بازدید 16847

سرنخ‌های دادستان تهران از جنایت پاسداران

عباس جعفری دولت آبادی درباره جنایت خیابان پاسداران، گفت: در تحقیقات صورت گرفته سر نخ‌های خوبی به دست آمده است
کد خبر: ۷۷۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 02 March 2018

عباس جعفری دولت آبادی درباره جنایت خیابان پاسداران، گفت: در تحقیقات صورت گرفته سر نخ‌های خوبی به دست آمده است

میزان نوشت: دادستان تهران عصر روز جمعه (۱۱/۱۲/۹۶) با حضور در بیمارستان بقیه اله از بسیجی امید خسروی مجروح حادثه خیابان پاسداران تهران عیادت کرد.
پزشک معالج نیز در جریان این ملاقات آخرین وضعیت جسمی و درمانی این بسیجی فداکار را تشریح کرد.
وی ضمن گفت و گوی صمیمانه با امید خسروی و آرزوی سلامتی برای وی، به خانواده این بسیجی قول مساعد داد که پرونده عاملان این حادثه با سرعت، دقت و قاطعیت مورد رسیدگی قرار گیرد.

جعفری دولت آبادی در حاشیه ملاقات از بسیجی امید خسروی با حضور در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه اظهار کرد: در پی وقوع اقدامات مجرمانه در خیابان پاسداران تهران و شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیرو‌های انتظامی و بسیجی، مطلع شدیم یکی از بسیجیان به شدت مجروح شده بود لذا وظیفه خود می‌دانستیم به همراه سرپرست دادسری جنایی از وی عیادت کنیم.
وی با اشاره به وضعیت رو به بهبود بسیجی امید خسروی، به مردم اطمینان خاطر داد که با عوامل ناامنی‌های اخیر برخورد خواهد شد و از اهالی منطقه پاسداران خواست در صورت داشتن اطلاعات از عوامل مرتبط با آشوب‌های اخیر، آن را در اختیار پلیس و یا سرپرست دادسرای جنایی تهران قرار دهند.
جعفری دولت آبادی در بیان آخرین جزییات رسیدگی به پرونده اغتشاشات خیابان پاسداران تهران با اشاره به تحقیقات مفصل و با استفاده از بازپرسان و قضات مجرب پیرامون این حادثه تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته سر نخ‌های خوبی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروی‌های سمند و پراید دستگیر شده اند به اعتراف و اقرار راننده سمند در رابطه با ارتکاب جرم اشاره کرد و گفت: تحقیقات زیادی از وی صورت گرفته و پذیرفته که به افرادی از جمله به احتمال زیاد، بسیجی امید خسروی را، با خودرو مجروح کرده است.

دادستان تهران هم‌چنین از شناسایی مالک اتوبوس و آغاز تحقیقات از وی خبر داد.
وی خطاب به مردم اظهار داشت: قوه قضاییه با تمام قوا و با همکاری پلیس و نهاد‌های امنیتی و تلاش شبانه روزی، عوامل این جنایت را شناسایی و به سزای عملشان خواهند رساند.
دادستان تهران با خاطرنشان کردن این موضوع که امنیت شهروندان و حفظ جان آن‌ها وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی است، به همه شهروندان اطمینان خاطر داد که دادستانی تهران در این بخش هیچگونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

جعفری دولت آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد که به زودی جلسات محاکمه عاملان این حادثه برگزار و کسانی که مرتکب این جنایت شده اند، به سزای اعمالشان برسند.

گفتنی است در ناآرامی‌های خیابان پاسداران سه نفر از مأموران نیروی انتظامی تهران بزرگ و یک بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و امید خسروی نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری و به کما رفته بود.
لازم به ذکر است با پیگیری‌های دستگاه قضایی ظرف چهل و هشت ساعت کیفرخواست پرونده عامل شهادت سه مامور ناجا صادر شد و محاکمه آن به زودی آغاز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان