بازدید 8464
۴
لیگ قهرمانان

العین و داور 2 - استقلال و شفر 2/ شیخ ها حریف شیرها نشدند

سایت AFC تقابل این دو تیم را دشمنان آسیا نامیده بود و قضاوت داور ضعیغ بازی نشان داد این جنگ با جانبداری کنفدراسیون آسیا به تساوی ختم شد. استقلال با این پیروزی 5 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.
کد خبر: ۷۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 06 March 2018

استقلال به رغم ناداوری مشهود داور ضعیف و به احتمال فراوان فاسد مالزیایی، مقابل العین امارات در خانه این تیم پرستاره به تساوی ارزشمندی دست یافت تا همچنان در صد جدول باقی بماند و امیدوار به صعود به دور برگشت و بازی های خانگی در آزادی برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال در سومین بازی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:50 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه هزاع بن زاید میهمان العین امارات بود و به تساوی 2 بر 2 دست یافت. تیام (51) و (77) برای استقلال و مارکوس برگ (64) و احمد خلیل (88 -پنالتی) برای العین موفق به گلزنی شدند.دو پاس گل از فرشید اسماعیلی و دو گل از مامه تیام این دو بازیکن را به عنوان بهترین های استقلال معرفی کرد تا آبی پوشان یک امتیاز ارزشمند را از میزبان خود کسب کنند.

 ترکیب العین: خالد عیسی، تسوکاسا شیوتانی، مهند سالم(84 - خلیل)، احمد برمان، محمد غریب، ریان یسلم، عامر عبدالرحمن(55 - الحبابی)، عمر عبدالرحمن، حسین الشحات، لوکاس کایو (90 - اسماعیل) و مارکوس برگ.

سرمربی: مامیچ

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سید مجید حسینی(86 - پژمان منتظری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان(80 - خسرو حیدری)، فرشید اسماعیلی و مامه تیام(89 - علی قربانی).

سرمربی: وینفرد شفر

العین و داور 2 - استقلال و شفر 2/ شیخ ها حریف شیرها نشدند

شاگردان وینفرد شفر که در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشتند و با شکست پرسپولیس گام به این مسابقه گذاشته بودند، برابر العین بازی خود را به حریف دیکته کردند، اما داور مالزیایی دو پنالتی کاملا اشتباه گرفت تا اجازه ندهد حریف در خانه خود شکست بخورد. پاسکاری‌های بازیکنان استقلال حریف را خسته کرده بود، به خصوص پاسکاری‌های ترکیبی که منجر به هر دو گل نماینده ایران شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که خردادماه سال جاری و در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال با هدایت علیرضا منصوریان با نتیجه 6 بر یک شکست خورده بود. سایت AFC هم تقابل این دو تیم را دشمنان آسیا نامیده بود. استقلال با این پیروزی 5 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. دیگر بازی این گروه را الهلال عربستان و الریان قطر ساعت 20:45 به وقت ایران برگزار می‌کنند.

شرح گل ها

دقیقه 52(گل استقلال):حرکت خوب بازیکنان استقلال از ووریا غفوری و پاس جباروف آغاز شد و پاس رو به بیرون اسماعیلی به تیام با ضربه نهایی این بازیکن گل استقلال را رقم زد.

دقیقه 64 (گل تساوی العین): حرکت در عمق مارکوس برگ با ضربه بغل پای وی روی توپی که از راست ارسال شده بود با ضربه مهاجم العین بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 78:(گل دوم استقلال): حرکت مشابه اسماعیلی مثل گل اول با ضربه دیدنی تیام گل دوم استقلال را رقم زد تا استقلال در العین از حریف پیش بیفتد.

دقیقه 86 (گل تساوی العین):حرکت احند خلیل درون محوطه جریمه و پشت به دروازه دوباره توسط داور به شکلی عجیب اعلام پنالتی شد تا احمد خلیل گل مساوی العین را در دومین پنالتی وارد دروازه حسینی کند.

العین و داور 2 - استقلال و شفر 2/ شیخ ها حریف شیرها نشدند

دقیقه 3: ارسال خطرناک روی دروازه استقلال می‌توانست تهدید جدی باشد، اما حسین حسینی توپ را گرفت.

دقیقه 7: شوت عمر عبدالرحمن را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 10: پاس جپاروف به تیام رسید و این بازیکن می‌توانست توپ را رها کرده تا داریوش شجاعیان در موقعیت خوبی قرار بگیرد، اما آن را از دست داد.

دقیقه 13: پاس عمقی خوب به مهاجم العین رسید، اما خروج حسینی با گرفتن توپ همراه بود.

دقیقه 20: ارسال خوب امید نورافکن را مدافع العین راهی کرنر کردند.

دقیقه 34: پاس عمقی خوبی به تیام رسید و مهاجم سنگالی پس از دریبل دروازه‌بان العین می‌توانست دروازه را باز کند، اما توپش از کنار دروازه راهی اوت شد؛ البته کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 36: نفوذ بازیکنان العین می‌رفت تا برای آنها موقعیت خطرناکی ایجاد کند، اما ضربه شماره هفت العین را سیدمجید حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 41: جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال ارسال خوبی روی دروازه العین داشت که تیام می‌توانست وارد دروازه کند، اما توپ بدون برخورد به کسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: شوت فرشید اسماعیلی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 53: شوت امید نورافکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 56: ضربه مارکوس برگ مهاجم سوئدی العین را حسینی را کرنر کرد. یک دقیقه بعد شوت سالم از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 71: نفوذ کایو و عبور از روزبه چشمی با پاس خوب به برگ همراه شد و ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 73: کایو در برخورد با فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه استقلال روی زمین افتاد و در حالی که پنالتی نبود، داور اهل مالزی این بازی پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 74: ضربه پنالتی برگ را حسینی گرفت و در ادامه باز هم توپ برگشتی او را حسینی دفع کرد.

دقیقه 77: پاسکاری ترکیبی امید نورافکن، فرشید اسماعیلی باز هم تیام استفاده کرده تا برای دومین بار دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 83: سانتر وریا غفوری موقعیت خطرناکی برای آبی‌پوشان ایجاد کرد، اما مدافعان العین توپ را دور کردند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
تبریک به فدراسیون5 ستاره عین اب خوردن سرمونو بریدن هیچ کاریم نمیتونیم بکنیم
مرگ بر ناداورخود فروخته
تیمهای ایرانی در آسیا باید داور رو مهار کنم نه این مقابل رو
تبریک به شیرهای آبی . نمیدونم تا کی میخوان حق تیمهای ایرانی خورده بشه؟ خاک بر سر فدراسیون فوتبال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر