بازدید 4744

سفر دبیر مجمع به استان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۷۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 03 March 2018

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور دیدار با امدادگران و تسلیت به هموطنان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و با استاندار و جمعی از مسوولان محلی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه 11 اسفندماه در جلسه کاری با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان وضعیت عملیات جستجو و انتقال پیکرجانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران ـ یاسوج قرار گرفت.


دکتر محسن رضایی، همچنین امروز با حضور در محل اعزام گروه‌های امدادگر جمعیت هلال احمر و سپاه و ارتش و به ويژه گروه هاي كوهنورد داوطلب در شهرستان سی سخت حضور يافتند و ضمن سخنان کوتاهی، با مصیبت بار خواندن حادثه اخیر و همدردی با داغدیدگان، توفیق و سلامت همه دست اندرکاران انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی دنا را از خدا مسالت کرد. همچنین دکتر رضایی ضمن دیدار با كوهنوردان و تيم هاي اعزامی از آنها تشكر كرده و سلام مقام معظم رهبری را به آنها رساندند.

سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کهگیلویه و بویراحمددکتر رضایی، همچنین با حضور در کمپ کوه گل در نزدیکی محل سقوط هواپیمای پرواز تهران ـ یاسوج با استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا، نماینده شرکت هواپیمایی آسمان، مسئول هلال احمر استان، امام جمعه شهر سی سخت و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر دیدار و گفتگو کرد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین صبح روز شنبه 12 اسفندماه با خانواده جعفریان وخانواده انصاری دو نفر از جانباختگان سانحه هوایی دنا دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، دبیر دکتر رضایی، با تسلیت درگذشت هوطنان در این حادثه، پیگیری علل وقوع و جلوگیری از تکرار چنین سوانحی را خواستار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر