بازدید 13225

۱۰ هتل پرطرفدار ایران برای سفر عید

کد خبر: ۷۷۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 05 March 2018

تعطیلات عید نوروز بهترین زمان و فرصت برای مسافرت است. انتخاب بهترین و مناسب ترین هتل همواره یکی از مهم ترین اصول سفری لذتبخش بوده است. آسودگی در محل اقامت برای بیشتر مسافران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از آنجایی که هر گردشگری از نیازهای متفاوتی برخوردار است، اولویت های هرکسی برای انتخاب هتل متفاوت است. در این مطلب با ما همراه باشد تا ۱۰ هتل پرطرفدار ایران برای سفر در تعطیلات نوروز را به شما معرفی کنیم.

۱۰ هتل پرطرفدار ایران برای سفر عید

 

هتل مارینا پارک کیش

 هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش یکی از بهترین و رویایی ترین هتل های جنوب کشور در جزیره زیبای کیش است که درست کنار ساحل مرجانی و مرکز خرید مرجان قرار گرفته است. این هتل از فضای سبز فرح بخش و باصفایی برخوردار است. با اقامت در این هتل می توانید در ۷۵۰ متر نوار ساحلی اختصاصی آن قدم بزنید، از پارک آبی و استخرهای جذاب آن استفاده کنید، اطراف جزیره را با دوچرخه بگردید، به غواصی بروید و از تفریحات دریایی لذت ببرید. جالب است بدانید که تنها تفریحگاه ساحلی ایران که قایق های اختصاصی دارد، نیز متعلق به این هتل است.

 قیمت هتل مارینا پارک کیش

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در یکی از محله های محبوب شیرازی ها در بلوار خوش آب و هوای چمران در کنار رودخانه و باغ های وسیع، با منظره ای بسیار دیدنی جای گرفته است. این هتل پنج ستاره که مرتفع ترین و باشکوه ترین سازه این بلوار چمران است در سال های اخیر تبدیل به نماد آن شده است. با اقامت در هتل زیبای چمران، نمایی بی نظیر و فوق العاده از شهر شیراز در زیر پای خود خواهید داشت. این هتل با امکانات استثنایی و فوق العاده می تواند تجربه ای دلنشین را برای مسافران نوروزی رقم بزند. این هتل مناسب افرادی است که می خواهند سفری لوکس به دور از شلوغی به شهر شیراز داشته باشند.

قیمت هتل چمران شیراز

هتل بزرگ شیراز

اگر به دنبال اقامتی لوکس و دلپذیر در سرزمین تاریخی و افسانه ای شیراز هستید، به هتل پنج ستاره بزرگ شیراز بروید. این هتل کشتی مانند در نزدیکی ورودی شمالی شهر در کنار دروازه تاریخی قرآن در بلندای شهر شیراز قرار گرفته است. رستوران گردان این هتل، بزرگ ترین رستوران گردان ایران به شمار می رود. با اقامت در این هتل لوکس و شیک می توانید از بهترین سرویس ها و امکانات، رستوران های مدرن و مراکز تجاری بهره برده و از مجموع آبی مجهز آن نیز لذت ببرید.

قیمت هتل بزرگ شیراز

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره شیراز است که در یکی از بهترین خیابان های این شهر واقع شده است. این هتل که از دو برج کنار هم تشکیل شده است از امکانات خوب و خدمات مناسبی برخوردار است و دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد. استخر مجهز و مجموعه ورزشی کامل، سه رستوران لوتوس، آفریقایی و گل سرخ می توانند شادترین لحظات را برای میهمانان این هتل مهیا سازند.

قیمت هتل پارس شیراز

هتل صفائیه یزد

اگر در تعطیلات نوروز عازم سرزمین بادگیرها، یزد هستید، اقامت در هتل پنج ستاره صفائیه یزد، می تواند سفری جاودانه را برای شما رقم بزند. این هتل در نقطه ای سرسبز و خوش آب و هوا در جنوب شرقی شهر کویری یزد جای گرفته و خود یکی از جاذبه های دیدنی این شهر به شمار می رود. هتل صفائیه از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده و بهترین خدمات و امکانات مدرن را برای آسایش و رفاه میهمانان خود در فضایی سنتی و زیبا فراهم کرده است. 

قیمت هتل صفائیه یزد

هتل زنبق یزد

هتل زنبق یزد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شهر یزد است که در بلوار ورودی این شهر قرار گرفته است. این هتل، اقامتگاه مناسبی برای مسافرانی است که می خواهند از سر و صدای شهر دور باشند و چند روزی را به دور از مشغله های روزانه استراحت کنند. دسترسی خوب به فرودگاه، مراکز تجاری و نقاط دیدنی شهر از جمله امتیازات ویژه این هتل به شمار می روند.

قیمت هتل زنبق یزد

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از قدیمی ترین هتل های دنیا است که عمری بیش از ۳۰۰ سال دارد. این هتل مجلل پنج ستاره که در بافت تاریخی در خیابان زیبای چهارباغ عباسی شهر تاریخی اصفهان جای گرفته است، به سبک معماری کاروانسراهای دوران صفوی ساخته شده است. اتاق های هتل عباسی گرداگرد حیاط بزرگ و حوض فیروزه ای رنگش جای گرفته اند و رو به فضای سبز زیبای آن تراس و پنجره دارند. جالب است بدانید که هرکدام از اتاق های این هتل با معماری منحصر به فرد و اصیل خاصی تزئین شده اند. میهمانان این هتل دسترسی آسانی به میدان تاریخی نقش جهان، زاینده رود و پل های باشکوه و تاریخی اصفهان دارند.

قیمت هتل عباسی اصفهان

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان یکی از محبوب ترین هتل های پنج ستاره اصفهان است که درست روبه روی زاینده رود در چند قدمی پل تاریخی سی و سه پل در قلب اصفهان واقع شده است. اگر علاقه مند به پیاده روی باشید، از این هتل پیاده می توانید به دیدن بیشتر جاذبه های دیدنی شهر اصفهان بروید. هتل کوثر دارای فضای سبزی مملو از گل و گیاه است که دور تا دور آن را برای نشستن تخت گذاشته اند و بهترین جا برای استراحت یا گذراندن اوقات فراغت در هتل است. از دیگر امتیازات ویژه این هتل می توان به رستوران های جذاب آن اشاره کرد.

قیمت هتل کوثر اصفهان

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره نوساز و لوکس مشهد است که به دلیل قرارگیری در نزدیکی حرم مطهر از محبوبیت خاصی میان مسافران برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل چشم انداز وسیعی از شهر مشهد خصوصا صحن حرم امام رضا دارند. وجود رستوران ها، کافی شاپ ها و مجموعه ورزشی مجهز این هتل را به یکی از جذاب ترین هتل های مشهد برای اقامتی دلنشین و فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

قیمت هتل قصرطلایی مشهد

 هتل هما ۲ مشهد

هتل هما ۲ عضوی از مجموعه هتل های همای مشهور با بیش از چهل سال سابقه در مشهد مقدس است. این هتل که یکی از بزرگترین هتل های پنج ستاره مشهد است در نقطه آرام با فضایی سبز و وسیع در بلوار خیام جای گرفته است. موقعیت مکانی استثنایی هتل هما ۲، دسترسی به جاذبه های مختلف شهر را سریع تر و آسان تر کرده است. از جمله امتیازات ویژه این هتل می توان به رستوران تابستانی آن در فضای سبز با آبنما و حوض اشاره کرد.

قیمت هتل هما ۲ مشهد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها