بازدید 5799
۱
پیش بازی لیگ قهرمانان

پاریسن ژرمن-رئال مادرید؛ثروت عربی علیه نجیب زادگان مادرید

حالا نوبت به بازی برگشت است. بازی برگشتی که امری گرانقیمت ترین ستاره اش یعنی نیمار را در اختیار ندارد و امید دارد تا آنخل دی ماریا با اندیشه انتقام از مادریدی ها جای نیمار را پر کند.
کد خبر: ۷۸۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 06 March 2018

لیگ قهرمانان اروپا از این هفته دوباره از سر گرفته می‌شود و دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی آغاز خواهد شد. در اولین شب از این دور، پاری سن ژرمن در پاریس میزبان رئال مادرید است. بازی پی اس جی را فلیکس بریش به همراه پنج هم وطنش قضاوت خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، آن زمان که مشخص شد رئال مادرید و پاری سن ژرمن در این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند، همه صحبت از یک فینال زودرس میان مادریدی ها و پاریسی ها می زدند، فینالی که پرده اول آن سه هفته پیش در مادرید و در ورزشگاه برنابئو برگزار شد و این شاگردان زیدان بودند که بار دیگر نشان دادند با وجود شرایط نه چندان مطلوب در لیگ داخلی، در لیگ قهرمانان اروپا تیم دیگری هستند و با تمام وجود و با اتماد به نفسی دو چندان در این رقابت ها بازی می کنند.

پاریسن ژرمن-رئال مادرید؛ثروت عربی علیه نجیب زادگان مادرید

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید و حالا نوبت به بازی برگشت است. بازی برگشتی که امری گرانقیمت ترین ستاره اش یعنی نیمار را در اختیار ندارد و امید دارد تا آنخل دی ماریا با اندیشه انتقام از مادریدی ها جای نیمار را پر کند. در آن سو زیدان که گفته می شد چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد، حالا با تمامی بازیکنانش و بدون غایب به پاریس سفر کرده است و به همین منظور برای چیدن تیمش در پارک دو پرنس دستش بسیار باز خواهد بود. چیزی که مشخص است پاریس میلیون ها دلار خرج کرده است تا بتواند در اروپا سری میان سرها در بیاورد و شاید این دیدار بتواند آن ها را به هدفی که بسیار به آن علاقه دارند برساند.

رویارویی های اخیر دو تیم
در 6 بازی آخری که این دو تیم برابر هم به میدان رفته اند، سفیدهای مادرید حرف اول و آخر را زده اند و در 4 بازی به برتری رسیدند و تنها 1 بازی سهم پاریسی ها بوده است و 1 دیدار دیگر هم مساوری شده است. تنها برد پاریسی ها برابر رئال به سال 2016 و دیدارهای پیش فصل در چمپیونزکاپ برمی گردد. سال 2015 نیز این دو تیم در مرحله گروهی برابر هم قرار گرفتند که بازی رفت در پاریس 0-0 و بازی برگشت در مادرید با تک گل ناچو به سود مادریدی ها تمام شد.

آمار و ارقامی از دو تیم

- حداقل 2/5 گل در 14 بازی آخر پی اس جی در لیگ قهرمانان رد و بدل شده است.

- در 19 بازی از 20 بازی آخر رئال مادرید در لیگ قهرمانان حداقل 2/5 گل رد و بدل شده است.

- مادریدی ها در 16 بازی از 20 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل زده است.

- کهکشانی ها در 3 بازی آخر خود در اروپا برنده بوده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نجیب زادگان؟ کدام نجیب زاده. رئال هیچوقت نجیب زاده نیسته و نخواهد بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار