بازدید 15080
اظهارات قابل تأمل معاون شهردار تهران؛

مردم موافق افزایش ۹۰ درصدی نرخ بلیت مترو هستند!

معاون پر سر و صدای شهردار تهران که هنوز التهابات طرح جدید ترافیکی اش فروکش نکرده، پیشنهاد افزایش بسیار نرخ بلیت مترو را این گونه توجیه می‌کند: «ارزان کردن خدمات به نفع مردم نیست و دود آن به چشم مردم می‌رود. حمایت از مردم، خدمات رسانی بهتر و کاهش ازدحام افراد در مترو اولویت ماست و طبق نظرسنجی ‌های انجام شده، بیش از ۶۰ درصد شهروندان تهرانی اظهار داشتند که با افزایش قیمت بلیت مترو موافق هستند.»
کد خبر: ۷۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 05 March 2018
برای فرار از معضل ترافیک و آلودگی هوا چه باید کرد؟ اگر پاسختان به این پرسش، توجه به حمل و نقل عمومی و گسترش و ارزان کردن آن و پاسخ‌هایی از این دست است، هرچند به نظر پاسخ درست داده‌اید، اما اشتباه می‌کنید؛ چرا؟ پاسخ یکی از مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در این باره را بخوانید تا دستتان بیاید.

به گزارش «تابناک»، چند ماهی است که حاشیه‌های مدیریت شهری تهران در بخش حمل‌ونقل و ترافیک بر محتوای خدمات آن غلبه کرده و ساکنان پرشمار تهران و آن‌هایی که به ضرورت مجبور به سفر به پایتخت هستند، بیش از آنکه خدمات مطلوب دریافت کنند، با ابهام و اظهارنظر‌های ضد و نقیضی مواجه می‌شوند که گویا قرار نیست تمامی داشته باشند؛ اظهاراتی که گاه به جای نشانه رفتن مشکلات، مردم را نشانه می‌رود و به گونه ای‌ است که گویی قصد مسئولان از بیانشان، افزایش مشکلات مردم است نه چیز دیگری!

جدا از تصمیم‌های بحث برانگیز و پر فراز و نشیب معاون حمل و نقل شهرداری تهران در رابطه با طرح ترافیک –که با مخالفت فرمانداری تهران و همچنین پلیس راهور تهران بزرگ مواجه شده و معلوم نیست آیا به اجرا در سال ۹۷ خواهد رسید یا شهروندان پرشمار تهرانی را با مشکلات فراوانی مواجه خواهد کرد ـ این معاونت حالا به دنبال اجرای تصمیم دیگری است که خروجی آن، افزایش قیمت نهایی استفاده از حمل و نقل عمومی خواهد بود.

محسن پورسید آقایی، معاون شهردار تهران که پیش از این و در توضیح مزایای تغییر طرح ترافیک تهران از کاهش هزینه‌های مردم در پی اجرای طرح جدید سخن می‌گفت و مدعی بود با تغییر طرح هیچ سود مالی نصیب شهرداری تهران نخواهد شد، حالا که هزینه‌های استفاده از خودروی شخصی را با طرحش کاهش داده، به فکر افزایش هزینه‌های استفاده از حمل و نقل عمومی برای دیگر شهروندان است!

او که امروز و در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران و در بررسی لایحه نهایی قیمت بلیت مترو در سال ۹۷ حضور یافته بود، برخی افزایش‌های لحاظ شده در این لایحه را این گونه تشریح کرد: «ارزان کردن خدمات به نفع مردم نیست و دود آن به چشم مردم می‌رود. حمایت از مردم، خدمات‌رسانی بهتر و کاهش ازدحام افراد در مترو اولویت ماست و طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیش از ۶۰ درصد شهروندان تهرانی اظهار داشتند که با افزایش قیمت بلیت مترو موافق هستند.»

وی در ادامه و در حالی که از منبع نظرسنجیِ عجیب اشاره شده، یاد نکرده بود، افزایش قیمت بلیت مترو از ۸۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان را هم حاوی یک «کاهش» هزینه خواند و گفت: «قیمت تمام شده بلیت مترو در سال آینده کاهش یافته است؛ امسال قیمت تمام شده بلیت ۲۳۴۰ تومان بود و این رقم برای سال آینده به ۲۲۷۰ تومان کاهش یافته است.»

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه پرداخت یک سوم از قیمت بلیت بر عهده مردم است، بار دیگر به محاسبات عجیب روی آورد تا نتیجه بگیرد که امثال قیمت بلیت تک سفره با لحاظ کردن تخفیفاتی که وی و همکارانش در نظر گرفته‌اند، سهم مردم را به کمتر از یک سوم کاهش خواهد داد؛ نکته‌ای که بر اساس آن جا دارد شهروندان از مدیران شهرداری بابت گران کردن بی سابقه قیمت بلیت تشکر هم بکنند!

این تشکر کردن زمانی ضروری‌تر به نظر می‌رسد که بدانیم معاون شهردار تهران در خصوص افزایش ۷۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در یک مسیر (یعنی افزایش ۸۷.۵ درصدی نرخ بلیت)، گفته: «پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در این زمینه ۲۰۰۰ تومان است»؛ جمله‌ای که معنایش این است که پورسید آقایی و همکارانش ۲۰۰۰ تومان را به ۱۵۰۰ تومان کاهش داده‌اند!

استدلالی که البته برای افزایش چند برابری قیمت بلیت مترو در مسیر تهران به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) صادق نیست، چون در آنجا ایشان پیشنهاد افزایش ۴ هزار تومانی قیمت بلیت را ارائه داده‌اند و خواستار ۶ هزار تومانی شدن بلیت در این مسیر هستند. موضوعی که معاون شهردار دلیلش را نیازمندی این خط به تجهیز خوانده است. یعنی تجهیز خطی که به تازگی افتتاح شده، اما آنقدر ایراد دارد که لازم است برای رفع آن دست در جیب شهروندان کرد!

افزایش هزینه بلیت مترو در تهران و حومه آن در حالی مدنظر معاون شهردار تهران است و برای توجیه آن، از نظرسنجی‌های مردمی و موافقت گسترده سخن به میان می‌آید که همگان بر این باورند موثرترین راهکار مقابله با آلودگی هوا و کاهش ترافیک در شهر‌هایی مانند تهران، گسترش حمل و نقل عمومی و ارزان کردن آن است.

این در حالی است که بی آنکه قدمی در راستای گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه آن برداشته شود، نسخه پورسیدآقایی برای تهران، گران کردن هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی است و وی مدعی است با این افزایش می‌توان کیفیت خدمات را بالا برد. ادعایی که بر مبنای آن می‌توان پرسید آیا اشکالات موجود در ناوگان حمل و نقل ناشی از قصور مردم است که باید هزینه آن توسط آن‌ها و از جیبشان پرداخت شود؟

اکنون بیایید فرض را بر صحت نظرسنجی صورت گرفته و موافقت ۶۰ درصدی مردم با نرخ بلیت مترو بگذاریم. آیا اگر اکثریت مردم با کاهش نرخ بلیت موافق باشند، مسئولان نرخ بلیت را کاهش خواهند داد؟ در صورت کاهش، هزینه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی چه خواهد شد و از جیب چه کسی پرداخت خواهد کرد؟ در ثانی، آیا موافقان نظرسنجی خبر داشتند که قرار است بلیت ۸۰۰ تومانی به ۱۵۰۰ تومان تبدیل شود و آیا اساسا این میزان افزایش با هیچ متر و معیاری در کشورمان همخوانی دارد؟ به راستی مرز افزایش قیمت کجاست؟

همه این‌ها در حالی است که پورسیدآقایی از پرداخت نشدن سهم دولت در هزینه‌های حمل و نقل عمومی گلایه می‌کند و می‌گوید: «براساس قانون یک سوم آن را باید دولت، یک سوم مردم و یک سوم را شهرداری بدهد که دولت یک سوم خود را علی‌رغم اینکه فکر می‌کردیم با تغییر شهرداری و مدیریت شهری ارائه بدهد تا این تاریخ نداده است.» بنابراین، آیا نباید پرسید چرا مدیران شهرداری به دنبال دریافت طلبشان از دولت نیستند و ترجیح داده‌اند آن را با گران کردن بی سابقه قیمت‌ها و از جیب مردم دریافت نمایند؟ آیا این رفتار نشان نمی‌دهد که مسئولان شهرداری دیوار مردم را کوتاه‌تر از همه یافته‌اند و تلاش دارند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۵۹
این آقا هم مثل برخی از کاربران تابناک از قول مردم حرف می زند !!! این چه مدلیه دیگه ؟ آن یکی آقا هم می فرماید 94% مردم خواهان حجاب هستند !!! این آمار از کجا میاد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
حجاب یک ضرورت و واجب دینی است و نظر مردم ان را حلال یا حرام نمی کند . اما در تمام دنیا هرینه های حمل ونقل شهری را پایین در نظر میگیرند تا استفاده از وسایل نقلیه شخصی کمتر شود . و هیچ کجای دنیا به ناوگان حمل و نقل شهری به چشم منبع درامد نگاه نمی کنند، الا در کشور ایران. د
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
من مخالفم
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
قابل توجه اون اقایی که گفته هزینه حمل و نقل در تنام دنیا پایینه. حداقل تو اروپا اینجوری نبست و هزینه حمل و نقل بالا است.اگر نگید طرف خارج از کشور نشسته و داره حکم میپیچه من نظرم اینیکه. باید هزینه و بایط مخصوصا مترو افزایش پیدا کنه و به اقشار کم درامد مثل دانشجو و سالمندان تخفیف بدهند.
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
شما يه حديث يا يه آيه بيار كه حجاب جزو واجبات ديني باشد ، قبل از اسلام حجاب در ايران بوده و لي اجباري براي آن نبوده ، لطف كنيد در درج مطالبتون يه تحقيق نيز بفرماييد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
من موافق اخراج شما از راه آهن به خاطر اون حادثه تلخ
انتصاب شما به مترو بودم چون شم توراه آهن که بودی نابودش کردی حالا نوبت مترو هست بود ومخالف
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ناشناس 11:06 از اینکه هر مطلبی رو ربط میدی به طرفداری از بی حجابی معلوم میشه بدجور غیرتی و متعصب هستی . آفرررررررررررررررین
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
هر کاری که میخواهید بکنید دلایل منطقی آنرا بیان کنید باید این رسم از مسئولین برداشته بشه که برای هر کار صحیح یا ناصحیح از دین یا مردم ویا.... مایه میگذارند.
ناشناس
| Australia |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
آقای ناشناس ۱۵:۴۹. لطفا الکی نظر نده برادر. نه خودت حجاب سر می کنی نه معلومه جای دیگری در دنیا سوار مترو شدی. اینجا مثل همه جای دیگه دنیا به ناوگان حمل و نقل شهری به چشم درآمد نگاه می کنند
ایشون 100در100از جیب مبارکشون نظرسنجی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
انصافا مترو برای همگان مفید است و گرانی آن را باید قبول کنیم بالاخره مردم ماشین ها بیرون می آرند.
پشیمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
خودتی
قول میدم تک سرنشینی
و میخوای خیابونا برات خلوت بشه
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ناشناس12:59 برای تشویق به چیزی اون مورد رو گرون نمی کنن
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
مرد حسابی اگه بخواد بلیط مترو 2000 تومان بشه به تبع آن کرایه تاکسی و اتوبوس هم وحشتناک گران میشه. گران کردن بلیط مترو اشکالی ندارد ولی نه بیش از 50درصد! افزایش 10 درصدی قابل پذیرشه. مشخصه که مسئولان جدید شهرداری فقط به فکر منافع مالی خودشون هستن. اون از طرح ترافیکشون که اگه بخوی ماشینت رو بیرون بیاری پول بدی اینم از طرح افزایش بی سابقه قیمت بلیط مترو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
وقتی از مترو استفاده می کنیم بدنبالش از ماشین کمتر استفاده می شود و آلودگی هم کمتر می شود. پس اگر درست خرج شود برای همه به صرفه می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
پورسید آقایی همونی نیست که سر آتش سوزی قطار استعفا داد!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ناشناس۱۴:۳۱ :
قانون پایستگی مدیران : اینها برکنار نمیشن از پستی به پست دیگر منتقل میشوند.
جون مادرتون دیگه این مترو رو از مردم نگیرید. نمی تونید بکشید کنار.فشار به اندازه کافی به مردم وارد میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
این مرده قطارراه اهن را خراب کرد حالا نوبت شهرداری است گرانی یک عامل دارد وانهم ناکارامدی مسول هست
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
نشد دیگه . تو اردیبهشت 96 همتون 4 سال قبلشو دیده بودین رای دادین بعدشم با رقص مختلط پیروزیتونو جشن گرفتین . دیگه این نق و نوقا معنی نداره
آره ما مردم عاااااااشق گروني هستيم. مخصوصاً گرونيهاي اين کشور که هيچ تأثيري هم در کيفيت نداره. مدام گرونتر کنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
خب چرا عاشق گرونی نباشیم ؟؟؟؟؟؟چهل سال هر روز دارن گرون تر گرون تر می کنن زندگی مون در عوضش ما چه کار کردیم؟؟؟؟
هه هه ! وقتی میدویدید که به امثال آقایان در شورای شهر رای بدهید باید فکر اینجایش را هم میکردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
تا قهقرا با روحانی
تا قهقرا یا لیست امید
اقای پور سعید چشم بسته غیب گفتید به رای بگذارید بعد ببین ملت به این گرانی راضیند یا نه خودتان از خودتان حرف ونظر می دهید این هم شده کار طر ح ترافیک جدیدتان که نه بررسی کردید نه کار زیر بنایی واز خودتان ایده صددر صد غلط می دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
رای ک خودتون دادید ب شورای شهر و انتخاب شهردار هم ب واسطه همین رای خودتونه

نوش جانتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
پشت گوشتو دیدی رای دادن ما به رییس جمهور و مجلس و شورای شهر رو هم می بینی
کلا مسئولین ما از زبان مردم زیاد حرف میزنند!
ازشون واقعا ممنونیم.
کاملا صحیح میفر مایند اخذ قیمت واقعی حمل ونقل عمومی باعث توسعه حمل ونقل میشود فاجعه ای که هم اکنون اقتصاد ایران با ان دست وپنجه نرم میکند به علت اعمال سوبسیدها بر روی انرژی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
پس شما لطف بفرمائید به دوستانی که لیستی بهشون رای دادید بگید که حقوق های ملت قیمت واقعی بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
تمام هزینه بریز و بپاش شهرداری و اختلاسهااز جیب مردم حتی زباله های شهر رو می فروشن و و برای جمع اوری اشغال فروخته شده هن از مردم پول می گیرن
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
حرف شما صحيح است ، اما يك اگر بزرگ در جلوي آن هست ، اگر حقوق مردم به ميزان متوسط مردم كشورهاي توسعه يافته ديگر باشد ، قيمت خودرو و اقلام مصرفي مردم انحصاري نبوده و آزاد باشد ، كيفيت كه ازهمه مهمتر است در حد استاندارد جهاني باشد و نه ايراني ، چپاول مال مملكت وجود نداشته باشد ، خرج و برج ساير كشورهاي منطقه به گرده مردم ايران نباشد و هزاران اماو اگر ديگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اشتباهی مثبت دادم به این نظر غلط
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اینجا با هزینه نیویورک تو شعب ابیطالب زندگی می کنی
ايشان از كجا آمدند؟! در اكثر كشورها بليط مترو و اتوبوس ارزان است كه مردم تشويق به استفاده از آن شوند.
در ضمن منبع نظر سنجي كه ايشان گفتند قابل تعامل است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ایشان از شرکت راه اهن بدلیل تصادف قطار شاهرود مجبور به استعفا شدند.
چقدر خوبن که به تقاضاهای مردم رسیدگی میکنن .خخخخخ
حضرات لطف کنند مکنونات قلبی خودشان رااززبان مردم نگویند 80درصد مردم باتوجه به تورم لجام گسیخته وکمرشکن زیرفشاراقتصادی استخوانهایشان هم خرد شده چطورموافق افزایش بلیط متروهستند اینقدربه این ملت مظلوم ظلم نکنید صبر وبردباری مردم هم حدی دارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
نفرمایید که تورم لحام گسیخته که مصداق این حرف جناب روحانی معتدل که فرموده منتقدین بی عقل هستن می شوید
سلام مبارزه با آلودگی هوا و عدم استفاده از وسیله شخصی ، یعنی چرت. یاد قطارها ی سوخته هم به کنارش.
اهاي مردم تهران . خودتون اعضاي شوراي شهر رو انتخاب كرديدن . حيف قاليباف نبود كه خواست براي شما بي معرفتها كار كنه . حالا بخوريد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
آره املاک نجومی و تخریب باغات تهران هم جزو خدماتش بود که برای ما انجام داد اصلا به فکر رئیس جمهور شدن هم نبود. هدفش فقط!!! خدمت بود و بس
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
قالباف و احمدی نژاد به جای توسعه شهری ، از جیب من و شما ، پسر خاله و پسر عموهای سفارشی رو بدون آزمون استخدامی و ...با احکامی مثل متصدی بلیت فروشی با مدرک فوق لیسانس ادبیات استخدام مترو کردند .
این یعنی شما داری بابت بلیط فروش پشت باجه ، حقوق یک فوق لیسانسه می دید درحالی که یک آدم دیپلمه وکم سواد هم توانایی انجام این کار رو داره.
سرت رو از برف بیرون بیار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
از املاک نجومی چه خبر؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
انتخاب تهرانی ها واقعا مسخره است فقط چشم بسته
نوش جونمان
خودمان انتخابشون کردیم، حالا باید 4 سال تحملشون کنیم
چشم و گوش و عقل داشتیم، چرا بی عقلی کردیم؟
پاسخ ها
جواد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ایشان درراهآهن میگه استتعفا ندادنداگر مدیر خوبی بود همانجا بود چرا به شهرداری رفت چرانمی خواهند بازنشسته بشن جوانترها بیایند سرکار
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ایشون استعفا نداد. استعفایوندنشون که سروصداها بخوابه
بله به شرطی که صرف زیر ساختها بشه نه اینکه ....
والا اگه ناوگان گسترش بکنه مردم بدشون نمیاد و حاضرن بلیطها گرون بشه
کدوم مردم ؟
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
خودش و فامیل وابسته
معاون شهردار گفته مردم با افزایش قیمت بلیط موافق هستند پس شما چرا تیتر زدی با افزایش 90 درصدی !؟
بعنوان کسی که اطلاعات مختصری در زمینه جمع آوری داده ها و آمار دادن دارم عرض می کنم بسته به جامعه آماری که نظر سنجی صورت می گیرد حتی ادعا کرد صد در صد افراد شرکت کننده در این نظر سنجی با افزایش 10 برابری یعنی 1000 درصدی نرخ بلیط مترو موافق هستند.

اینگونه بازی کردن با اعداد و ارقام شگرد نخ نمایی هست که در کشور های پیشرفته چند صد سال قبل مورد استفاده قرار می گرفت و نتیجه میداد و همین ادعای معاون محترم شهرداری دلیل دیگری است که مسئولین اجرایی کشور عزیزمان ایران بجای دیدن واقعیت های جامعه و سعی و تدبیر در برطرف کردن مشکلات متاسفانه با این شگرد ها سعی در توجیه ناتوانی و کم کاری خود دارند
تابناک شما هم حرف های پوپولیستی نزنید!!! مردم دنبال خدمات بهتر هستند البته هزینه ها هم به سهم خودشان باید پرداخت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
فکرکنم تو مدیرروابط عمومی معاون شهرداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
احسنت
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ماله طلایی تعلق می گیرد به
.
.
آقا
.
.
.
محمد
تشویقشون کنین
این آقا حالش خوب نیست !!!!!!!!!!!
دادا منظورت از مردم كيه ؟؟؟ خودت
با سلام تابناک در مترو شادمان تهران اندازه پله ها را بجای 30 سانت پیمانکار 20 سانت گذاشته چیزی نمانده بود از پله پرت شوم پایین. موضوع را به مترو منعکس کنید جلوگیری شود. در یک قسمت مترو چنین شده تازه درست کردند.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
. ارتفاع 20 سانت استاندارد است.
خسته نباشید می گم به خودمون که به شورای شهری رای دادیم که چنین شهرداری رو انتخاب می کنه که او چنین معاونی
خسته نباشیم
متهم ردیف اول سوانح ریلی، ناکارامد تر از این آدم نداریم.
پاسخ ها
منتقد روز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
کاملا درست میفرمایید. ایشون و امثالهم از ناکارامدترین افراد هستند.
هر چقدر مترو پولش زیاد باشد من شخصا" موافقم. واقعا راحتی جان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
راحتی جان نیست, فشار قبر است!
احتمالا این نظرسنجی دربین اعضای شورای شهرتحت عنوان مردم انجام گرفته وگرنه اکثریت مردم تهران از هزینه های سرسام آورایاب وذهاب ناراحتند بخصوص از عوارض هنگفت دریافتی شهرداری که در قبالش هیچگونه خدماتی ارایه نمیشود وصرفا پول مفت ازمردم میگیرند
یکی به این اقا بفرمایند در تمام کشورها بجهت جلوگیری از الودگی هوا متروی ارزان قیمت در اختیار شهروندان قرار میرن پرفسور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
والبته صرفه جویی در مصرف بنزین ...در کشورمان دولت برای هر لیتر ۱۷۰۰تومان یارانه بنزین می دهد اگر جای دولت
بودم یارانه بنزین را میدادم به مترو
این ها روی هرچی
کذب بود رو سپید کردن!!!
مردم با افزایش 8000% کلیه عوارض و جریمه های زندگی در ایران راضی هستن آقا مدیر.
هنوزفیشهخای عوارضی بسیارسنگین پرداخت نشده این معاون بامغزفسیل شده دم از افزایش 90درصد هزینه مترو میزند کدام مردم به امثال تواجازه مکیدهند 90درصد هزینه های مترو راافزایش دهی مگر افزایش چندبرابری هزینه های عوارضی مشکلی ازمشکلات عدیده مردم تهران راحل نموده ای کاش بجای کلی گویی وادعای کذب ازطرف مردم تهران به مردم شریف توضیح میدادی در قبال افزایش عوارض شهرداری چه خدماتی به مردم ارایه میدهید اینقدر اززبان مردم مظلوم وبجان آنده نقل قول نکنید دروغ گفتن ازگناهان کبیره است
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
همونایی که فله ای رای دادن
باسلام
ایشان کدام مردم را میگوید ظاهرا اهالی کره مریخ میگوید خیلی ار مرحله پرته
معاون فعلی شهردار و رییس معزول راه آهن:
پس حتما مردم موافق ذغال شدن مسافران قطارهای مسافربری هم بودند!؟
شرم آور است
منظور ایشان ما مردم ایران نیستیم منظور مردم عرب هستند
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اتفاقا منظور شماهایید که فله ای و کیلویی رای دادین
حرف های پورسیدآقایی درسته...طرح ترافیک جدید هم طرح خوبیه...منتها شما خبرنگارها چون بر اساس این طرح قراره برای ورود به طرح ترافیک هزینه بپردازید قصد خراب کردنش رو دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
جهت اطلاع شما برای خبرنگاران رایگان هست!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ناشناس جان در طرح فعلی ورود خبرنگاران به محدوده طرح رایگانه...منظور من طرح پیشنهادی جدید بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
طرح جدید هم رایگان هست
به جای این حرفها حقوق و ریخت باش خودتان کم کنید مردم بیشتر با این موافقند تا افزایش بلیط
والا بنده نمبدونم برخي از مسئولين بر چه اساسي از جانب مردم صحبت ي كنند. فارغ از درست يا غلط بودن مطلبي كه بيان شده، ايشون چجوري و بر چه اساسي از مردم نمايندگي گرفته كه اين صحبت ها رو انجام ميده؟
لطفا سایت تابناک نظرسنجی بگذارید وتحقیق شوداین موافق گران فروشی کجا نظرسنجی شده اند
متاسفانه این مدیر ناموفق و متوهم که جامعه را با زنده زنده سوختن شماری از هموطنانمان در حادثه راه آهن سمنان در زمان مدیر عاملی راه آهن داغدار کرد، به سازمان شهرداری منتقل شد و حتی در مصاحبه ای جایگاه معاونت شهرداری و اینگونه سمت ها را در شان خود ندانسته است و در شهرداری نیز قطع به یقین جامعه را دچار مشکلات عدیده ای خواهد نمود.
تفکرات یکسو نگرانه، ریخت و پاش بیت المال و صرف هزینه های بسیار سنگین در پروژه های فانتزی و بی حاصل و غیر کارشناسی، وادادگی و غربزدگی ایشان و در نهایت از بین بردن انگیزه ها تنها دستاورد ایشان در راه آهن و از جمله ویژگی های ثابت مدیریتی ایشان است.
بدون شک حضور ایشان در سمت های مدیریتی ارشد، خسارات و تبعات سنگینی برای جامعه ببار خواهد آورد.
این اقا که عذر خواهی کرد و استعفا داد در حادثه قطار تبریز دوباره پیدا شد؟؟؟؟!!!!! قحط رجال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
پستهای مدیریتی مال ژن خوباست که بهم انتقال میدن
چرا مدیریت تو ایران اینجوریه؟
این آقای پورسید آقایی همون کسیه که سال گذشته به خاطر فاجعه برخورد قطار و کشته شدن هموطنانمون استعفا داده حالا همون آقا باید بیاد بشه معاون شهرداری تهران و این حرفها را بزنه؟ چرا یه کسی که بی لیاقتیش اثبات شده، سنش هم بالاست و اصن بازنشست محسوب میشه باید از یه جا به یه جای دیگه بره؟!!!!!!!!!

متاسفم برای این کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
آخه شهرداري هم مث راه اهن سفرهاي خارجي خوبي داره
این آمار را از کجا می آورند مردم میخواهند بلیط گران شود ، حجاب داشته باشند ، برخورد قاطع با و........................... این مردم کیا هستند چرا دیده نمیشوند ، چرا در بطن جامعه ای حرف ها و جواب ها احساس نمی شود ؟
حداقل مشخصات آمارشان و بازه آنو جامعه آماری شان را مشخص کنند .
و به این فکر کنید که روزی 1005 مردم دیگه به هیچ آمارتان اطمینان نکنند چون ممکن هست عده ای الان اینکار را بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
بازه آن جامعه آماری
روزی 100% مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
چرا مسائل را با هم قاطی می کنید؟
همه مردم مسلمان ایران خواهان حفظ حجاب هستند ،این مسئله ربط به قیمت بلیط مترو ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ناشناس۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴بحث آمار هست و به همه چیز مربوطه در مورد حجاب هم لطفا بحث را به بیراهه نبرید مثل بعضی ها و خودتان را گول نزنید
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
ناشناس۱۴:۳۱ - : ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ بی خیال
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ ناشناس
منظور این هست که کلا آمار ها اشتباه است
ایشان در راه آهن کارنامه سیاهی داشت اما بعد از استعفا به استخدام شهرداری درامد.
در ایران مدیران هیچگاه بازنشسته نمیشوند بلکه از کاری به کار دیگر چرخش میکنند.
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
قحط الرجال پس به چی میگن؟ سمت ها دائم العمر شود بهتر است البته صرف نظر از بازده
مدیر منتخب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
همون قانون نیوتنه.از بس پر انرژی هستن بازنسسته نمیشن فقط تبدیل مبشن
این بابا صبح که از خواب پا میشه تو اینه نگاه میکنه چی میبینه؟
مطمئنا از کسانی نظر سنجی شده است که هرگز مترو سوار نیستند.
چه اشکالی دارد که همانند کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از مدیران خارجی موفق و آشنا به امور در بعضی از مشاغل استفاده کنیم ؟؟؟؟
من هم یکی از مردم هستم . استدلالهای دیروز ایشان را شنیدم نمی دانستم باید گریه کنم یا بخندم. مخاطب شعور دارد نباید شعور وی را دست کم گرفت. من از مترو استفاده نمی کنم ولی این که ایشان می فرمودند وقتی ما 1000 تومان کردیم عملا مفهومش 750 تومانه مانده بودم که چرا این مدرک دکترای لعنتی من نمی تونه تشخیص بده که 1000 تومن عملا هفتصد تومنه. برای ایشان آرزوی سلامت دارم عیب نداره اگه ده هزار تومن هم بکنید مفهومش 7500 تومنه که خیلی به کسی فشار نمیاد.
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
احتمالاً شما مدرک دکتری
موسیقی دارید به این خاطر متوجه افاضات آقایان دانشمند نمی شوید.
چهره این شخص منو می ترسونه
چرا ؟؟؟؟؟واقعا"چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بيچاره كارگران وكارمندهايي كه از شهرهاي اطراف با مترو براي كار مي امدن حالابايد .....چيكاركنند
تحت عنوان مردم ازطریق گران کردن خدمات فشارمضاعف برمردم مظلوم واردمیکنید
مردم؟
.اقا ،عقل حکم میکنه با توجه به الودگی شدید هوا درتهران وترافیک سنگین،قیمت بلیط باید مجانی باشه تا مردم تمایل به استفاده ازناوگان حمل ونقل عمومی داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
مثل اینکه داری مخالفت می کنی. دچار کمبود عقلی؟
سلام این معاون شهرداری احتمالا یا خواب نما شده یا دچار توهم شده که میگه مردم با افزایش 90 درصدی بلیط مترو موافقند لطفا یک نفر این اقا را از خواب بیدار بکند
.حیف است بر تصمیم گیری های معضلات شهری اینگونه ناکارامدها تصمیم بگیرند..من هم جزو مردم تهرانم ..خواهش می کنم بفرمایید..من حرف شمارا قبول ندارم..
خسته نشدید از این همه کذب ؟اگر برخی نمیتونن مملکت رو اداره کنند هستند افراد لایقی که توانایی این کارو دارند.لطفا.....
اقاي معاون شهردارتهران از بدو انقلاب هر فردي كه مجاز است صدايش از رسانه هاي پخش شود از طرف مردم صحبت ميكند (اين جمله خوبي نيست )مسلماً حرفهاي شما از طرف خود واهتمالاً از طرف گروه قليل وخواصي مي تواند باشد مگر به در امد مردم شما وامثال شما چند در صد اضافه كرديد كه نود در صد به كريه مترو اضافه كنيد درست است كه در ايران ما جرمي براي دروغ گفتن نيست ولي انسان بودن خوب است.
شما که داری از جانب مردم حرف می زنی چرا میزان افزایش مورد قبول مردم را 175% اعلام نکردی؟ دلایل عددی و رقمی شما برای افزایش قیمت چیست؟ البته دلایل اقتصادی و علمی و نه سخن گفتن طولانی!
دریغ از یک کلمه استدلال منطقی برای تخریب شهرداری-اگر واقعا با افزایش قیمت بلیط،کیفیت خدمات مترو افزایش یابد قطعا همه مردم موافق افزایش قیمت بلیط هستند.این یک حرف منطقی هست.اینکه در طرح ترافیک خبرنگاران استثنا نشده اند عادلانه بوده و دلیل تخریب طرح توسط عده ای از خبرنگاران هم همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
برادر این آقا اگر کیفیت میفهمید که راه آهن استعفا نمی داد ،پس حملات الکی نبافین کیفیتی وجود نخواهد داشت
اگر راست میگن تعداد ناوگان قطار زیاد کنن که مردم تو دل هم نرن و دیسک کمر نگیرن بعد بگن فلان و فلان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
مشکل ما همینه به بهونه کیفیت گرون میکنن اما دریغ از کیفیت
ایشان را اگر بعد از حادثه قطار دامغان محاکمه و بدلیل قصور در انجام وظیفه از کلیه خدمات دولتی منفصل میکردند، امروز مردم ناچار نبودند به نظرات مشعشع ایشلن گوش فرا دهند. اخطار میکنم با ادامه حضور ایشان در معاونت حمل ونقل شهرداری باید منتظر اتفاقات بد وشاید هم غم انگیز در تهران بود. آزموده را آزمودن خطاست.
پاسخ ها
نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
در کشور عزیزمان قرار نیست هیچ مسولی محاکمه بشه و حتی برکنار بشه فقط در دیار کفار مثل کره جنوبی و ژاپن مسولین اشتباه میکنن و باید محاکمه بشن
خدا وکیلی من نمیدونم این نظر سنجیها را از کجا و کی وچگونه انجام دادن.ولی به ما گفتند ومیدونم که دروغگو دشمن خداست.در ضمن برای کاهش هزینه مترو اون تعداد افرادی که به دلیل رانت وفامیل بازی استخدام کردن و به اعلام خودشون شغلی هم در مترو ندارند و فقط حقوق بگیرند را اخراج کنند.مسئولین ما دیواری کوتاه تر از مردم پیدا نکردن که همه کرفتاری وکسریهای خودشونا باید مردم تقبل کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
با حرفتون موافقم
باید از تکنولوژی استفاده کنن و افراد اضافی شهرداری را بریزن بیرون و بعد ببین مسولی که سالی دویست حقوقش هست چه کارایی واس سازمان داشته
کدوم مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظور مسئولانی که اختلاس میکنند.فراریش میدین و....
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
خیر منظور همناییه که کیلویی رای می دن
به نظر شما تابناک همچبن افرادی از کجا اومدن ؟ کجا هستند ؟ و به کجا میروند؟ من به نوبه خود از شهرداری و ارگان های وابسته ای که در راستای تشویق مردم به استفاده از ناوگان عمومی جهت کاهش آلودگی هوا بلیط مترو را گران کردند و همچنین کسانی که تعرفه خودروهای هیبریدی را افزیش دادند تشکر میکنم و از مجامع بین المللی حفاظت محیط زیست
تقاضا دارم که این افراد را در راس امور خود قرار داده و از تجربیاتشان در مدیریت بحران های جهانی استفاده کنند و مطمئن باشند که در عرض شش ماه یا کمتر تمام مشکلات دنیا و بشر حل خواهد شد. و من الله توفیق .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
میدونین حرف این آقا مثل این که بگه من پرسیدم مردم از زجر و کتک خوششون میاد بعدشم شب با زنو بچه میرن درکه و کباب میزنن و قشقش میخندن به ریش مردمون
نظر سنجی از میلیاردهای کاخ نشین منظورشه، من یه مسافر همیشگی مترو هستم من راضی نیستم
. یه مشت کارگر بدبخت و کارمند دارند از مترو استفاده کنند ، زن و بچه خودتم هم مترو سوار میشه آیا؟
پاسخ ها
نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
خداییش حتی اگر از یک بیمار تیمارستانی هم بپرسن بگن پولتو میدی به من میگه نه موندم بعضی ها چی فکر میکنن ۶۰درصد راضی باشن پول اضافی بدن
وای نه همش گرونی همش افزایش قیمت
خسته شدیم چه مملکتی هست آخه...
باید مطالبه گر خدمت بود نه ارزانی
جاده رایگان بی کیفیت قاتل جانهاست، همچنین بیمارستان رایگان بی کیفیت
من کارمند مترو نیستم و هر روز از مترو استفاده می کنم ولی چشمم را روی حقایق نمی بندم و می دانم هر چی پول بدی آش میخوری البته بر خلاف نظر اکثر مردم اگر گران نشود خود بخود از مردم گرفته خواهد شد و طبیعی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
کیفیت رو چه کسی و با چه قیمتی باید لحاظ کنه؟
مملکت گدا گشنه ای نیستیم که
در ازای زندگی توی مملکت باید آسایش داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
دو کار میشه کرد
یک. اول کیفیت بالا ببرن بعد پول بگیرن
یا دو. یک جدولی از کارهای کیفی که قراره انجام بشه بدن و قول بدن اگر در مدت مثلا ۶ماه درست نشد قیمت به اول برگردونن
مردم خیلی بیشتر از اینها جا دارند.

خواهشا تا میتونید به این ملت نجیب بیشتر فشار بیارید

موقع فشار اوردن ذکر مرگ بر آمریکا یادتون نره !!!!!!!!
وزیر کشور هم گفته بود 94 درصد مردم موافق حجابن...
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
عدد و رقم کیلویی دادن که حناق نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
دقیقا وزیر تعیین نکردن ۹۴درصد از چندتا
آقا اگر موافقن پس این همه بی حجابی چیه
دموکراسی هزینه داره اقلیت حق دارن
یا نگین جمهوری یا پاش وایسین
مسئو لین در عالم هپروتند
مردم موافق افزایش ۹۰ درصدی نرخ بلیت مترو هستند!
آره به قول معروف خود گوئی خود خندنی...............
اعوذ و بالله من الشیطان الرجیم
واقعاً اگر واگن‌ها و حرکت قطارها به شکل قابل قبولی بیشتر شود می‌ارزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
اگر و کاشتن جاش رانت و اختلاص و کانادا نشین ودو تابعیتی درامد
وقتی مدیری با اون سابقه فاجعه آمیز در راه آهن، بعد از یکسال از استعفا، در جای دیگری سمت می گیره، چیزی جز این نباید انتظار داشت.
تا وقتی که رفیق بازی به شایستگی ارجحیت داره چیزی جز این نباتید انتظار داشت
این اقای اقایی همانطور که در راه اهن و تصادف قطار شاهرود موفق بودند حتما در این پست هم موفقند. طرح ترافیک را که بدون طرح کارشناسی به کلاف سردرگمی تبدیل کردند که در سال اینده شاهد مشکلات مضاعف ان خواهیم بود. حالا هم که قیمت بلیط مترو را افزایش دادند. معنی توسعه وسایل نقلیه عمومی و تشویق مردم به استفاده از ان را هم فهمیدیم. واقعا دست مریزاد.
پاسخ ها
فریبرز
| France |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
چیزی که زیاد داریم مدیر کیلوئی بدون مدرک و با عنوان دکتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
کاش این عناوین دکتر و قاضی و ... از دهن بیوفته و فقط به حرفها بدون قید گوینده نگاه کنیم
مسولی که با دیپلم سرکار میاد و بعد چند سال لقب دکتر و مدرک دکتری با پایا نامه دیگر نویس میگیره به چه درد جامعه میخوره
این 90% را شما آقای محترم از کجا آوردی . شمارابخدا دیگه بسه دست از همه کذب بردارید
خیلی شرمنده شدم ولی انگار نظر منو جا انداختید
من 99 درصد موافق شش برابر کردن قیمت مترو هستم. لطفا دوباره یک میانگین با لحاظ نمودن نظر بنده بگیرید از 90 درصد خیلی میزنه بالا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
آره به صد وبیست نرسونن خوبه
ایشون حتما پیرو اون نظریه هستن که باید هزینه های زندگی در تهران انقد بالا باشه که اکثرا مهاجرت کنن و برن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
اول خود مسولین باید برن که بعید میدونم تهرانی باشن
مطمنا مردم هم میرن
برخی مردم را فقط خود و اطرافیانشان می دانند که جیبشان پرتر می شود
کدام مردم احمقی حاضر است هرینه هایش اضافه شود؟!!!!!
بره بمیره
یکی بگه قضیه عقلی کردن مسئولین و برداشتن صندلی های سالن مترو چیه؟ واقعا راه دیگری برای مبارزه با دستفروش ها وجود نداره؟ حتما باید مردم رو اسیر کنین که با بچه رو زمین بشینن؟!!
ايشان در راه آهن هم كه تشريف داشتند كار مفيدي نكردند.اينقدر نيروي سفارشي وارد سيستم راه اهن كردند و براي هر كدام پست مديريت پروژه تعريف نمودند كه در حد مديران كل راه اهن حقوق مزايا دريافت ميدارند.
خدا بداد شهر داري برسه
اقا به جای افزایش قیمت بلیط هزینه ها شونا کم کنند به عنوان نمونه ببینید ایستگاهها چند نفر نیروی اضافه دارند که عملا بیکار هستند و میچرخند و حقوق میگیرند بنده هر روز با مترو تردد میکنم به چشم خودم میبینم
اقا به جای افزایش قیمت بلیط هزینه ها شونا کم کنند به عنوان نمونه ببینید ایستگاهها چند نفر نیروی اضافه دارند که عملا بیکار هستند و میچرخند و حقوق میگیرند بنده هر روز با مترو تردد میکنم به چشم خودم میبینم
اصلا بیاید بریم تظاهرات مسالمت آمیز برقرار کنیم که خواهان افزایش قیمت بلیط مترو هستیم
ایشون یه زحمتی بکشند یه فکری به حال 16 هزار پرسنلی که در دوره آقای قالیباف استخدام رسمی شدند بکنند که همه سفارشی و با زور این فامیل و آن آشنا وارد سیستم شدند و حالا سیستم رو تبدیل به یک سیستم بیمار و ورشکسته کردند.
کجای دنیا Pusher رو با فوق لیسانس استخدام می کنند که ما استخدام کردیم ؟؟
چرا ما مردم باید برای این همه نیروی مازاد هزینه کنیم ؟؟
من هم موافق افزايش قيمت مترو هستم
قیافه ات به این حرفها نمی خوره.
آدمی که ماهی فلان قدر حقوقش باشه باید هم این حرف ها رو بزنه
متاسفم که همه دوستان رای منفی دادن. همینطور متاسفیم که کشورهای دیگر از توان عقلی ایشون استفاده نمی کنن. اینها مدیرانی هستن که تاریخ ایران و جهان کمتر آنها را تجربه کرده است. اگر این مدیر در آمریکا یا اروپا بود قطعا امروز تمام دنیا در وضعیت بهتری قرار می گرفت. برایشان آرزوی موفقیت دارم نه بر خلاف دوستان که از خدا می خوان ایشونو شفا بده مگه ایشون خدای نکرده مریضن که طلب سلامت براش می کنین؟
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
رییس جمهور قبلی هم بنده خدا همین رو میگفت که مدیران جهانی میخواهند از ما الگو بگیرند وما در پی مدیریت جهان هستیم وهمه الان دارند به این حرفش میخندند از قدیم هم گفتند که حرف درست رو از بچه یا..باید شنید
ایشون راه اهن ایران را اباد کرد مونده بود حمل و نقل تهران خدا به این مردم رحم کنه کیا شدن مدیر خدایا خودت کمک کن
در نهايت بجاي 90 برابر 70 برابر افزايش مي‌دن، همه هم شاد مي‌شن!
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
حتما منظورت 70 درصد بوده نه هفتاد برابر
افزايش بليط مترو به سرويس دهي بهتر ان مي انجامد در كجاي دنيا مسافت از گوهر دشت كرج تا تجريش را كمتر از20 سنت ميبرند؟
آقا من دیگه بیجا بکنم برم پای صندوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
منکه چند ده ساله ازین کارها نمیکنم.
با سلام به نظرم باید هنوز بلیط رو ارزونتر کنند تا مردم رغبت بیشتری به حمل و نقل عمومی نشان بدهند.
آقايي در راه آهن هم از اين تزها و نظريه استفاده قيمت بليطهاي قطار را در همه مسيرها در طي دو سال سه برابر كرد
و همه تعداد كثيري از دوستان و مديران قبلي و پولدار و صاحب شركت را به راه اهن به عنوان مشاور به راه اهن تحميل كرد كه در طي شش ماهه اخير حقوق هاي پرسنل اصلي و شركتي راه اهن با تاخير ده تا يك ماه پرداخت ميشه ...
یه صندوق رای گیری بذار ببین چی میشه
این آقا کمر به قتل تهران بسته ، بعد از شیرینکاریش برای طرح ترافیک جدید که سال دیگه تهران رو میترکونه ، میخواد حمل و نقل عمومی رو هم گرون کنه که دیگه منهدم بشیم سال دیگه ،
یعنی واقعا اینا مصداق خیانت رو میدونن چیه ؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
یکی به این دوستمون بگه اخوی پارکتو عوض کن
ایشون اشتباه خونده آمارو...60 درصده مردمه کل جهان با افزایش 900 درصدیه قیمت مترو تهران به جهت افزایش کیفیت موافق بودن که با ایمیل به سمع و نظره سید آقایی رسوندن!!!
منتاها چون ایشون یک دقیقه هم با مترو سفر نمیکنن و درک درستی از مترو ندارن فک کردن 60 درصده اونایی که مترو تهران سوار میشن با 90 درصد افزایش موافق بودن...
آقای متروی ما جهانیه...در همه جهان استفاده میشه ...700 تا تک تومنی رقمی نیست براش... باید بشه 7000 تومن!!!
باسلام
ببخشید کدوم مردم موافقند . لطفا نام ببرید . بلیط مترو باید 50 درصد ارزان بشود نه گران
باید تشویقی برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی باشد نه گریز از آن
لطفا از جانب مردم حرف نزید . بلیط مترو باید 50 درصد کاهش یابد .
ناکارآمدی در شهرداری بزرگترین عامل افزایش بهای تمام شده خدمات هست .وقتی شما برای کندن یک چاله یک نفر کارگر میزارین بعد دونفر رو میزارین این یک نفر رو کنترل کنه بعد 10نفر نیز ناظر بر این کار هستن ،مشخصه بهای تمام شده بالا میره واز جیب مردم بدبخت باید پرداخت بشه.حالا تومترو وبی ارتی هم همینه شما برای یه بی ارتی یک پیمانکار میگیرین وبرای هر ایستگاه 5نفر استخدام میکنین که نکنه یک وقت یک نفر بدون بلیت با بی ارتی سفر کنه .از طرف دیگه اون پیمانکار هم دنبال سود خودشه ومثلا به جای قرار دادن 10اتوبوس در ساعت برای یک خط 5تا قرارمیده ممیگه مردم که با فشار وبدبختی سفر می کنن وبجای 200نفر 500نفر در یک سفر جابجا میکنه وفشار اتوبوسو که از فشار قبر بدتره مردم بدبخت باید تحمل کنن .ومدیران هم که الحمدااله یا خودشونو زده اند به بی خبری ویا واقعا بی خبرن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم موافق گرانی هستند مردم موافق گرسنگی هستند مردم موافق بدبختی هستند چرا دولت همکاری نمی کنه؟
امان از حرف مفت
این همه نظرات مردم برای استعفای این ... کافی باید باشد.مسئول بی لیاقت!!!!
چرا قیمت همه چیز هر سال میره بالا ؟ اون مدیرای مسئول اگر توانایی دارن بهره وری رو تو مجموعه شون بالا ببرن که قیمت تمام شده بیاد پایین ...
خیلی از مسئولین مملکت ما از مردم جدا شده اند و حرف خودشان را می زنند . کسی هم از این آقایان سند و مدرک گفتارشان را نمی خواهد .
مردم نون شب ندارن بخورن بعد میگی 90 درصد گرون بشه خجالت بکشید این هم از شهردار اصلاح طلب و دولت اصلاح طلب که با هم رفیق بودن گرانی بیلیت هم تقصی دولت قبل و شهردار سابقه درود بر محمود احمدی نژاد
ین اقای اقایی همانطور که در راه اهن و تصادف قطار شاهرود موفق بودند حتما در این پست هم موفقند. طرح ترافیک را که بدون طرح کارشناسی به کلاف سردرگمی تبدیل کردند که در سال اینده شاهد مشکلات مضاعف ان خواهیم بود. حالا هم که قیمت بلیط مترو را افزایش دادند. معنی توسعه وسایل نقلیه عمومی و تشویق مردم به استفاده از ان را هم فهمیدیم. واقعا دست مریزاد.
ما بخواهیم از این مسئولینمون شکایت کنیم به کجا باید بگیم ؟ به کی بگیم که آقا بیاین ما رو از دست اینها نجات بدین ؟
جدای از دروغی که ایشون به مردم نسبت داده، قدیمیا یه چیزایی می دونستند که می گفتند سیر از گرسنه خبر نداره !!
پشت مردم و پشت دین همیشه مخفی شوید این راه اداره کردن است.
جالبه اين روز ها مد شده مسئولين در جايگاههاي مختلف از نظر مردمي صحبت ميكنن كه در واقعيت وجود ندارند
معلوم نيست در لغت نامه ايشان مردم چه معني و مفهومي دارد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!.......................................
تابناک تو را خدا بیا یک تیتر بزن و پیگیری کن این بازنشسته ها در هر سطحی چه استاد دانشگاه چه وزیر و مدیر و.... برن و جا برای بقیه باز کنن
درست اونا تجربشون زیاد ولی دلیل نمیشه کسی که 25 سال سابقه کار داره و کاملا تجربه اش زیاد رییس نشه و از اون طرف هم نیروی جدید نیاد برای کسب تجربه
استاد داریم نگاه به مقاله میکنه تا تهش را متوجه میشه ولی چه فایده که یک سرچ ساده را بلد نیست!
سایت محترم تابناک
با سلام و احترام،
پیرو خبر شماره 779628 مورخ 14/12/1396 آن خبرگزاری محترم، درخصوص سخنان معاون محترم حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران لازم است توضیحاتی به عنوان شهروند مطلع از برخی از امور در اختیار سایت شما جهت بررسی و صلاحدید انتشار آن قرار دهم:
جناب آقای پورسید آقایی با توجه به اینکه از مدیران پرسابق راه آهن محسوب می گردید در زمانی بعنوان مدیرعامل شرکت رجاء منصوب گردیده ،و در این عرصه واقعاً منشا بسیار پیشرفت و اصلاحات اساسی در ساختار حمل و نقل مسافری گردید.
ایشان و تیم همراه، استانداردهای لازم را در شرکت رجاء بعنوان بخش خدمات دهی مسافری پیاده سازی نموده و حمل و نقل مسافری در کشور را به سطح قابل قبولی رسانیدند.
البته شایان ذکر است در همین دوره اعمال قدرت در مجلس شورای اسلامی و دریافت بودجه مناسب از دولت و همچنین دریافت بخشی از درآمدهای راه آهن و درآمدهای خود شرکت رجا باعث گردید پول به صورت مناسب وارد این شرکت گشته و خدمات ارزنده ای نیز ارائه گردد، و نباید از خدمات ایشان و تیم همراه با وجود انتقادات به همین راحتی عبور کرده و اگر نیز انتقادی وجود دارد باید عملکرد ایشان را مورد بررسی منصفانه قرارداد.
با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب ایشان توسط اقای آخوندی به عنوان مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بسیاری از کارمندان راه آهن با توجه به سوابق درخشان ایشان در شرکت رجا، امیدوار برای بهبود شرایط راه آهن و شرایط کاری خود را داشتند.
چند روز پس از روی کار آمدن ایشان و انتصاب های غیرکارشناسی و سپردن امور اجرایی به عوامل غیر اجرایی و دور مانده از شرایط آن زمان راه آهن باعث گشت آرام آرام، موج ناامیدی و یاس در کارمندان شروع به فزونی نماید.از علل یاس به موارد ذیل می توان اشاره کرد:
1)انتصاب های تحمیلی و غیرتخصصی در حوزه های فنی راه آهن
2)به کارگیری مدیران بازنشسته و خارج از راه اهن
3)استفاده از سیستم های الکترونیکی بدون تست در راه اهن سراسری از شرکت های دوستان
4)سیاسی کاری در امور اجرایی
5)حقوق های نجومی
این بخش قابل توضیح است ،که حقوق ها باعث گردید کارمندان بسیار بی انگیزه گردند و فاصله طبقاتی افزایش پیدا نموده و موج بی انگیزگی در کارمندان باعث ضعیف عمل نمودن آن ها و باعث خسارت های مالی و جانی گردید.یاس و ناامیدی تا آنجا پیشرفت که حادثه راه آهن سمنان به وقوع پیوست.
6)کناره گیری ایشان بدون پاسخگویی درخصوص حوادث رخ داده و فاجعه ایستگاه هفت تپه، و عدم پاسخگویی در دادگاه های کشور
7)افزایش بی سابقه قیمت بلیت های قطارهای مسافری که بارها در همین سایت و در زمان مسئولیت ایشان آن را بیان نمودید.(نگاهی به آرشیوتان آن را نمایان می کند).
8)افزایش غیرقانونی بلیت های قطار تحت عنوان خدمات ایستگاهی
9)سایر موارد که در این گزارش نمی گنجد.
پس از فاجعه ایستگاه هفت تپه و فوت غریب به 60 نفر از عزیزان هموطن کشور و استعفای کاملا سیاسی ایشان برای رهایی رییس جمهور،معاون و وزیرناکارامدی دولت یازدهم که تمامی هم ندارد و متاسفانه مسولین نیز که به جزئی ترین موارد ورود می کند ولی به این مورد ورود نمی کند؟ ایشان در دولت دوازدهم و پس از تغیییر و تحول در شورای شهر بعنوان معاون حمل و نقل شهرداری تهران منصوب گردیدند.
به سرعت و پس از انتصاب ایشان در این سمت ،سیاسی کاری ایشان برای خودنمایی برای گروهی خاص شروع گردید و ایشان که سابقه فاجعه امیزی در اداره سازمان تحت امر خود داشته ،هر روز شهردا سابق را به مناظره دعوت می کند تا درخصوص افتتاح غیراصولی خط هفت مترو مناظره نمایند، حال کسی نیست از ایشان بپرسد در مورد ایستگاه هفت تپه حاضر به مناظره هستی ؟ و یا علت برخورد قطارهای مترو به صورت خالی که شاهکار جدیدتان است حاضر به مناظره هستی ؟
درخصوص طرح ترافیک، ابتدا باید قبول کرد که طرح جدید واقعا به لحاظ عدالت از طرح قبلی بالاتر بوده است،ولی نکته قابل تامل در این است که این طرح قرار نیست مشکل ترافیک را حل کند بلکه قرار است همه از ان استفاده کرده و در نتیجه شهر آلوده تر و ترافیک سنگین تر بوده و در ضمن درآمد شهرداری با آمدن بیشتر خودروها بیشتر می گردد.و این موضوع دروغ محض است که درآمد شهرداری کمتر می گردد.
ضمن اینکه در اینده کل خودروهای عبوری در سطح شهر می بایست عوارض تردد پرداخت نمایند که ایشان با توجه به سوابقش این را اجرایی می نماید.در این طرح تهران به سه منطقه ای،بی و سی تقسیم شده و به ترتیب این تقسیم بندی با نام های طرح ترافیک،زوج و فرد و سایر مناطق جدا شده و همه بابت این طرح می بایست عوارض پرداخت نمایند.
ثانیاً درخصوص طرح جدید ایشان در مترو در ابتدا واقعا برای مسئولین این کشور باید تاسف خورد که زندگی مردم به این بستگی دارد که چه کسی شهردار است و پس از آن اقدام به پرداخت وجه برای رفاه و تردد آنان کرد،باید تاسف خورد که معاون شهردار تهران بیان می کند که با تغییر شهردار محاسبات ما در این بود که دولت سهم خود را از قیمت بلیت پرداخت می نماید.باید تاسف خورد که زندگی مردم بستگی به این دارد که قالیباف شهردار باشد یا یک نفر نزدیک به دولت.آیا این موضوع خیانت به مردم محسوب نمی گردد؟قوه قضاییه و نهاد های دیگر در چه زمانی می بایست به این موضوع ورود نمایند؟
ثالثا مگر ایشان بیان نمی کنند که قیمت بلیت مترو در سال آینده با مدیریت ایشان و دوستانشان به مبلغ 22،700 ريال کاهش پیدا نموده است،خوب باید از ایشان بابت این موضوع کمال تشکر و قدردانی را کرد و در نهایت پرسید خوب دوست عزیز سهم یک سومی مردم از این مبلغ می شود 7،566 ريال پس چگونه شما سهم مردم را 15،000 ريال نمودید،این یعنی اینکه مردم یاید هم سهم خود را بدهند و هم سهم دولت را؟
مگر دولتی ها دوستان شما نیستند،چرا زا آنها هر روز انتقاد نمی کنید که مردم زیر کلیدهای آن ها در حال له شدن هستند.
ضمن اینکه من سوال دارم از مردم ایران و از شما صاحب رسانه ها؟در تمام دنیا ابتدا خدمات را می گذارند و سپس اقدام به دریافت وجه آن می نمایند؟چرا از زمانی که ایشان آمده بابت خدمات ایستگاه مبلغ 10 درصد به بلیت های قطارهای مسافری اضافه شده است که مثلا پله،ساختمان و سایر تاسیسات در زیرساخت ها ایجاد گردد،پس اساسا من برای چه موضوعی مالیات می دهم،مالیات می دهم که این امکانات برایم فراهم گردد.
و ضمن اینکه باید از دیوان عدالت اداری پرسید آیا این مدیران در حال تخلف قوانینی نیستند و چه کسی مسئول برخورد با این مسئولین می باشد؟
در نهایت باید اول از همه به حال خودمان تاسف بخوریم که این افراد بی سواد را برای شورای شهر انتخاب نمودیم،و قرار بر این است این افراد برای شهر ما،برای زندگی ما،برای رفاه ما تصمیم گیری نمایند،و باید تاسف بخوریم از آنچه این افراد بی سواد انجام دادند و یک فردی که وزیر آموزش و پرورش،معاون برنامه و بودجه و ...بوده است را برای شهرداری انتخاب کرده که با توجه به شرایط جسمانی اش از دولت خداحافظی کرد.و باقی افراد انتصاب شده ایشان در شهرداری نیز که وضعیتشان از این معاون هم بدتر است.عملکرد شش ماهه ایشان در شهرداری نشانه تصمیم گیری های سیاسی ابتدا مردم ماست و سپس مسئولین کشور.
بابا یکی جلوی این اقا را بگیره میشه احمدی نژاد دوما اون از طر ح ترافیک که دنبال پول دراوردن به سبک طرح ترافیک این هم راضییت گرفتن غیابی از مردم برای گران شدن بلیط مترو اینو از کجا پیداکردین؟؟؟؟!!!!!!!!
منم 100 در صد موافقم لی اگه 4 برابرش کنن بیشتر مردم خوشحال و موافق هستن، اصلا اگه بزارن مردم واگنها و لکوموتیوشم بخرن نور علی نور میشد. بهشت همینجاست ، والله
یه نفر به ما بگه ما تا کی باید این قبیل مدیران ناکارامد رو تحمل کنیم.
آخی یکی نیست به این آقا بگویید مگر قراره قشر کارمند وکارگر وبازنشسته افزایش حقوق ۹۰/. داشته باشند که شما میخواهد نرخ قیمت بلیت را ۹۰/. افزایش دهید.
گرونی رو رها کنید فکری بحال ما کنید
این خبر فکر کنم جک ساله.
واقعا شما هنوز حربه این سیستم رو یاد نگرفتید ؟؟؟ داره میگه 80% تا فردا اگه شد 50% شما بگی خب خدا رو شکر !
نگران کننده نیست واقعا برای رفاه مردم همه چیز را کران کرده اند و برای رفاه مدم هم گران و گرانتر خواهد شد...همه چیز
کلا این اصلاح طلب ها عادت به خالی کردن جیب مردم دارند
دمش گرم
هرچقدر میتونید گرون کنید
ما به شما اطمینان کامل داریم، چهار سات تو صف وایسادم تا به تیم فعلی رای بدم هر کاری کردن مورد تایید هست
دمش گرم
هرچقدر میتونید گرون کنید
ما به شما اطمینان کامل داریم، چهار سات تو صف وایسادم تا به تیم فعلی رای بدم هر کاری کردن مورد تایید هست
مدیر نالایق و شکست خورده، شما ناکارامدترین معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکنون هستی. انصافا زحمات آقای تشکری در سالها تصدی این پست پیش از این مدیر جای بسی تقدیر و تشکر داشت.
واقعا اقای مهندس محسن هاشمی و اقای نجفی تبریک گفت که چنین مدیران نالایق را بهش دو باره اجازه خدمت میدن ایشان جز خرابکاری چیزی نمی دونونه
خدا بیامرز هیتلر و موسیلینی هم زیاد حرف دل مردمشونو میزدند. و نظرات مردم براشون خیلی مهم بود و چشم بسته ذائقه مردم رو درک میکردند. مسئولین مربوطه هم مزه زبان ما رو بلدن. و میدونن به مولا و قیم نیاز دارند تا خواسته هائی که نسبت به بیانش عاجزند و محجورند از زبان آنها ابراز کنند. مسئولین ما انعکاس روحیات و سلایق و ادراکات ما هستند. از آنها گله نکنیم از خودمون گله کنیم که خود را به محجوریت زده ایم و همیشه منتظریم تا معجزه ای رخ بدهد.
من هر جا می‌خوام برم گرون میشه.
حکمت خداست به نظرم !
این اقا رو عوض محاکمه و تعلیق از خدمت بخاطر سوانح بیشمار در راه اهن و خسارات هنگفت به راه اهن و از انجمله سوختن قریب 50 نفر از هموطنان دارن بهش پست و سمت میدن اقایون اصلاح طلبان این کار هاتون نشان میده چقدر شما اصلاح طلب هستید مردم را الت دست قرار ندید لطفا چهره شما نماینگر شد
امروز برای مجتمع 30 واحدی ما یک قبض گاز آمده که بابت عوارض و مالیات 150 هزار تومان و عوارض گاز رسانی 160 هزار تومان به هزینه گاز مصرفی اضافه شده آنهم در یک قبض 40 روزه! در حالیکه همه دهات دور افتاده ایران از نعمت گاز! ( بقول مقامات دولتی ) برخوردارند و ایران دومین منابع گاز در جهان را دارد، هزینه های تحمیلی به مردم چه علتی دارد؟ مردم ما بدلیل درآمد اندک و هزینه های روز افزون مانند مرده متحرک شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
اشتباهي منفي زدم
من یکی از مدیران ارش شرکت راه اهن بودم ایشون هیچ تخصصی در زمینه راه اهن نداره فقط پشتبانی خوبی از برخی از مقامات میشه و تنها دتخصص ایشان مکانیک است و قبلا مدیرکل نیروی کشش بودن و انجا را می تونم بگم بد مدیریت نکرد ولی بعدا که مدیر راه اهن شد فکر کرد توانائی سایر بخشهای بزرگ راه اهن را داره متاسفانه همه بخش ها را خراب و همه مدیران از دستشان ناراضی هستند و در زمان ایشان بیشترین سوانح ریلی کشور را داشتیم ضمنا قطار مسافری که 10 سال پیش 12 ساعته به تبریز می رفت در حال حاضر شده 13 ساعت یعنی ما عوض افزایش سرعت کاهش سرعت داشتیم چون از سوانح و خروج از خط قطار ها میترسید
من مخالفم
فاصله مردم ومسئولین روز بروز زیادتر میشود وبه قول معروف سیر از گشنه خبر ندارند
جامعه ملتهبه .... با این حرفها اوضاع رو بدتر نکنید
تو این مملکت همه جای مردم صحبت میکنند.تصمیم میگیرند اجراهم میکنند.خود مردم انگار وجود خارجی ندارند.اگر ان مقام مسعول به من بگوید من به جای تو تصمیم به گرانی مترو گرفتم میگویم
اشتباه کردی
جواب من اینه
حامل های انرژی را گران نکنند کم کم جان ما مردم گرفته میشود یکمرتبه گران کنند یکمرتبه پس در کل فرقی نمیکند
ببینید ملت چقدر بدبخته که .. عوض مردم دارن چی میگن.
بقيه ا... خير لكم ان كنتم مؤمنين.
جناب آقاي پورسيد آقايي
با سلام و احترام
بايد خدمت شما بگويم كه شما از كدام منبع نظرسنجي كرديد كه ملت تهران 100% اظهار بي اطلاعي مي كنند! بهتر است منبع را ذكر و صحت آن را بررسي كنيم.
آقاي محترم آن ملتي 60% درصدي كه فرموديد قشر متوسط است كه بنده يكي از آنها هستم! در پاسخ شما به صراحت و محكم و بلند مي گويد: آن 60% اشتباه كرده است كه با افزايش نرخ و دامن زدن به فقر موافقت كرده است!
مثل اينكه شما از حاميان طرح ريزش ملت به كف خيابان ها و تبعات آن هستيد! شما گران كنيد و همه پيوست آن خدمت به جيب احتكار و طمع خودشان كنند!
ایشون از زمانی که در شهرداری مشغول شدن فقط به فکر خالی مردن جیب مردمند تا بتوانند هزینه ی ناکارامدیشون رو مردم پرداخت کنند مثل اینکه اون سیلی مردم خیلی هارو هوشیار نکرده
بلیت اتوبوس هم گرانه نسبت به تاکسی. مسیری هست در شمال تهران که با تاکسی نرخ می شه 2200 تومان و با اتوبوس می شه 850. قبلا وقتی ماشین بزرگ بود و مسافران زیادی داشت، نرخ اتوبوس خیلی خیلی پایین تر از تاکسی بود. حدود یک هشتم
مردم نون ندارند بخورند.. دیگه چی ارزونه.. خوب البته آقایان و آقا زاده ها نمیدونند تورم چیه.. پ
آخه چرا مردم باید با افزایش این میزان نرخ بلیت موافق باشند !!!بخدا وقاحت هم یه معنای مشخصی داره دیگه از اون مرزش عبور نکنید
من با گران شدن مترو موافقم زیرا بدلیل ارزانی مردم یک جفت جوراب که می خواهند بخرند چند نفر دنبال هم می افتند واز شمال به جنوب می روند یا از جنوب به شمال در صورتی که اکنون همه چیز در همه مناطق تهران است از پارک تا خرید های خانه بعد باعث شلوغی بیش از حد مترو برای کسانی که مجبور به رفتن با مترو هستند واز همه بدتر زنان ودخترانی با ارایش ودادزددن وارامش را به هم ریختن در مترو هستند از اینئ همه بی نظمی وشلوغی جز اعصاب خرد شده چیزی برای مردم نیست
با سلام ایشان از جانب کدام مردم سخن می گوید آنها که حقوق های نجومی می گیرند که حتما چنین است . آحاد مردم درآمدشان در ماه به دو میلیون هم نمی رسد و از خدا می خواهند که هزینه حمل و نقل مجانی شود . مردم را دریابید . آن از افتضاح قبوض آب و برق گاز که هر روز گران تر می شود و سازمان های متبوعشان هر روز برای بیشتر گرفتن از مردم ترفندهای جدید خلق می کنند و گمان می کنند که مردم نمی فهمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
برادر عزیز، هزینه حمل و نقل مجانی از کجا تامین می شود؟ آیا غیر از این است که از جیب بنده و شما ولی بصورت غیر مستقیم؟ بیائید کمی واقع بین باشیم.
اگر وضع مترو بهتر بشه موافق افزایش 100درصد قیمت بلیط هستیم
در آمریکا زندگی می کنم. به جرات می تونم بگم که مترو تهران...یکی از بهترین متروهای شهری است.

استانداردی که دارد بالاس.

خوب اگر یک مسئولی می گوید که هزینه بلید ۲۳۰۰ تومن است و هزینه مشتری یک سوم آن است...خوب چرا انقدر بحث می کنیم؟ باید محاسبه بشه...داستان نوشتن که محاسبه نیست...صرف اینکه چیزی هزینه اش برود بالا که دلیل بر دروغ گویی یا ناکارآمدی مسئول نیست...
پاسخ ها
رضا
| France |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
داداش داستان نگو !!!!! یکی از بهترینهاست!!!!!! از چه نظر ؟ از لحاظ هر ده دقیقه اومدن اونم پر ؟؟ از لحاظ قیمت؟؟؟ از لحاظ تعداد خط ؟ از لحاظ پوشش اطراف و حومه ؟؟؟این حرفها فقط حرفهای دهن پر کنی هست که تلویزیون داده به خورد مردم،
در لوس آنجلس با شاهکار اتوبانهای مجانی که اصلا کسی سوار مترو نمیشه ، بلیط یک ماه مترو بدون محدودیت و قابل استفاده در مترو ، ترن، اتوبوس، 80 دلار یعنی پول 6 ساعت کار یک کارگر که معادلش باید 20 هزار تومن باشه در ایران.
یا در فرانسه بلیط یک ماه بدون محدودیت فقط 70 یورو هست یعنی معادل شش ساعت کار یک کارگر برای استفاده از 18 خط مترو ، ترن ، اتوبوس ، صدها قطار تا فاصله 80 کیلومتری اطراف شهر ، سیستم RER یا قطارهای سـریع و سیر از زیر مترو که متروها هر دقیقه به دقیقه وارد میشوند

مترو تهران با این تعداد خط و افتضاح پر بودن وده دقیقه به دقیقه و این پوشش حومه خجالت آور باید بلیط ماهانش بدون محدودیت حدود ده هزار تومن باشه یا یعنی 2 ساعت حقوق روزانه یک کارگر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اگه اینجا اینقدر گل و بلبله تشریف بیارید در خدمت باشیم.
واقعا" ادمی در حیرت است ؟؟!!!! کدام مردم موافق هستند؟؟ همانهائیکه به ناچاری و با فشار سوار مترو میشوند و یا شماها و قشر مرفه ا و اقازاده ها ی شما ؟؟ کدام مردم موافق هستند؟؟!!! پس بس کنید
بله دیگه. هزینه نیروی مازاد مترو رو باید مردم بیچاره بپردازند
کافیه تعداد نیروهای شاغل در مترو ایران را با جاهای دیگر مقایسه کنید تا به عمق فاجعه ای که در دوران قالیباف شکل گرفت پی ببرید. الان هم اینها زورشان به مسوولین نمی رسد به مردم فشار می آورند
تو اشتباه کردی کہ مردم با افزایش قیمت موافق ہستن
من یه استاد حق التدریس هستم در دانشگاه های آزاد و سراسری و علمی کاربردی! پس لطفا حقوق بنده را نیز 90% افزایش دهید سال که بتوانم هزینه مترو را بدهم!!!
بنده هر روز که میرم مترو بلیط ارزان میخرم تا شب روزم خرابه وناراحت هستم واز مدیریت محترم مترو عاجزانه تقاضا دارم که بلیط رو زودتر گران نماید تا ما از نگرانی رهایی یابیم .ولی نمیدونم چرا بعضیها از آقای مهران مدیری انتقاد میکنند چون بنظر بنده ایشان اصل جنسه ومطالبش رو باید با آب طلا نوشت انتقادهایش را به طنز میگه ولی از واقعی هم واقعیتره
عزیز من یکبار سوار مترو شو از جیب مبارک هزینه بده قول به بهت می دهم که دیگه از خودت ارقام در نیاوری
دقیقا" میدونند که چطور مردم رو مدیریت کنند بدین شکل که هرکی رو بزاری راس کار و آدمهای فهیم وکاربلدرو خونه نشین کنی
این نوابغ را کجا نگهداری می‌کردند
از کدوم شهر نظر خواهی کردی احتمالا از مردم ورامین پرسیدین و نظر خواهی کردید چون از مردم تهران بپرسی عرفا و ذاتا نمی تواند بگوید لطفا مترو را نود درصد گران کنید ، باعث تعجب است ، دروغ گفتن شاخ ودم ندارد لطفا به فکر طبقه کم در آمد باشید،
آخه چرا آوردن ماشین خوب یا سوار مترو
راستی چرا همهٔ مسولین اجرایی کشور مانند جکر شده اند وبصورتی مضهک اظهار نظر میکنند ،شهرداری تهران هزاران هزار میلیارد تومان تحت عناوین عوارض از مردم پول دریافت میکند ،و حداقل خدمات را به مردم شهر میدهد ،فقط کافی است عوارض سالیانهٔ ملک ،وحمل پسمان را محاسبه کنید ،؟ در صورتیکه شهرداری تهران از فاضلاب خانگی مردم تهران عوارض میگیرد ،از همهٔ خدمات دولتی بصورت مستقیم ،وغیر مستقیم عوارض دریافت میکند ‌،، اینهمه پول را هزینهٔ چه کارهایی میکنند ،اعضای شورای شهر هم حقوق ،مزایای شان افتاده به دوش مردم ؟ حیف باشد که مردم ،برای ظلم بخود به عده ای رانتخوار ،رای بدهند ،قبلا که شورا، نبود وضعیت شهری خیلی بهتر از حالا بود جون حداقل شعردار ،ومجموعه آن باید به دولت ،ومجلس و،دیوان محاسبات پاسخگو میبودند اما اکنون بار همهٔ رانتها افتاده بر دوش مردم ؟
به شخصه موافق افزایش قیمت هستم به شرطی که

1. تعداد قطارها و سرعت حرکت افزایش پیدا کنه تا مجبور نشیم اینقدر فشرده سوار بشیم.

2. تمام ایستگاهها مجهز به آسانسور و پله برقی بشه.

3. خطوط مترو در نقاط مختلف با سرعت بیشتری گسترش پیدا کنه.
از قدیم گفتن سیر از گشنه خبرنداره سواره از پیاده وقتی که جناب معاون سوار ماشین نو و راحت شهرداری که به احتمال زیاد راننده هم دارد می شوند معلوم هست که اینگونه کیلویی آمار و قیمت میدهند
از عوض مردم حرف نزن. تو کی هستی بجای مردم ،نظر مردم را اعلام میکنی.
اين آقا آن زمان هم که در راه آهن بود عملکرد نداشت و انتخاب ایشان برای این پست خیری بر مردم شهر تهران و شهرداری نخواهد داشت. تا دسته گل به آب نداده یک شخص مناسبتر بیاورید.
شاید نظرشون رو پایه 9% بوده اینقدر راحت گفته
فقط مونده که بگن ، از مردم نظر خواهی کردیم ، مردم گفتند اختلاس حق مسئولینه . نوش جونشون . باور کنید چند ماه دیگه اینم می گن .
شما 100 در صد اشتباه می کنید!!!
كشورهاي اروپايي براي مقابله با آلودگي؛ كاهش هزينه واردات بنزين ؛ كم كردن هزينه هاي سنگين درمان و بيمه و... استفاده از وسايل نقليه را رايگان كرده اند مي فهمي نابغه رايگان كرده اند
درررررووووووووغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغههههههههههههههههههه
کدام مردم
لطفا رسما معرفی شود وسیما آن را پشخ کند باوردارم همان یک نفر را هم پیدا نمی کنی؟ البته مردم
اين آقا راه اهن و شركت رجا را به خاك سياه نشونده داخل راه اهن رو هفتادو دوملت كرده همه دوستان و منتصبين خود را در غالب مديران و پيمانكاران منصوب كرده و هنوزم دست از راه اهن برنداشته چرا اقاي شهردار اين اقا رو اوردي من از اينكه به اين شوراي شهر راي دادم مثل هاپو پشيمون هستم
خط 8 مترو يعني همون شهر آفتاب تا فرودگاه امام رو بپرسيد كي ساخته،چه جوري ساخته كه هنوز از افتتاح ان چند ماهي نگذشته دچار مشكلات عريض و طويل فني شده به طوريكه چرخ و فلنج قطارها خورده شده و كلا قطارها رو نابود مي كنه اين خط نه داخل تونله،نه روي شيب و فرازه و كلا اگه ريلها رو درست و حسابي به تراورس مي بستند خط خودش اماده بود. آقا اين كاره نيستي اقاي پور آقايي راه اهنو به اونجا رسوندي ،دست از سر مردم و مترو حداقل وردار.
با سلام،
مطالب فوق سرشار از تناقض و سفسطه است!
اولا اینکه در متن میزان موافقان 60% اعلام شده ولی در عنوان 90%
ثانیا به جای درخواست ماخذ نظرسنجی، ابتدا چنین موضوعی رد شده و در ادامه با ابهاماتی مورد قبول قرار گرفته است
ثالثا اگر به فرض قیمت تمام شده مسیر یاد شده 1500 تومان باشد و 800 تومان آن از مردم گرفته شود، بقیه آن چگونه باید تامین شود؟ از محل گران کردن سایر خدمات؟ از دولت؟ یا از محل هزینه استهلاک؟ به هر کدام از موارد ذکر شده اشاره کنید دقیقا به جیب مردم اشاره کرده اید ولی غیر مستقیم!
وقتی هزینه های یک خدمت به دو صورت مستقیم وغیر مستقیم در یافت می شود زمینهبرای عدم شفافیت و در نتیجه سوءاستفاده های متعدد ایجاد خواهد شد که نهایتا هزینه خدمت را بالا خواهد برد.
پس به جای اینکه عوامانه صحبت کنیم باید به شفافیت موضوع کمک کنیم و مردم را هم مطالبه گر حقوق خود در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنند تلقی نمائیم.
تموم نشد این حرف زدن از طرف مردم؟
شهردارها فقط باغهای شهرهای ایران را قتل عام کردند و سبیل مبارک را چرب نمودند. خدا را شکر که ما امنیت داریم حالا باغها نابود شدند و مردم گرفتار بیماریها جو واجور شدند زیاد مهم نیست مهم امنیت است که ما دزدان بیت المال داریم . خدا بده برکت.
آقای معاون شهردار ، لطفاً صریح و شفاف به مردم بفرمایید که این آمار را از کجا آورده اید و بایستی پاسخگو باشید در غیر اینصورت مردم از شهردار خواهند خواست تا شما را برای همیشه از پست های دولتی خلع نمایند.
(( دولت یک سوم خود را علی‌رغم اینکه فکر می‌کردیم با تغییر شهرداری و مدیریت شهری ارائه بدهد تا این تاریخ نداده است.))
نکته ها تو متن بالا هست که یکی از دلایل عقب موندگی کشور هم همینه که دوستان بالایی با همدیگه مشکل دارن!!1 یعنی چی چون شهردار عوض شده باید بدهیش رو بده!!! خب همین کارهاتون مملکت رو به باد داده دیگه اگه به مردم خدمت میکنین نباید براتون فرقی کنه که چه شخصی شهردار هست مهم اینه مردم در اسایش باشند
در کل از این شورای شهر و شهردار جز دست کردن تو جیب مردم تا الان جیزی ندیدیم برف بیاد میگن غافلگیر شدیم!!! میگیم ترافیک رو حل کنید میگن طرح ترافیک گذاشتیم و برای اتوبان ها و تونل ها هم قراره عوارضی بزاریم اینجوری چون دیگه قشر ضعیف براش نمیصرفه، ماشینشو میفروشه و خیابون ها خلوت تر میشه و کم کم برمیگردیم به قبل انقلاب که فقط قشر مرفه ماشین داشت و خیابونها خلوت بود هوا هم الوده نمیشه !!!
در کل ممنونیم از شما شهردار محترم و شورای شهر محترم تر فقط مگه انتخابات بعدی نرسه تا من غلط کنم به شما رای بدم
مسولین با حرفای صدمن یه غازشون اعتبار خودشون و نظرسنجی های درست از بین میبرن
اگر واقعا راستگو و صادق بودن لازم نبود برای درک وضعیت کشورمون به سایتها و نظرسنجی های خارجی مراجعه کنیم
حتی بعضی دولتمردان خیلی میخوان بگن راست میگیم به نطر سنجی خارجی مراجعه میکنن
کدام آدم عاقلی موافق گرانی است. آقای قالیباف و احمدی نژاد باید در دادگاه نظامی محاکمه شوند
بنظر می رسد معاینه روانی مسئولان بطور جدی ضروری است
همه طرح ها به برداشت از جیب مردم و واریز به حساب خودشان حتم می شود .
مردم قبول دارن؟ محاله محاله
جاي تاسف است كه به جاى دادن راه حل اساسى براى رفاه مردم فقط به فكر پول هستن ، هميشه مشكلات را مى شود حل كرد اگر برنامه ريزى درست شود ، مشكل ترافيك قابل حل است نه با پول گرفتن با طرح هاى درست، مشكل الودگى هوا قابل حل است ، الى آخر ، صحبت اين است كه تمام مشكلات را بايد در يك كأسه ريخت و با تشكيل يك ستاد قوى يكى يكى ان ها را برطرف كرد البته بودجه لازم هم بايد در اختيار گذاشته شود ، زمانيكه مشكلات مختلف را بخواهد سازمان هاى مختلف انجام دهند درهم ريختگى بوجود مياد در نتيجه مشكلات سرجايشان باقى مى ماند ، همه هم همديگر را سرزنش خواهند كرد هر كسى هم سعي خواهد كرد ديگرى را مقصر جلوه دهد الى آخر ، پس بهتر است مشكلات را متمركز و يكى يكى دور از هر گونه تنش داد بيداد حل كرد، به اميد ان روز،
این آقا رو بهش گفتن به علت ناکارآمدی از سمت خود در راه آهن استعفا کنه بعد گذاشتنش در بخش مهم حمل و نقل عمومی شهرداری تهران پایتخت ، اگه کارآیی داشت و توان مدیریت اونجا را گلستان می کرد ، خسته شدیم از این جابجایی ها ناکارآمد و آزمون و خطاهای پی درپی ، بروید استراحت کنید وبازنشسته شوید ،بس کنید مردم آزمایشگاه شما نیستند .
اگه مردم بگویند 60 درصد حقوقمان را اضافه کنید قبول می کنید ؟!
عجب ایده جالبیه ، گرانی موجب خدمات دهی بهتر و بیشتر به مردم میشه راست میگه هر کی نداره با پای پیاده، قاطر و... بره به مقصدش برسه اتفاقا در خیلی چیزها هم صرفه جویی میشه مثل بنزین، برق و...آخه یکی نیست به این دانشمند بگه این واحد ها توی کدام دانشگاه گذراندی فیلسوف
من که میپیچونم تا اونجا که بتونم رایگان میرم . حق مسلم ماست . مترو رایگان خخخخهه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر