بازدید 2631

نماد بانک صادرات به‌زودی در بازار سرمایه بازگشایی می‌شود

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به رفع شدن بسیاری از ابهامات، به‌ زودی نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس بازگشایی می‌شود.
کد خبر: ۷۷۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 03 March 2018

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به رفع شدن بسیاری از ابهامات، به‌ زودی نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس بازگشایی می‌شود.

مهدی طحانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت توقف نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس گفت: با توجه به رفع شدن بسیاری از ابهامات، به‌ زودی نماد معاملاتی بانک صادرات در بورس بازگشایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران این بانک در تلاش هستند تا نماد معاملاتی این بانک در بورس بازگشایی شود، گفت: یکی از عواملی که باعث شد نماد بانک صادرات بسته شود، عدم ارائه گزارش‌های مالی به سهام‌داران بوده است.

طحانی با اشاره به اینکه از شهریور95 نماد بانک صادرات بسته بوده است یادآورشد: عدم حضور مدیرعامل این بانک از دیگر عواملی بود که سبب شد گزارش‌های مالی به موقع به سهامداران ارائه نشود.

گفتنی است، مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه صورت مالی ٣، ٦ و ٩ ماهه بانک و گزارش تفسیری به سازمان بورس داده شده، تأکید کرد: در روز‌های باقی مانده تا پایان سال با ارائه جزییات و در صورت تائید بورس، نماد بانک باز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی