بازدید 2045

تجارت تولیدات خارجی، بازی در زمین دشمن است

کد خبر: ۷۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 05 March 2018

رئیس شورای شهر تهران گفت: روی آوردن تجار به تجارت تولیدات خارجی بازی کردن در زمین دشمن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی در دوازدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه اگر ایرانی آباد می خواهیم باید روش هایی را پیش رو بگیریم که کمترین فشار به مردم وارد شود، گفت: افراط و تفریط هیچ عایدی جز شعار توخالی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گاهی رویکردهای اشتباه، تولیدات ملی را دچار مشکل می کند گفت: روی آوردن تجار به تجارت تولیدات خارجی بازی کردن در زمین دشمن است.

هاشمی‌ با بیان اینکه زنان هم می‌توانند در بخش تولید ملی‌ مشغول به کار شوند و هم به مأموریت مهم خود در خانواده رسیدگی کنند‌، گفت: نقش زنان بسیار بالاتر از نقش مردان در جامعه است. همچنین یک زن به عنوان مادر در تربیت فرزندان جایگاهی به مراتب بالاتر از پدر دارد.

وی با بیان اینکه بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی زنان در تمام عرصه‌ها حضور یافتند، گفت: حضور زنان در جامعه با حفظ شئونات‌ و کرامات زن صورت گرفته است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروزه در ادبیات جهان تفویض‌ جنسیتی جایگاهی ندارد، ادامه داد: نیمی از جمعیت جهان را زنان تشکیل می‌دهند و این حقیقت‌ تلخ که زن‌ها در نقش مدیریتی‌ نسبت به مردها کمتر دیده می‌شوند باید مرتفع شود.

هاشمی با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات کشور از طریق‌ تولیدات ملی مرتفع‌ می‌شود، گفت: باید برای جلب اعتماد مردم کارآمدی لازم را داشته باشیم‌ تا بدانیم نظام بدون کارآمدی دوام ندارد.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه کمک به فقرا ارزنده است، گفت: این امر اقدامی اساسی نیست‌، وظیفه ما ایجاد اشتغال برای افزایش درآمد مردم است.


در آمد ملی در ایران کمتر از 6 هزار دلار است

وی افزود: آمار اقتصاد جهانی در سال 2018 بیانگر‌ این است که درآمد ملی کشورها بیش از 50 هزار دلار سرانه است، این در حالی است که درآمد ملی در کشور ما کمتر از 6 هزار دلار است.

هاشمی با تأکید بر اینکه در عرصه‌ای که دشمنان زیادی داریم باید بدانیم چگونه عمل کنیم، گفت: باید حرکتی برای افزایش تولیدات ملی داشته باشیم و در این راستا انتظار داریم دولت تمام تلاش لازم را داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل