بازدید 5633

دو تفاوت و دو تشابه موسوی و احمدی نژاد

کد خبر: ۷۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 28 February 2018
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در کانال تلگرامی خود نوشت: بار‌ها گفته و نوشته ام که آنچه در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد یک طراحی از پیش انجام شده بود که ربطی به احمدی نژاد نداشت. اولین حجت هم نوع شعار‌های مطروحه علیه اصل انقلاب، ولایت فقیه و آرمان‌های امام بود و ده‌ها سند دیگر نیز وجود دارد.

اما احمدی نژاد در آخرین نامه اش به رهبری دو موضوع را مطالبه کرده است که ادعا ومطالبه موسوی در آن زمان بود؛ لذا امروز وجه تمایز احمدی نژاد و موسوی در دو چیز است و اشتراکشان دو چیز دیگر.

تمایز اول اینکه یکی در حصر و دیگری آزاد است و دوم اینکه موسوی در حصر به یکی از کاندیدای تایید شده نظام رای داد، اما احمدی نژاد و دوستان رای باطله دادند و اصرارداشتند دوربین‌ها هم ضبط و منتشر کنند.

اما دو موضوع مطروحه احمدی نژاد عین موسوی است:۱- موسوی انتخابات را خیمه شب بازی دولت و صدا و سیما می‌دانست و احمدی نژاد آن را محصول مهندسی شورای نگهبان. حال همه منتظرند ببینند احمدی نژاد خودش را محصول مهندسی می‌دانند یا مثل همه مسائل دیگر خود را یک استثنا قلمداد می‌کند.

دوم اینکه موسوی خواستار ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد ریاست جمهوری بود. اما احمدی نژاد چند قدم جلوتر است یعنی هم خواستار ابطال انتخابات ۱۳۹۶ ریاست جمهوری است هم مجلس و هم عزل رئیس قوه قضائیه.
نتیجه اینکه احمدی نژاد برای هجو نظام حاضر است بدنامی و عدم مشروعیت خود را نیز اثبات و فریاد بزند.

اما نظام از اصول ثابت و مشخصی پیروی می‌کند. سال ۱۳۸۸ از احمدی نژاد دفاع نکرد که از رای اکثریت و جمهوریت دفاع کرد و امروز نیز همان دفاع از جمهوریت ادامه دارد و ربطی به حسن روحانی ندارد. این جمله امام را باید با طلا نوشت و همه جا نصب کرد که:"این ولایت فقیه است که جلوی دیکتاتوری را می‌گیرد". مصداق آن هم فرق نمی‌کند.

وقتی هوای نفس برت قالب شدفرق نمی‌کندکه کی هستی... موسوی یااحمدی نژاد ..

وقتی قراراست جلوی حق بایستی.. فرق نمی‌کندکه...
وقتی قراراست بادشمن همراهی کنی ودرزمین اوبازی کنی... فرق نمی‌کند...

حرف هاوموضع گیری‌های امروزاحمدی نژادمارایادموضع گیری‌های منافقین دردهه ۶۰ می‌اندازداونهاباعنوان اینکه فقط امام راقبول داریم تمام ارکان نظم رازیرسوال می‌بردنند...! یارل عجب...

مرحوم کافی می‌فرمودامان ازعاقبت بخیری.. اینکه چه بودی.. اینکه چه هستی حساب نیست... چه ازآب درآیی حساب است...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر