بازدید 2679

ایلدریم: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود!

نخست وزیر ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق گفت: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود!
کد خبر: ۷۷۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰ 04 March 2018

نخست وزیر ترکیه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق گفت: امروز در عفرین، فردا در جای دیگری خواهیم بود!

به گزارش تابناک به نقل از آناتولی، بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه در آستانه ۵۰مین روز از آغاز تجاوز نظامی ارتش این کشور به خاک سوریه امروز شنبه در سخنانی در ششمین نشست استانی حزب حاکم عدالت و توسعه این کشور در استان قونیه با اشاره به پاکسازی منطقه «راجو» در عفرین اعلام کرد: سربازان کشورمان در عفرین حماسه می آفرینند! نیروهای ما راجو را نیز از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند.

نائب رئیس حزب عدالت و توسعه بدون اشاره به تداوم عملیات نظامی آنکارا در خاک سوریه بر خلاف موازین بین المللی و بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادامه داد: هرگونه تهدید در نوار مرزی کشورمان را در نطفه خفه کرده و تهدید علیه امنیت و تمامیت ارضی کشور را از بین می بریم.

ایلدریم با بیان اینکه منطقه عفرین از تمام طرف‌ها در محاصره نیروهای مسلح ترکیه قرار گرفته و تمام مناطق نزدیک به مرزهای کشور از تروریست‌ ها پاکسازی شده است، تأکید کرد: هم اکنون سربازان، نیروهای ویژه ژاندارمری و پلیس کشور به همراه (گروهک موسوم به) ارتش آزاد سوریه گام به گام در حال پیشروی به سمت مرکز عفرین هستند.

وی در پایان اضافه کرد: هر جا که تهدید تروریسم وجود دارد، مورد هدف ما قرار خواهد گرفت؛ امروز عفرین فردا جای دیگر. برای ما تفاوتی ندارد.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از ۳۰ دی ماه گذشته عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا آغاز کرده است.

این در حالی است که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوایی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر