بازدید 3379

دیدار آتی نتانیاهو با ترامپ درباره ایران

کد خبر: ۷۷۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸ 04 March 2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ۴ توییت پیاپی از سفرش به واشنگتن و سخنرانی در نشست سالانه ایپک خبر داده و گفته است فرایند صلح خاورمیانه و ایران از محور‌های اصلی دیدارش با ترامپ خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چهار توییت پیاپی درباره سفرش به واشنگتن نوشته است در آمریکا در نشست سالانه ایپک سخنرانی می‌کند و فرایند موسوم به صلح خاورمیانه و ایران از محور‌های اصلی دیدارش با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در واشنگتن خواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییت نخست نوشت امشب برای سفری مهم عازم آمریکا خواهم شد. در این سفر با دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دیار خواهم داشت و در نشست سالانه ایپک سخنرانی خواهم کرد.

نتانیاهو در توییت دوم نوشت در دیدار با ترامپ به خاطر انتقال سفارت آمریکا به اورشلیم (قدس شریف) به مناسبت هفتادمین سالروز استقلال اسراییل (اشغال فلسطین) تشکر خواهم کرد!

نتانیاهو در توییت سوم نوشت نخست و مهمتر از همه در دیدار با ترامپ درباره ایران به ویژه در آستانه تصمیم گیری درباره برنامه هسته‌ای ایران گفتگو خواهم کرد. ما همچنین به طور کلی درباره اقدامات ایران در منطقه و به طور ویژه درباره برنامه هسته‌ای ایران گفتگو خواهیم کرد.

نتانیاهو در توییت چهارم نوشت من همچنین درباره پیشبرد فرایند سازش با ترامپ رییس جمهور آمریکا گفتگو خواهم کرد.

پیشبرد این مسایل برای اسراییل از اهمیتی فوق العاده برخوردار است و برای امنیت کل جهان نیز مهم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان