بازدید 6985
۲

واکنش خلیل‌زاده به فحاشی با مدافع استقلال

کد خبر: ۷۷۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 03 March 2018

مدافع تیم پرسپولیس گفت: همه کسانی که مرا می شناسند می‌دانند که من انسان بد دهانی نیستم اما غفوری هرچه در زمین بازی گفت جوابش را شنید.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع‌خلیل‌زاده در خصوص شکست تیم پرسپولیس در دربی ۸۶ مقابل استقلال گفت: ما همه تلاش مان را کردیم اما متأسفانه فرصت‌های ما تبدیل به گل نشد. روی یک اتفاق هم دروازه ما باز شد و بدشانس بودیم که توپ بعد از ۲ بار خوردن به تیر، داخل دروازه رفت. از همه هواداران پرسپولیس که در استادیوم حاضر شده و یا از پای تلویزیون هم برای ما دعا کردند عذرخواهی می‌کنم و بدانند که ما هم‌اندازه آنها بابت شکست ناراحت هستیم اما قول می‌دهیم در ادامه راه این شکست را جبران کنیم.

وی درباره صحبت‌های ووریا غفوری که گفته بود خلیل‌زاده حرف‌هایی زده که در شأن خودش و خانواده‌اش بوده، اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم که چرا این صحبت مطرح شده است. همه کسانی که فوتبال بازی می‌کنند می‌دانند که در فوتبال برخورد بین بازیکنان طبیعی است اما کِش دادن آن روی خوشی ندارد. من سالهاست که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تا به حال سابقه نداشته که کسی درباره من چنین حرفی بزند. همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که انسان بد دهانی نیستم اما غفوری بد دهانی کرد و من پاسخش را دادم. او هرچه که گفت جوابش را شنید.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان آنقدر جو دربی آنها را گرفته بود که حرف‌های خودشان یادشان رفته و فراموش کرده‌اند که چه صحبت‌هایی در زمین انجام داده‌اند. بازی رفت را ما بردیم و حالا بازی برگشت را استقلال برده است. ما که قهرمان شدیم و همین حالا از تیم دوم جدول ۱۵ امتیاز و از استقلال ۱۶ امتیاز جلوتر هستیم. شاید این ۳ امتیاز به درد استقلال بخورد و امیدوارم که به کارشان بیاید! مدافع پرسپولیس تصریح کرد: همه کسانی که با من یا روبروی من بازی کرده‌اند می‌دانند که احترام همه را نگه می‌دارم، کسی چنین مسائلی از من به یاد ندارد و بهتر است غفوری بداند که چه می‌گوید. همه تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم با برد در بازی روز دوشنبه دل هوادارانمان را شاد کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خخخخخ آره ..والله ....خوبه نگفتی ورویا بعد از بازی بیرون ورزشگاه بایسته برای تسویه حساب...یادش بخیر دوران مدرسه....قرارهای بیرون از مدرسه زنگ آخر ....شجاع خان ...ترک عادت موجب مرض است
خوب است ادم ها در هر دوطرف ظرفیت داشته باشند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار