بازدید 6371
۱
گزارش

جنجال ژن خوب در انتخابی تیم ملی تنیس ایران/اختلاف برسردعوت پسر سرمربی!

مدیر تیم‌های ملی عنوان می‌کند که انتخابات نفرات باید طبق رنکینگ باشد. ظاهرا در این بین بحثی بین سرمربی و مدیر تیم‌های ملی شکل می‌گیرد و در نهایت هم سرمربی معتقد به ژن خوب به حالت قهر، اردوی انتخابی تیم ملی را ترک می‌کند.
کد خبر: ۷۷۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 28 February 2018

تیم‌ ‌ملی تنیس ایران برای رقابت مهمی که در گروه دو دیویس کاپ با چین تایپه پیش رو دارد، بازی انتخابی را برگزار کرد که این رقابت با حاشیه‌هایی همراه بود و بار دیگر ناتوانی فدراسیون را به اثبات رساند.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، ماجرا از این قرار است که مصطفی صالح، سرمربی پرحاشیه تیم‌ ‌ملی که بعد از استعفای سعید احمدوند سرمربی موفق پیشین تیم ملی تنیس، جای او نشست، در ابتدا ۸ نفر را به رقابت انتخابی دعوت می‌کند که در همان ابتدا امیروالا معدنچی، حمیدرضا نداف و امیر حسین بادی از حضور در انتخابی انصراف می‌دهند. پس از این اتفاق، کاوه ادیبی جایگزین بادی در ترکیب دعوت شده به انتخابی تیم ملی می‌شود. بعد تر بهروز کارگران و کاوه ادیبی هم رسما اعلام می‌کنند که در مرحله دوم (بازی‌های بعد از ظهر) شرکت می‌کنند چراکه امکان حضورشان در رقابت صبح وجود نداشته است.

پس از عدم حضور کارگران و ادیبی در رقابت صبح، سرمربی تیم‌ ‌ملی به مدیر تیم‌های ملی اعلام می‌کند که به جای کارگران و ادیبی، دو نفر دیگر باید دعوت شوند که یکی از آنها پسرش، امیرسینا صالح بوده است. این مساله با مخالفت مدیر تیم‌های ملی روبرو می‌شود و چالش آغاز می‌شود. مدیر تیم‌های ملی عنوان می‌کند که انتخابات نفرات باید طبق رنکینگ باشد. ظاهرا در این بین بحثی بین سرمربی و مدیر تیم‌های ملی شکل می‌گیرد و در نهایت هم سرمربی تیم‌ ‌ملی به حالت قهر، اردوی انتخابی تیم ملی را ترک می‌کند.

Related image

این اتفاقات در حالی رخ داده که تیم ملی باید برای مسابقه با چین تایپه آماده باشد اما تیم در همان انتخابی دچار چالش شده است. تیم ملی تنیس ایران در گروه دو دیویس کاپ از ۱۷ تا ۱۹ فروردین ۹۷ باید با چین تایپه بازی کند و درصورت باخت به گروه سه آسیا سقوط خواهد کرد. جایی که با زحمت فراوان کادرفنی قبلی، تنیس ایران از آن صعود کرده بود اما به همین آسانی در حال از دست رفتن است. انتخابی تیم ملی تنیس ایران از ۵ تا ۷ اسفند در تهران برگزار شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقا سالهاست تنیس ایران آسانسور سقوط به دسته سه و صعود به دسته دو را داره طی می‌کنه فارغ از این دعواها اصولاً چه مسیر و استراتژی تو این رشته وجود داره که دایم داره درجا میزنه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار