بازدید 2380

تصادف سارق طلاي دختران خردسال را گرفتار كرد

کد خبر: ۷۸۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 06 March 2018

سارق موتورسوار كه با كمين کردن مقابل تالارهاي عروسي، طلاهاي دختران خردسال را سرقت مي‌كرد در آخرين سرقت تصادف كرد و به دام افتاد.

به گزارش جوان، چند روز قبل مأموران پليس از دستگيري يك سارق موتور‌سوار به دست رهگذران با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه كه مقابل تالار عروسي در خيابان دماوند بود با جمعيت زيادي روبه‌رو شدند كه پسر موتور‌سواري را به اتهام سرقت دستگير كرده بودند.

بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه لحظاتي قبل پسر موتور‌سوار، دختر خردسالي را از جلوي در تالار عروسي با موتورسيكلتش ربوده و كمي آن طرفتر پس از سرقت طلاهايش او را رها كرده‌بود، اما هنگام فرار با خودروي عبوري تصادف كرده‌است و گرفتار مي‌شود. بدين ترتيب مأموران متهم و شاكي را به اداره پليس منتقل كردند.

پدر دختر خردسال با شكايت از سارق موتورسوار گفت: امشب در جشن عروسي يكي از بستگان در تالار دعوت بوديم. چند ساعت قبل همراه خانواده‌ام به تالار آمديم تا اينكه دقايقي قبل مراسم تمام شد. وقتي مراسم تمام شد دخترم نسرين كه بازيگوش است از من و مادرش جدا شد و همراه بدرقه‌كنندگان عروس مقابل تالار رفت. ثانيه‌هايي بعد صداي فرياد و گريه دخترم به گوشم رسيد كه ديدم مرد موتورسواري او را به زور سوار موتور كرد و به سرعت حركت كرد. با داد و فرياد از همه درخواست كمك كردم و به تعقيب موتور سيكلت پرداختم. سارق موتور‌سوار كمي آن طرفتر طلاهاي دخترم را از گردنش بيرون آورد و او را رها كرد و خودش با موتور سيكلت فرار كرد. دخترم از شدت ترس دست و پايش مي‌لرزيد و فرياد مي‌زد و من هم پاي پياده سارق را تعقيب كردم.

سارق موتور‌سوار با سرعت زياد در حركت بود كه چراغ راهنمايي و رانندگي چهار‌راه قرمز شد و خودروها توقف كردند و سارق موتور سوار هم تعادلش را از دست داد و با خودرويي تصادف كرد. پس از اين با كمك رهگذران او را دستگير كرديم. متهم در بازجويي‌هاي اوليه به جرم خود اقرار كرد و چند روز قبل متهم براي بازجويي به دادسراي ويژه سرقت منتقل شد.

او با اعتراف به سرقت طلاي دختر خردسال به چند سرقت ديگر از دختران خردسال اعتراف كرد. وي گفت: مدتي است در حوالي تالارهاي عروسي با موتور سيكلتم پرسه مي‌زنم و دختران خردسالي كه طلا و جواهرات زيادي در دست و گردن دارند زير نظر مي‌گيرم. وقتي دختران خردسال از پدر و مادرشان جدا مي‌شوند در فرصت مناسب به آنها نزديك مي‌شوم و طلاهاي آنها را سرقت مي‌كنم.

متهم براي ادامه تحقيقات و شناسايي شاكيان احتمالي به دستور بازپرس دادسرا در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها