بازدید 10283
سوژه تابناک /دوستانی که در ترکیب سفرها فیکس هستند

دورهمی مدیران توریست درسفرخارجی ازجیب استقلال ومردم؟+عکس

حتی در فوتبال اروپا هم که هزینه های میلیاردی برای دستمزد هفتگی ستاره ها انجام می شود چنین پدیده مضحکی وجود ندارد که از معاون باشگاه گرفته تا مدیرعامل و عضو هیات مدیره و ... پای پلکان هواپیما از بازیکنان و مربیان پیشی بگیرند.
کد خبر: ۷۸۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 07 March 2018

این عکس نشان می دهد که حداقل در بازی دیشب، مدیرعامل باشگاه استقلال همراه توفیقی معاون جنجالی اش که از ژن خوبهم بهره می برد و البته عضو پرسروصدای هیات مدیره آبی ها که عملا حضورش هیچ فایده اقتصادی برای این باشگاه بزرگ نداشته است، در جایگاه وی آی پی ورزشگاه العین بر صندلی های راحت لم داده اند و بازی را تماشا می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، آیا نمی شد این تماشاگران از منزل یا دفتر خود در تهران مسابقه را نظاره کنند؟ در سفرهای خارجی چه نیازی به حضور این همه همراه کت و شلواری و مدیر هست که دوستان دورهمی چمدان سفر را پیاپی می بندند و در کنار تیم به گردش و خارج گردی می پردازند؟

به نظر می رسد سلطانی فر برخلاف وزیر قبلی یعنی محمود گودرزی چندان تمایلی به کنترل سفرهای خارجی لجام گسیخته مدیران زیرمجموعه اش ندارد و هنوز اعلام نشده که این همه سفر خارجی مدیران استقلال و پرسپولیس از جیب چه کسی است؟ شاید گفته شود این مساله کوچک است و چندان اهمیتی ندارد اما نباید فراموش کرد که حتی در فوتبال اروپا هم که هزینه های میلیاردی برای دستمزد هفتگی ستاره ها انجام می شود چنین پدیده مضحکی وجود ندارد که از معاون باشگاه گرفته تا مدیرعامل و عضو هیات مدیره و ... پای پلکان هواپیما از بازیکنان و مربیان پیشی بگیرند. جالب اینکه 95درصد باشگاه های سطح اول فوتبال ایران دولتی هستند و به همین بهانه هم مدتهاست از اعزام خبرنگار و عکاس خودداری می شود و حتی سفر پیشکسوتان باشگاه هم بعد از درخواست پاسپورت لغو می شود اما حضرات مدیر، در ترکیب سفرها فیکس هستند.

این همه مدیر توریست سفرخارجی از جیب استقلال؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار