بازدید 11356
خبر

مخالفت تمام قد وزارت ورزش با استعفای رسول خادم

استعفا دادن و میدان خالی کردن ساده‌ترین راه حل بوده، اما آیا منطقی‌ترین کار همین است؟ تمام مجموعه کشور با یک تعامل خوب و یک تصمیم منطقی می‌تواند تمام دغدغه‌های رسول خادم و جامعه کشتی را برطرف کند
کد خبر: ۷۷۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ 28 February 2018

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: کمک خواهیم کرد که در آینده، مسائلی که دغدغه خادم شده است، به شکل منطقی برطرف شود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا داورزنی در خصوص استعفای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: با این استعفا صد درصد مخالف هستیم و راه حل بعضی از موضوعات استعفا نیست. خادم از برترین نیروهای مدیریتی کشور محسوب می‌شود و زحمات زیادی برای این رشته ورزشی کشیده است. تلاش می‌کنیم در خدمت او باشیم تا خادم راهش را ادامه بدهد. از طریق رسانه‌ها موضوع استعفای خادم را شنیدم و باید یک راه حل منطقی پیدا شود تا بتوانیم دغدغه‌های آقا رسول را برطرف کنیم. بعضی وقت‌ها بهترین راه حل استعفا نیست و باید همه کمک کنند تا موضوع و دغدغه‌های کشتی که یکی از عوامل بازدارنده کارهای رسول خادم است، به شکل منطقی برطرف شود.

داورزنی تأکید کرد: وزارت ورزش تمام قد کنار خادم و کشتی خواهد بود و دوباره تأکید می‌کنم مخالف استعفای او هستیم و بهتر است خادم در استعفای خود تجدید نظر کند. کمک خواهیم کرد که در آینده، مسائلی که دغدغه او شده است، به شکل منطقی برطرف شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: استعفا دادن و میدان خالی کردن ساده‌ترین راه حل بوده، اما آیا منطقی‌ترین کار همین است؟ تمام مجموعه کشور با یک تعامل خوب و یک تصمیم منطقی می‌تواند تمام دغدغه‌های رسول خادم و جامعه کشتی را برطرف کند. امیدوارم با کمک همه افراد، فضا برای فعالیت‌ها و کارهای مثبت رسول خادم هموار شود تا بتوانیم از فکر و توانمندی‌های او بیشتر استفاده کنیم.

مخالفت تمام قد وزارت ورزش با استعفای رسول خادم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر