بازدید 5007

صعود بانک سرمایه و اردکان به فینال لیگ برتر والیبال

کد خبر: ۷۷۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 28 February 2018

تیم والیبال بانک سرمایه موفق شد با دو پیروزی پی در پی مقابل پیکان حریف خاتم اردکان در فینال شود.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از شگفتی بزرگی که خاتم اردکان مقابل شهرداری تبریز خلق کرد و نام خود را به عنوان اولین فینالیست لیگ برتر والیبال ثبت کرد، دو تیم پیکان و بانک سرمایه هم برای تعیین دیگر تیمی که باید در دیدار نهایی حریف خاتم شود رو در روی هم قرار گرفتند. 

بانک سرمایه در دیدار رفت موفق به پیروزی قاطعانه 3 بر صفر مقابل پیکان شده بود. دیدار برگشت این دو تیم با وجود تمام حواشی که داشت با نتیجه 3 بر یک به نفع بانک سرمایه به پایان رسید تا برای سومین بار پی در پی شاگردان مصطفی کارخانه به فینال لیگ برتر والیبال صعود کنند و پیکان دیگر فینالیست نباشد. تا ست سوم دو تیم به آرامی بازی را دنبال می کردند اما تنش بین بازیکنان بازی را به حاشیه کشید. حواشی تا جایی پیش رفت که سعید معروف مرز تور را رد کرد و قصد داشت به زمین بانک سرمایه برود تا حواشی وارد فاز جدیدی شود اما دیگر بازیکنان و داوران بازی را آرام کردند.

 مباشری و نظری افشار دیگر بازیکنانی بودند که وارد تنش هایی جدی با یکدیگر شدند که در پایان این بازی با امتیازات 23 بر 25، 25 بر 22، 19 بر 25 و 27 بر 29 به سود بانک سرمایه به پایان رسید تا چهارشنبه هفته آینده شاگردان مصطفی کارخانه مقابل خاتم اردکان فینال لیگ برتر والیبال را برگزار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس