بازدید 3056
۱

ادامه تحقيقات درباره ضارب زن باردار

کد خبر: ۷۷۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 01 March 2018

تحقيقات از مردي كه متهم است زن باردار كه داديار اجراي احكام مجتمع قضايي شهيد مطهري است را با ضربات چاقو مجروح كرده همچنان در جريان است.

به گزارش جوان، اين حادثه ظهر روز يك‌شنبه 29 بهمن‌ماه در مجتمع قضايي شهيد مطهري اتفاق افتاد و زن باردار كه داديار اجراي احكام اين مجتمع بود از ناحيه كشاله ران، كليه، مثانه و دست راست به شدت مجروح شد و به بيمارستان منتقل شد.

همزمان مأموران پليس ضارب را كه مردي‌40ساله بود بازداشت كردند. متهم گفت: پرونده كودكي خياباني كه در جريان سانحه رانندگي آسيب ديده بود تحت نظر خانم داديار در حال رسيدگي است.

او گفت كه با اين كودك كه ملزم به دريافت ديه شده نسبت دارد، اما دليلي براي اثبات ادعاي خودش نداشت براي همين خانم داديار را با ضربه چاقو هدف قرار داد.

در بررسي‌هاي بعدي معلوم شد كه مرد ضارب هيچ نسبتي با كودك نداشته و از انجام آزمايش دي‌ان‌اي براي اثبات ادعاي خود تمرد كرده بود.

بر اساس اين گزارش، ضارب پس از آنكه داديار اجراي احكام، واريز مبلغ ديه كودك به حساب وي را به اثبات نسبت وي با كودك حادثه ديده موكول كرد، با مراجعه به در مجتمع قضايي شهيد مطهري، داديار اجراي احكام را با ضربات متعدد چاقو مجروح كرد.

تحقيقات بيشتر در اين باره جريان دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عجب فرد خطرناکی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم