بازدید 8594
۱
گزارش

صعوداستقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ فیفا+نمودار

در فوتبال ایران و در میان تیم های ایرانی نیز پرسپولیس در رنکینگ اول است ، استقلال دوم ، ذوب آهن سوم ، تراکتور چهارم و فولاد در رده پنجم این رده بندی قرار دارند.
کد خبر: ۷۷۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 04 March 2018

آخرین رنکینگ فیفا نشان می دهد که پرسپولیس یک پله سقوط و استقلال 26 پله صعود نسبت به آخرین رنکینگ داشته اند.

به گزارش تابناک ورزشی هر ماه رنکینگ تیم های باشگاهی در فوتبال جهان اعلام می شود و در آخرین رنکینگی که اعلام شده پرسپولیس در رتبه 123 بهترین باشگاه های جهان و استقلال در رتبه 213 بهترین باشگاه های جهان قرار دارند. استقلال در آخرین رنکینگی که پیش از این در ژانویه 2018 اعلام شده بود در رتبه 239 رنکینگ قرار داشت و بعد از کسب نتایج خوب در هفته ها و ماه های بعدی توانست به رتبه 213 برسد. پرسپولیس اما در آخرین رنکینگ که در دسامبر 2017 اعلام شد در رتبه 122 بهترین ها قرار داشت اما چند نتیجه اخیر این تیم باعث شد تا پرسپولیس با یک پله سقوط به رتبه 123 بهترین های باشگاهی جهان برسد.

صعود استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ فیفا

 بهترین رنکینگ ها

پرسپولیس از زمان حضور برانکو توانسته سیرصعودی را در رنکینگ باشگاه های جهان طی کند. زمانی که برانکو در آپریل سال 2015 به پرسپولیس آمد این تیم در رنکینگ در جایگاه 468 قرار داشت اما در طول سه سال حضور پروفسور در این تیم، پرسپولیس توانسته سیر صعودی را طی کرده و به رتبه 123 بهترین باشگاه های جهان برسد. بهترین رنکینگ پرسپولیس همانطور که گفته شد نیز با پروفسور و در آذر سال 96 رقم خورد که این تیم در رتبه 122 بهترین های جهان قرار گرفت.

 استقلال نیز با وینفرد شفر آلمانی روند مثبت و رو به رشدی را در رنکینگ داشته است. زمانی که شفر هدایت این تیم را در اکتبر سال 2017 به عهده گرفت استقلال در رنکینگ در جایگاه 279 حضور داشت اما شفر توانست این تیم را به رتبه 213 برساند و 66 رتبه تیم را در رنکینگ بالاتر ببرد. بهترین رتبه استقلال در رنکینگ البته به فروردین سال 1392 برمی گردد که این تیم توانست در رنکینگ به جایگاه 98 م برسد. البته استقلال در زمان حضور علیرضا منصوریان یعنی در اردیبهشت سال 96 در رتبه 183 قرار گرفت که یکی از بهترین رتبه های این تیم رنکینگ در سه سال اخیر به حساب می آید.

 پرسپولیس در آسیا و از منظر رنکینگ در رده پنجم قرار دارد. الهلال، چونبوک موتورز، الاهلی عربستان و کاشیما آنتلرز به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم آسیا در رنکینگ هستند. در این رده بندی استقلال در رتبه دوازدهم بهترین تیم های آسیایی در رنکینگ است. در فوتبال ایران و در میان تیم های ایرانی نیز پرسپولیس در رنکینگ اول است ، استقلال دوم ، ذوب آهن سوم ، تراکتور چهارم و فولاد در رده پنجم این رده بندی قرار دارند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاملا اشتباه و مغرضانه. استقلال با امیرقلعه‌نویی به رتبه ۵۵ جهان رسیده‌بود. دست بردارید از سیاه‌بازی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر