بازدید 28507
مشاور فرهنگی احمدی‌نژاد در دولت دهم در گفت‌وگو با «تابناک»؛

تصمیمات مهم دولت احمدی‌نژاد سر ناهار گرفته می‌شد/ احمدی نژاد شخصیت ثابتی ندارد/ یاران او در یک ژیان هم جا نمی‌گیرند/ بقایی، مشایی و احمدی‌نژاد را سحر کرده/ نامه اخیر احمدی‌نژاد آدم را یاد نگارش‌های منافقین می‌اندازد/ احمدی‌نژاد دنبال تماس با خاتمی است، اما او تحویلشان نمی‌گیرد

احمدی‌نژاد در اواخر دولتش، مورد عتاب رهبری قرار می‌گرفت، احمدی‌نژاد مرا تحت فشار گذاشت که منع او از کاندیداتوری را رسانه‌ای نکنم، اگر قوه قضائیه امروز بقایی را تبرئه کند، احمدی‌نژاد تمام حرف‌هایش را پس می‌گیرد، احمدی‌نژاد خادم ملت نیست، خادم مشایی و بقایی است، احمدی‌نژاد خواستار اعدام موسوی و کروبی بود، حالا می‌خواهد آزاد شوند! احمدی فکر می‌کند نظام در حال سقوط است و ‌می‌خواهد رهبر اپوزیسیون باشد، احمدی‌نژاد و یارانش نان و نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند، بقایی به زندان برود، کارهای ناشایست احمدی‌نژاد بیشتر می‌شود و ... مهمترین بخش های سخنان «حجت الاسلام عباس امیری فر» است.
کد خبر: ۷۷۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 27 February 2018

از زمانی‌ که آقای احمدی نژاد، رئیس جمهوری که هشت سال (از سال 84 تا 92) عنان مملکت را در دست داشت از قدرت کنار رفته، یا خودش و یا یارانش هر از چندی و به بهانه ای با نامه ها، توصیه ها، سخنرانی ها و یا رفتارهایی، جنجالی تازه راه می اندازند و تلاش دارند که همواره در اذهان افکار عمومی و رسانه ها حضور خود را زنده نگه دارند. تازه ترین اقدام احمدی نژاد، نوشتن نامه دیگری به رهبر معظم انقلاب و تعیین تکلیف برای نظام بود! موضوعی که نشان از توهمات بسیار او و اطرافیانش دارد.

به گزارش «تابناک»؛ رئیس دولت های نهم و دهم در جدیدترین نامه اش که نه تنها از سر خیرخواهی نیست، بلکه هدفی جز خودنمایی و ضربه زدن به ارکان نظام ندارد، برکناری رئیس قوه قضائیه و رؤسای قوا، برگزاری انتخابات آزاد و زودهنگام و آزادی زندانیان سیاسی از ابتدا تا کنون را مطرح می کند. اقدامات و سخنان احمدی نژاد به حد اعلای تندی رسیده است؛ موضوعی که به تعبیر مشاور فرهنگی او در دولت دهم، با جدیت قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده «حمید بقایی» در دادگاه، شدت بیشتری هم می گیرد.

برای یافتن علت این رفتارهای «محمود احمدی نژاد» به سراغ «حجت الاسلام عباس امیری فر» که در دولت دهم، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و امامت جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری بود، رفتیم.

حجت الاسلام عباس امیری‌فر، رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری و مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم بود. او همچنین دبیرکلی یک تشکل روحانی به نام «جامعه وعاظ ولایی» را بر عهده دارد. او را که در سال های استقرار دولت نهم و دهم، نزدیکی زیادی به حلقه اداره کننده دولت داشت، از نزدیکان «اسفندیار رحیم مشایی» می خواندند. امیری فر مدتی از ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ بنا بر اتهامی بازداشت بود که پس از حدود چهل روز آزاد شد.

حجت الاسلام امیری فر پس از پایان دولت احمدی نژاد آنطور که خودش می گوید، مشورت هایی به او و اطرافیانش داده، اما با تغییر رویه و رویکرد احمدی نژاد و نزدیکانش و تند شدن رفتارها و سخنان شان راه خود را از آنها جدا کرده و به انتقاد از این گروه پرداخت تا جایی که کانال تلگرامی احمدی نژاد و یارانش، بعد از فیلتر شدن سایت و پایگاه اطلاع رسانی شان، وی را سرتیپ بازنشسته خطاب کرد، اما اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نداد.

آنچه در ادامه می خوانید گفت و گوی مشروح خبرنگار «تابناک» با «حجت الاسلام عباس امیری فر» است.

* آقای امیری فر ابتدا علت همکاری شما با دولت احمدی نژاد چه بود و در ادامه چه شد رفتارهای او و اطرافیانش عوض شد و متفاوت از آن چیزی بود که در ابتدا کار خود را شروع کردند؟

احمدی‌نژاد در اواخر دولتش مورد عتاب رهبری قرار می‌گرفت

- من به دلیل توصیه های رهبری در جهت حمایت از دولت و دعوتی که از او (احمدی نژاد) برای کار در دولت از بنده صورت گرفت، کارم را در دولت آغاز کردم. متاسفانه احمدی نژاد و یارانش در اواخر دوران ریاست جمهوری کارهای خلاف عرف انجام دادند که مورد عتاب رهبری هم قرار گرفتند.

بقایی، مشایی را سحر کرده و از این طریق بر احمدی‌نژاد تأثیر می‌گذارد

من در جلسات خصوصی به ایشان (احمدی نژاد) خیلی تذکر می دادم، اما او توجهی نمی کرد و به نظر من یکی از خطراتی که احمدی نژاد را تهدید می کرد، شخص بقایی بود نه مشائی. البته برخی می گفتند مشایی تأثیرگذار بر احمدی نژاد است، اما به عقیده من بقایی مشایی را سحر کرده و او از این طریق اثرگذار بر احمدی نژاد است.

من از همان ابتدا با برخی رفتارهای این گروه مخالف بودم، اما آن را علنی نمی کردم و در جلسات خصوصی تذکر می دادم تا اینکه در اواخر دولت در بهمن 91 در قضیه مسجد سلمان فارسی و دخالت در کار علما در نامه ای به ایشان تذکر دادم که با من برخورد و مرا از مشاورت فرهنگی نهاد ریاست جمهوری عزل کردند.

تصمیمات مهم دولت احمدی‌نژاد سر ناهار گرفته می‌شد/ احمدی نژاد شخصیت ثابتی ندارد/ یاران او در یک ژیان هم جا نمی‌گیرند/ بقایی، مشایی و احمدی‌نژاد را سحر کرده/ نامه اخیر احمدی‌نژاد آدم را یاد نگارش‌های منافقین می‌اندازد/ احمدی‌نژاد دنبال تماس با خاتمی است، اما او تحویل‌شان نمی‌گیرند

من از ابتدا با انتخاب و انتصاب آقای بقایی در دولت مخالف بودم و به خاطر اقدامات او به احمدی نژاد تذکر می دادم که شما نباید با رهبری و ولایت مطلقه فقیه زاویه پیدا کنید و باید مطیع باشید. به او گفتم که غیر از مسائل قانونی اگر می خواهید عاقبت بخیر شوید باید با رهبری هماهنگ باشید و حرمت ایشان را نگاه دارید که وی در ظاهر قبول کرد، اما در عمل به سخنان آقای بقایی و مشائی نگاه می کرد.

تصمیمات مهم دولت را احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی سر ناهار می‌گرفتند

آقای احمدی نژاد به اتفاق آقایان مشایی و بقایی تمام تصمیمات کلان را سر ناهار می گرفتند که البته آقای بقایی تاثیر عمده و فراوانی روی تصمیمات داشت؛ خانه نشینی، عزل آقای مصلحی وزیراطلاعات، رفتن به مجلس و مطرح کردن موضوع آقای فاضل لاریجانی از جمله تصمیماتی بود که آقایان در ناهارهای هر روزه شان در ساختمان سفید ریاست جمهوری می گرفتند.

* به نظر شما علت بروز رفتارهای عجیب این روزها از سوی احمدی نژاد چیست؟

احمدی‌نژاد شخصیت ثابتی ندارد

ـ احمدی نژاد شخصیت ثابتی ندارد و نمی شود ثباتی در رفتار ایشان دید. چهار سال اول کاملا هماهنگ با رهبری و نظام بودند و از دو سال آخر دولت دهم رویه شان تغییر کرد. هر چند بعد از انتخابات ریاست جمهوری کمی سکوت کرد و ما می خواستیم تا سال 1400 سکوت کند که متأسفانه این کار را نکرد. نمونه آن ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اخیر بود که با وجود مخالفت مقام معظم رهبری و توصیه به ایشان مبنی بر حضور نیافتن در انتخابات، او علنا از این دستور رهبری تمرد کرد.

زمانی که من از ملاقات خصوصی رهبری با آقای احمدی نژاد در مورد نهی ایشان از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مطلع شدم، آن را در گروه تلگرامی خود منتشر کردم که انتقادات یاران احمدی نژاد را به دنبال داشت. از موضوع دیدار فقط آقایان مشایی و بقایی اطلاع داشتند و مابقی یاران آن زمان احمدی نژاد هم نامحرم بودند.

احمدی‌نژاد مرا تحت فشار گذاشت که منع او از کاندیداتوری را رسانه‌ای نکنم

وقتی احمدی نژاد متوجه انتشار نامه در سایت همدلان شد، ده روز با واسطه و بی واسطه از من خواستند که بیانیه بدهم و نامه را پس بگیرم؛ اما وقتی من به خواست آنان عمل نکردم، شروع به تخریبم کردند تا اینکه در 5 مهر 95 مقام رهبری در درس خارج فقه موضوع دیدارشان با آقای احمدی نژاد را علنی کردند و تازه آن زمان بود که برخی یاران احمدی نژاد که به من توهین کرده بودند، عذرخواهی کردند.

نامه اخیر احمدی‌نژاد، آدم را یاد نگارش‌های منافقین می‌اندازد

آقای احمدی نژاد با حمایت های بی دریغش از آقای بقایی، روز به روز از نظام دور و دورتر می شود و الان هم با نوشتن این نامه بسیار بد که آدم را به یاد نگارش های سازمان منافقین می اندازد، در حال تبدیل شدن به اپوزیسیون است؛ هر چند ما بنا به فرموده مقام معظم رهبری «جذب حداکثری و دفع حداقلی» دوست نداریم احمدی نژاد اپوزیسیون شود و امیدواریم که هر چه زودتر اعلام برائت کند و خود را تابع رهبری بداند.

اگر قوه قضائیه امروز بقایی را تبرئه کند، احمدی‌نژاد تمام حرف‌هایش را پس می‌گیرد

به نظر من احمدی نژاد این روند را باز هم ادامه خواهد داد و دلیل این حرکت ناشایست او و تعیین تکلیف برای نظام فقط و فقط یک چیز است و آن هم نجات آقای بقایی است. اگرهمین الان قوه قضائیه اعلام کند که من کاری با آقای بقایی ندارم، احمدی نژاد تمام حرف هایش را پس خواهد گرفت. علی رغم انتقادی که به قوه قضائیه دارم، این رفتار قوه قضائیه و اینکه در این پرونده عقب نشینی نکرد را تأیید می کنم.

احمدی‌نژاد خادم ملت نیست، خادم مشایی و بقایی است

رفتارهایی این روزها از احمدی نژاد سر می زند که آدم واقعا تعجب می کند، چطور می شود، کسی که 8 سال رئیس جمهور بوده، خود را تا این اندازه تنزل داده است. بهتر است آقای احمدی نژاد پای نامه هایش به جای اینکه بنویسد "احمدی نژاد خادم ملت " بنویسد " احمدی نژاد خادم مشایی و بقایی" .

* به نظر شما، منظور آقای احمدی نژاد از آزادی همه زندانیان سیاسی و کسانی که انتقادی به نظام و رهبری داشته اند از ابتدا تا کنون، چه کسانی است؟ آیا او پایان حصر آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی را که تصمیم آن در دولت او گرفته شده را هم خواستار است؟ چرا او در دولتش زندانیان سیاسی را آزاد یا برای آزادی آنان تلاشی نکرد؟

احمدی‌نژاد خواستار اعدام موسوی و کروبی بود، حالا می‌خواهد آزاد شوند!

- بله دقیقا منظورشان همین است. مشایی هم گفته زندانیان سیاسی چه در 88 و چه در 96 آزاد شوند. حرف مشایی هم حرف احمدی نژاد است. در حالی‌ که این افراد در جلسات خصوصی می گفتند، آقایان کروبی و میرحسین باید به اشد مجازت برسند و حتی پیشنهاد اعدام برای این افراد را داده بودند.

احمدی فکر می‌کند نظام در حال سقوط است و ‌می‌خواهد رهبر اپوزیسیون باشد

اینها حرف آزادی زندانیان سیاسی را می زنند و می گویند حتی هشتاد و هشتی ها و نود و ششی ها، چون فکر می کنند نظام در حال سقوط است و می توانند رهبری اپوزیسیون را به عهده بگیرند و برای همه خط و نشان بکشند.

* با نگارش نامه اخیر، برخی افرادی که هنوز تا حدودی اعتقاد به احمدی نژاد داشتند هم دیگر او را قبول ندارند، بالاخره اپوزیسیون شد، عده و عده ای می خواهد، فکر می کنید آقای احمدی نژاد چه در خود و اطرافیانش دیده که می خواهد تبدیل به  اپوزوسیون بشود؛ در حالی که مردم می دانند او کاری نمی کند مگر منفعت خود و اطرافیانش را در آن ببیند؟

- یاران ایشان در حال ریزش هستند، الان یک روحانی شاخص در کنار احمدی نژاد و یارانش نیست و حتی یک مرجع تقلید هم از او حمایت نمی کند. فقط چند نفر که عده بسیار محدودی هم هستند، به امید ریاست جمهوری دوباره احمدی نژاد صرفا به جهت کسب قدرت دوباره از او حمایت می کنند.

یاران احمدی‌نژاد در یک ژیان هم جا نمی‌گیرند

یاران احمدی نژاد الان در یک ژیان هم جا نمی گیرند و می بینیم که آقایان ثمره هاشمی، ذبیحی، تمدن و الهام هم که پیش از این جزو اطرافیان و همراهان او بودند، هیچ یک موضعی نمی گیرند که علت این هم یا داشتن نقطه ضعفی است و یا رودربایستی!

من از آقایان الهام، ذبیحی و تمدن گلایه مندم؛ چرا این افراد نسبت به این اقدامات آقای احمدی نژاد موضع نمی گیرند. به فرموده رهبری خواص باید بصیرت داشته باشند. خط قرمز ما نظام و رهبری است.

احمدی‌نژاد و یارانش نان و نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند

ساختمانی که الان در ولنجک محل استقرار آقای احمدی نژاد و یارانش است، متعلق به بنیاد مستضعفان است؛ یعنی این افراد نان و نمک رهبری را می خورند و علیه رهبری حرف می زنند.

چطور این آقایان که در زمان ریاست جمهوری مخالف سید حسن خمینی بودند، الان ساختمان جنت آباد را که سید حسن خمینی به آنها داده، قبول کردند.

احمدی‌نژاد دنبال تماس با خاتمی است اما آنها تحویل‌شان نمی‌گیرند

احمدی نژاد و یارانش حتی الان با سید محمد خاتمی رئیس جمهور اسبق هم تماس می گیرند که البته آنها تحویلشان نمی گیرند چون آنها هم می دانند، احمدی نژاد مهره سوخته است.

مثلا برای 22 بهمن از دفتر آقای احمدی نژاد با همه کسانی که در دولت ایشان کار می کردند، از بخشداران گرفته تا استانداران و همه کسانی که پست و سمتی داشتند، تماس گرفتند و دعوت کردند که به اتفاق به مرقد امام راحل برویم؛ اما از این تعداد فقط بقایی، مشایی، ذبیحی و جوانفکر رفته بودند. آقای احمدی نژاد در حال حاضر هیچ چیزی ندارد و خیلی ها معتقدند که او و چند نفری که دور و برش هستند منحرف و ضد رهبری هستند.

* دلیل اصلی اینکه احمدی نژاد تحت تأثیر مشایی و بقایی است، چیست؟

علت اصلی را می دانم، اما الان نمی توانم آن را باز کنم.

بقایی به زندان برود، کارهای ناشایست احمدی‌نژاد بیشتر می‌شود

اگر آقای بقایی به زندان برود ، حرکات نادرست بیشتری از احمدی نژاد خواهیم دید.

................................................
گفت و گو از: سیف الله نصرتی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۱۰۶
پس باید نتیجه بگیریم ایشان و همه اقایان با این همه ادعا از پس تخلفات سرنشنیان یک ژیان بر نمی ایند! چه اقتداری!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
تحلیل روز:خواص ما را نگاه!!؟
دکترفیروزآبادی: موسوی جنس احمدی نژاد را فهمید ما نفهمیدیم!
پی نوشت:
جناب حامی روحانی!
آشکارشد که جنس ۸۸ براندازی بود نه اعتراض به احمدی نژاد
لذا باید در آی کی یوی شما شک کرد که این را نفهمیدی چه رسد به جنس احمدی نژاد.
موسوی باغی نظام بود
و احمدی نژاد حداکثر تلخک نظام شد نه باغی!
این یعنی تو هر دو را خوب نشناختی!
#دامپزشک
#انسان_شناسی
#بصیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
دوستان فکر می کنید اگه الان در تاریخ زمان واقعه کربلا بود امام حسین چندتا یار داشت؟
هه هه هه هه هه خدا را شکر که هم عمق کینه شما و هم حماقت این آقا بیشتر روشن شد!
شما چه جور خواصی هستید که به اندازه عوام کوچه و بازار درایت و شناخت ندارید ان از سردار فیروز ابادی این هم از جنابعالی تازه ادعای مملکت داری هم دارید شاید هم علت این همه بحرانها و مشکلات شماها هستید
لطفا در مورد مردم به صراحت حرف نزنید..ایشان به اندازه خودش پشتوانه دارند..مسولین نون به نرخ روز می خورند...
الان دقیقا بفرمایید کدام ریس جمهور مورد تایید شما می باشد؟
این کار ها که مهم نبود جنگ بین خودشان بود ، کارهای مهم معشیت کل مردم بود که هیچ کدام از مسولین اهمیتی برایش قائل نیست
تفاوت ما با ممالک پیشرفته این است که آنها مشکلات مدیران ارشد را هنگامی که تصدی شغلی را دارند اعلام میکنند تا جلوی صدمات ناشی از سوء مدیریت گرفته شود ولی در کشور ما بعد از رفتن طرف و بعد از ایجاد هزارجور اختلال غیر قابل برگشت در امور .
دروغگو. حيف اون همه لطفي كه احمدي نژاد به تو داشت
جالبه حمایت سید حسن خمینی از احمدی نژاد؟!
بابا اینقدرآبروی خودتان رانبرید فراموش کرده اید احمدی نژادراباچه هزینه غیرقابل جبرانی برملت ایران تحمیل نمودید وچه جوانانی بخاطر اظهارات اینچنینی درمورد احمدی نژادروانه زندان نمودید افلاطون گفته است که یکی از خصلتهای ایرانیان فراموشی است نه اینقدرزیاد هنوز کاسبان فتنه باهمین کلمه دلالی میکنند ومدام از فتنه 88صحبت میکنند آنوقت این حضرات همه چیز رافراموش مکیکنند وبه عنصر تبلوریافته از فتنه 88 حمله میکنند
حرف هایی که جنابعالی زدید اولا ارزش گفتن نداره دوما ادبیات شما عوام فریبانه است
با سلام و عرض ادب : زنده باد دکتر احمدی نژاد یاور حق و حقیقت به امید روزی که دزدان رسوا شوند
شما به هر حال تو این وضع شریک هستی حداقل بی انصاف یک عذرخواهی از امام زمان و مردم بکنید!!! دوران احمدی نژاد تاثیرش از حمله مغلول بر این مردم بیشتر بود.
جواب سؤال آخر رو کم و بیش میشه از صحبت های بالا متوجه شد .
دولت روحانی ضعیف و کم کاره ! اما دولت احمدی نژاد دولت پرکار و خراب کار و بی خرد بود!گفتیم از شر این بنده خدا راحت شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
از چاله محمود دراومدیم افتادیم توچاه روحانی
زمانیکه احمدیژاد برایت نان داشت که از این حرفهای مفت نمی زدی حالا چه شده است که خودت را دانا فرض می کنی شما مشاور ایشان بودی پس کارهای او متاثر از شماه هم هست
ولی این را بدان از نظر مردم عادی یک مرد آگر باشد توی مسولان آن هم احمدی نژاد است مردی از جنس مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
نانش قطع شده واسه ما الان بلبل شده.زمان احمدی نژاد صاحب شغل شدیم که البته روحانی از ملت شغلشان را گرفت(بسته شدن کارخانجات و شرکتها).سهام عدالت داد.یارانه تولید داد.بیمه کارگرها رو دولت تقبل میکرد.عید غدیر غدیرانه به بازنشسته ها داد.حقوق بازنشسته ها رو که در دوران رفسنجانی و خاتمی واقعا به پشکل تبدیل شده بود احیا کرد.یارانه داد که اون موقع با یارانه اش تونستیم برای اولین بار پس انداز داشته باشیم که در دولت روحانی همه اش به باد رفت و خرج امورات روزمره زندگی شد دوباره.موبایل یک میلیونی رو کرد ده هزار تومن و موبایلی که مال بچه عارفها و بچه نوبختها و بچه عراقچیها و ابتکارها و جهانگیریها بود و لوکس بود دست همه از رفتگر تا کارگر رسوند.خدا خیرش بده.مرد بود مرد
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!! همه این موارد در مورد احمدی نزاد حالا روشن شده است. اکثر مردم ایران وضعیت آقای احمدی نژاد را در همان اولین یا دومین سال ریاست جمهوری شناخته بودند (همان زمانی که عده ای او را معجزه هزاره سوم می خواندند و یا هاله نور اطراف او می دیدند) به همین دلیل در سال 88 به او رای ندادند اما همین طرفداران به روشهای مختلف او را برای 4 سال دیگر بر گرده مردم سوار کردند و شد آنچه نباید میشد.
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
مردم ایران ؟
از خودت و هم فکرات صرفاً مایه بذار عزیز
خطاهای امروز احمدی نزاد دلیل بر این نیست که عملکرد گذشته ایشان هم زیر سوال برود، 6 سال اول احمدی نژاد دز کشور بی نظیر است ولی بعد از آن متاسفانه با انقلاب و رهبری زاویه گرفتند، آقایونی که در دوران احمدی نژاد مسولیت داشتند چرا الان یاد خطاهای احمدی نژاد افتاده اند؟ 6 سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد برای مردم محروم دوره ای زلایی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
بازه زمانی را اشتباه نوشتی. خطاهای آن هشت سال احمدی نژاد دلیل نمیشود کارهای درست الان او را نادیده بگیریم
ميشه لطفآ ديگه از احمدي نژاد چيزي نگيد؟ با اين كار نمك روي زخم مي ريزيد . حتي نوش دارو بعد مرگ هم نيست
ینی اون حقوقی که احمدی نژاد میداد میخوردین حرمتون بشه....... ایاحرفایی که الان میزنیدو خودتون قبول دارین؟ پس چرا اون موقع ازدولتش جدانشدین برای اعتراض؟چون اون موقع نون احمدی نژاد چربوچیلی بود؟الان اون چربوچیلی خاصونداره؟چرا اون موقع به آقایون اعتراض نکردین ازسمتش عزلش کنن؟وخیلی سوالهای دیگه. آیااحمدی نژاددوباره رئیس جمهوربشه بازم مثل الان میگیدبهش نادان؟یابازم مثل اون موقع جادوی هزاره سوم میخونیدش؟خجالت بکشین اینجورنون خوردنا تو گلوتون گیرمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
تا دیروز که نان بهش میداد ادم خوب و بی نظیری بود الان که سمتی نداره و نون این اقا اجرشده احمدی نژاد شده لولو
خیلی جالبه یکی از نسبتهای که کفار به پیامبر ص میدادند ساحری و جادو گری بود . از نظر احبار و کهنه هرکس از خدا بترسد و از غیر او نترسد ساحر است. البته مقام شامخ ساحری را قبلا به مشایی میدادید حالا چتو یهویی جای برادرا عوض شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این آقا خودش میگوید که تا سال 91 که اخراج شد در دولت وقت فعال بوده یعنی 7 سال با آقای احمدی نژاد کار کرده و اگر اخراج نمیشد تا پایان دولت میماند! این کمال نامردی است که 7 سال نان آن دولت را بخورد و در مقابل همه خلاف هایی که مدعی است شاهدشان بوده سکوت کند و وقتی که بهر دلیل اخراج شد لب به انتقاد بگشاید!
در ماه های مبارک رمضان تصمیم های کلان و دولتی بی تصمیم؟
خ خ خ
یاران احمدی‌نژاد در یک ژیان هم جا نمی‌گیرند
در زمان امام حسین و امام علی هم فقط عده انگشت شماری کنار امام ماندن. تعداد پیروان هیچ وقت نشانه حق بودن یک فرد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
واقعا احمدی نزادقابل مقایسه با امام حسن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
درود بر احمدی نژاد و یاران با وفایش
اگراحمدی نژاد چنین است که این آقا میگوید پس خدانگذرد از آنهاییکه این موجودعجیب الخلقه رابرمردم تحمیل کردند وجالبتراینکه مخالفان رییس جمهور نمودن دوباره احمدی نژاد بی بصیرت بودند.
امیری فر مگه همون نبود که سی دی (((ظهور نزدیک است)))را تهیه و پخش کرد و بازداشت شد؟؟؟ حالا امین و موثق تابناک شده؟؟؟؟
ای حرفها حالا دیگر ارزشی ندارد مهم این است که در آن دوره هشت ساله چه خساراتها ی جبران ناپذیری به مردم ایران وارد شد
چراتاوقتی احمدی نژاد وایشان سرکار بودند چیزی نگفتند حالا همشون به خطاهای سابق و لاحق متهمش میکنند
هرچندمخالف صد درصدی احمدی نژادم ولی این رفتار حضرات هواداران سابقش هم نامردی است
همش سیاسیه
به امثال شما میگن ، نون به نرخ روز خور. زمان احمدی نژاد خوردی و الآن داری نمکدون میشکنی. چرا تا حالا صدات درنیومده؟
اگرگذشته احمدی نژاد وبخصوص دوره 8سال ریاست جمهوری سیاه اوراکناربگذاریم وفقط به حرفهای فعلی او توجه کنیم حرفهایش کاملا منطقی وبجااست ونهادهایی رازیرسئوال میبرد که مردم هم بیشترین انتقادهارا ازاینها دارندواحمدی نژاد واقعا شجاعت داردکه درچنین فضایی این حرفهارا میزند.
چقدر جالب از منظر شماها امثال این آقایان دوزاری بودند حالا که بر علیه احمدی نژاد سخن می گویند،صف کشیده اید با آنها مصاحبه کنید.اگر تصمیمات احمدی نژاد سر ناهار گرفته می شود تصمیمات مهم کشور که دوستانتان انجام می دهند کجا گرفته می شود.یاران احمدی نژاد در ژیان جایشان نمی شود بهتر از این است که در پرادو سوار احساسات مردم شوند.بله احمدی نژاد شخصیت ثابتی ندارد دقیقا مثل مردم که شخصیت ثابتی ندارند یک روز به اصولگرا رای می دهند و یک روز به اصلاح طلب ها،مردم هستند هر روز یک چیزی برایشان خوب است،یعنی بعد از مدتی می فهمند که ای بابا این ها همه با هم هستند و مردم سرکارند.بعدش احمدی نژاد چه نیازی به این دارد که با خاتمی دیدار کند.مگر خاتمی هم کیش و هم فکر اوست.چه نیازی از او را برطرف می کند.نیازی ارتباط با رهبری؟نیاز ارتباط با اصلاح طلب ها؟نیاز ارتباط با غرب؟خودت فهمیدی از مصاحبه ات به جز در قدرت ماندن چه چیزی می خواهی؟
یک شجاع واقعی در ایران باشد بدون شک احمدی نژاد است
تو که راست میگی بر ذات نمک خور نمکدان شکن ..............
اگر ایشان راست می گوید چرا در دولت ایشان مشغول به کار شد ؟ آن وقت خوب بود ولی حالا بد شد ؟
خدا را شکر میکنم که هر دو دوره ریاست جمهوری احمدینژاد بهش رای ندادم و گرنه الان عذاب وجدان داشتم و به سلامت روانی خودم مشکوک بودم.خدا را صد هزار مرتبه شکر.
چرا همه الان افشاگر شده اند اونموقع همه ساکت بودن چرا؟
خرعبلاتی برای فرافکنی از حمایت قبلی از این شخص
احمدی نژاد و یارانش اصلا مهم نیستند . این شمائید که اهمیت دارید
آنوقت به ملت گوش نکردید و ایشان را آوردید و حالا هم به ملت گوش نمیکنید و راه خود را می روید
ببين اقاي مشاور:احمدي نژاد يا خادم ملت هست يا نيست فعلا كه عضو مجمع تشخيص مصلحت نظامه پس ببند اون ......
حالا احمدی نژاد بد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
زنده باد امیر کبیر زمان احمدی قهرمان
تصمیم بوتاکس را هم سر سفره نهار گرفته شد یا شام ؟
کاش می دونستم !
خیلی برام مهمه!
متاسفم


































مخاطبان شما نان ندارن.
با نام خدا .

با سلام وتحیات .

در رابطه با آقای احمدی نژاد ، ایشان خدمات زیادی را در کشور انجام داده است و این را هم میدانیم که مدیرانشان اختلاس های بزرگی انجام داده اند ............البته همه اینها را ما از تلویزیون دیدیم و غیره که افشا گری شده .........

خدمات ایشان عبارتند از 1- راه آسفالته روستایی که از خاک زیاد ما داشتیم تلف میشدیم 2- آب اشامیدنی روستایی سالم .
3- خط لوله گاز شهری از جنوب به شمال که یک تحول عظیم در کشور بود .........جلوی سوخت نفت سفید که بالغ بر میلیونها لیتر میشد گرفته شد . که البته در وزارت نفت هم اکنون نفت را به یغما میبرند البته پولش را .

4- برقراری سهام عدالت و یارانه نقدی که همچنان ادامه دارد . .......اگر غلط بود چرا جلویش را نمیگیرند ............

اما بیکاری بین جوانان تحصیلکرده زیاد است .
تمام کشورهای غربی با او بد بودند و حالا هم با این دولت بد هستند ...........

اشتباه ایشان آقای احمدی نژاد ،ایستادگی در برابر رهبر معظم انقلاب است که دارند اشتباه میکنند .......و باید جلوی ایشان گرفته شود .

اگر رهبر معظم انقلاب نبودند کشور تا حالا مثل سوریه شده بود . ......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
چقدر تو قشنگی
اون موقع صرف نداشت تذکر علنی بدید ؟
ما رو چی فرض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدی‌نژاد دنبال تماس با خاتمی است اما آنها تحویل‌شان نمی‌گیرند
پس تشخیص آیت الله صانعی درست بوده
او ضامنی بنام سعیدلولو دارد
برای سحرش هم دعای ابودجانه کبیر فوری اثر میکند
در مورد سال آخر هم شک نداشته باشید
حاجی!نون به قیمت جدید چند؟
تو که از حال و روز این آقایان خبر داشتی چرا حالا زبونت باز شده، یک مشت آدم منفعت طلب امور رو به دست گرفتن. این آقا چون میبینه که انتقاد از احمدی نژاد دیگه نمیتونه موقعیتشو به خطر بندازه شروع کرده به انتقاد
علت زاویه پیدا کردن با آقای احمدی نژاد تنها نباید نامه نوشتن او به رهبری باشد بلکه وقتی عکس همسر آقای موسوی را نشان داد و بگم بگم کرد و آن موقع همه خاموش بودند ، آن موقع احمدی نژاد همین احمدی نژآد بود نه کس دیگری
حالا دیگه بد شد احمدی نژاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این مزخرفات سحر و جادو چیست؟ تابناک اگر نمیوانی کسی را پیدا کنی که یک تحلیل صحیح از رفتار سیاسی احمدی نژاد به بحث بگذارد بهتر است با خود آنها مصاحبه کنی. بنظر من جوانفکر نظریه پرداز این جریان است با او مصاحبه کن و در ضمن دلخواه نظریات او را سانسور نکن. بگذارید حرفشان را بزند تا مردم خود تصمیم بگیرند.
خیلی زشته در مورد امورات زندگی آن هم در سطح کلان و ملی از سحر استفاده بشه
احمدی نژاد هیچ فرقی نکرده فقط شما تازه شناختینش
اون نیاز به سحر نداره چون اخلاقش همینه
ملت ایران به دلیل وجود تعدد مراکز قدرت و بیعرضگی مسئولان مربوطه در حفاظت از بیت المال و جنگ زرگری دولتمردان قدیم و جدید ، خسرالدنیا و الآخره شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
احسنت
جواب بهترین سالهای عمر ما را چطوری میخوان بدن این دنیا که زورمون نمیرسه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
آفرین
طرفداران احمدی نژاد در ژیان جا نمی گیرند چون یک ملتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
درود بر شما
نه عزیز ایشان از مبارزات انتخاباتی دور اول تا انتهای دور دوم کارهای غیر متعارف انجام دادند
مشکل ما ایرانی ها اینه که نون به نرخ روز خوریم .حالا که احمدی نژاد از همه طرف رونده شده شما این حرفها را می زنی؟ تا دیروز کجا بودی ؟ و چطور از احمدی نژاد دفاع میکردی؟
واقعا خاتمی با شخصیت تر و بافرهنگ تر از اونه که بخواد احمدی نژاد رو بپذیره. خاتمی و همکاراش چندین سال پیش فهمیدن احمدی نژاد در حد و اندازه ریاست جمهوری نیست از هیچ نظری...
تابی جان ، همینکه هیچ کامنتی از طرف مردم درج نکردی نشون میده که این آقا اراجیف میگه
واقعا چه دنیای کثیفیه تو دیگه چرا حاجی ؟ تو که تا آخر مشاور فرهنگیش بودی چرا اونوقت رسانه ایش نکردی ؟»عذر خواهی میکنم همه ی حرفات مصداق تف سربالاییه
اونقدر با پررویی حرف میزنند و کتمان میکنند که حتی ارزش خواندن ندارد
بنظرم بازگو کردن این حرفا الان دیگه ارزشی نداره
هر چیزی باید به وقتش باشه و وقت این حرفا منقضی شده
باید همان موقع این مسائل گفته میشد نه امروز
آقایون ، با این حرفها نمیتونین دامن خودتون رو از گندی که به مملکت زدین پاک کنین ... همه شماها که ازش حمایت کردین مسئول این افتضاحی هستین که حالا حالا ها مملکت رو رها نخواهد کرد ... حالا که احمدی نژاد تند شده شما هم بهانه پیدا کردین و هر روز بهش می تازین که خودتون رو ازش جدا کنین !!! خیر آقا ، مردم بخوبی به یادشون میمونه که همه شما ها مسئول کارهای این ادم هستین ....
تازه آقایون یادشون افتاده که طرف ناقص العقل بوده. کی از انها حمایت کردهو میکنه؟
احمدی نژاد هر کاری که در دوره ریاستش انجام داده با چراغ سبز و حمایت ها بوده
و اگر الان هم این سخنان جنجالی رو نمیکرد نه تنها عملکرد دولتش زیر سئال نبود بلکه همچنان
خادم استوره ای ملت هم معرفی میشد . خوب همیشه کاسه کوزه ها باید سر یکی شکسته بشه دیگه .
یادتان رفته اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خدا بود شرم بر شما
الحق جناب امیری مسیر باد رو خوب تشخیص میدن باید به ایشون تبریک گفت .
پاسخ ها
ملوان زبل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
روی منم کم کرد
خوب احمدي نژاد رو هم مثل خاتمي و موسوي در حصر قرار بديد.....
این حرفا مال دیروزه !
کجا تشریف داشتین حاج آقا ؟
ببخشید تابناک جان من یه نظر دیگه هم دارم . تورو خدا بچاپ.

خیلی آدم باید شجاع باشه که با وجود یارانی که تو یه ژیان هم جاشون نمیشه وبدون هیچ پشتوانه و حزبی اینجور نظانم رو به چالش بکشه.
خدایا دست چه کسانی گیر افتادیم ..
تا دیروز رفیق گرمابه بودی الان شدی دشمن خونی..
لامصب این جیب ها چرا پر نمیشه ول کنید برید..
مگه یه انسان چقدر باید داشته باشه تا قانع بشه..
با سلام خدمت حاج اقا کجا بودی تا حالا مواضغ جدید گرفتی حاج اقا یه وقت بخاطر ماشینی نباشد که به شما نرسید حاج اقا کجا بودی تا حالا
من از زمانی که آقای احمدی نژاد شهر دار تهران شد واقدام به ساخت سقاخونه تو پارکها و در مراسم تجلیل از علما تابلوهای بزرگ درنقاطی از شهر نصب میکرد این کارها را عوامفریبی ورای جمع کردن میدانستم وهرگز به ایشان رای ندادم ولی از کسانی که مدعی بصیرت ذاتی هستند تعجب میکنم چه راحت گول میخورند آخه در سازمان ملل دعای فرج خواندن غیر از وهن اسلام نتیجه دیگری نداشت الان هم دردهای ملت را به شدت مطرح وانتظار معجزه دارد ولی به رفقای فرهنگی ایشان توصیه میکنم مردی نبود فتاده را سنگ زدن ولی ایشان اگر جرمی داشتند مربوط به دوران ریاست ایشان است والا این سخنرانیها و نامه نگاریهایش وفق قانون اساسی میباشد وبرای کسانی که منتظرند جرائم ایشان به حد نصاب برسد متاسفم
با سلام خدمت تابناک و تمام بینندگان سایت
عزیزان ترا خدا بس کنید.احمدی نژاد و بقایی.... برای من کارگر و مستمری بگیر و ......ماهی نهصد تومن این شب عید چه ثمر و سودی داره
بابا شما رسانه ها رسالتی دارید که از مردم محروم و ضعیف حمایت کنید .خبر و تحلیل و انتشار از یک کوتوله سیاسی که در حال حاضر سوخته و مشکل خودبزرگ بینی داره .غیر از اینکه تفرقه و نفاق ایجاد کنه والله هیچ خاصیت دیگری نداره
شب عیده و ما ها خجالت زن و بچه رو میکشیم .شما و امثال شما باید صدای مارا به مسعولین برسانید .نه اینکه از‌ یک مهره سوخته که ان هم در دین و وطن پرستی اش ابهام داره هر روز مطلب و اعلامیه ......نشر دهید..مسهولان به فکر طبقه محروم باشند پیش از انکه‌ دیر شود و هزینه برای کشور ایجاد کنند
چون با این وضعیتی که هست و ناراحتی که طبقه کارگر و بازنشسته و مستمری بگیر دارند .به نظرم اتش زیر خاکسترند.خود دانید
ای نامردها وقتی آقای احمدی نژاد ناهار داشت دورش جمع بودید و حالا که ناهارش تمام شده از دور برش پراکنده شدید. خودتان به این افراد منافق می گویید.
باهنر روزی می گفت ما سالها پیش از انتخاب احمدینژاد می گفتیم آنرا برای ریاست جمهوری لازم داریم.
احمدی زمانیکه رئیس جمهور بود اگر می گفت ماست سیاهه باور میکردند همه دور و برش و خالی کردن، احمدی وقتی به سفرهای استانی میرفت سیل جمعیت بود که دنبال ماشینش راه می افتادن، اما امروزه میگن کلا بیش از یک ژیان جاشون نمیشه،
درود براحمدي نژاد قهرمان
اگر احمدی نژاد را رد صلاحیت نمی کردند بعد می دیدید که با رای خیلی بالای رئیس جمهور این مملکت می شد.بله ایشان حزبی نیستند که یارو غار داشته باشد.
والا محمود خان از اول هم همینگونه بود ،لاکن اکنون بقایی ،ومشایی ،ومحمود خان ،دیگر برای یاران ،واطرافیان سابقش سودب ندارد وحتی دشمنی با آنان دارای منافع است ؟
احمدی نژاد چقدر کامنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داره !!!

ریس جمهور اینقدر نداره !!!
باد از کدوم طرف میاد؟
اين جوابها بر عليه احمدي نژاد بود يا تهديد قوه قضاييه؟
اگه بقائي محكوم بشه حركات شدت هم ميگيره.
واقعا سطح مطالب مطرح شده در مصاحبه کودکانه و ضایع کتتده مخالفین مغرضانه احمدی نژاد است .
رویهم زرفته احمدی نژاد یکی از خدمت کنندگان بویژه به قشر کم در آمد بود و دل بزرگی‌داشت فکر میکنم که این مرد نوید های بزرگی برای مردم خواهد داشت .
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
ایشون میگن یاران احمدی نژاد در یک ژیان جا میگیرند ...پس اون هم کامنت های بالا رو احتمالا از ما بهتران در حمایت از احمدی نژاد نوشتند ...
بایکی مصاحبه کنید در نقد صحبتهایی احمدی نژاد ببینیم کجایی صحبتهاش ایراد داره نه اینکه هی یه طرفه به قاضی برید
انهایی که احمدی نژادرا 8سال بر گرده مردم تحمیل کردند باید در پیشگاه خداوند استغفار کرده واز مردم عذرخواهی کنند .همانها بودند که هاشمی را خانه نشین کردند.واکنون در قصرها ی سر به فلک کشیده زندگی می کنند واز قبل رانت های دولتی به ثروت های باداورده رسیدند.احمدی نژاد اگر برای همه بد بود برای بازنشستگان عالی بود واو 25 درصد حقوقشونو افزایش داد.
درجامعه ای که شخصی پرستش بشه وملاک شخص باشد نه حق وحقیقت همین است.انسان بایدبه حق نگاه کند نه شخص .حق هرچند ازطرف دشمن گفته شود باید پذیرفت وناحق اگرازطرف دوست گفته شودنبایدپذیرفت.متاسفانه اکثرمردم ما به اشخاص نگاه میکنندوفردپرستندنه حق پرست
بازهم زنده باد احمدی نژاد دلیر که خواب ریا کاران و دزدان را براشفته.ما هم سوار همون ژیان کوجولو هستیم
با سلام و سپاس فراوان از آقای نصرتی که این گزارش و مصاحبه بسیار سودمند و خواندنی را تهیه و ارایه فرمودند.یک سوال : آیا احمدی نژاد طی ده سال متوالی ثبات شخصیت داشته و حالایک دفعه دچار بی ثباتی شخصیتی شده است؟ ایا ممکن نیست دیگران هم دچار همین مشکل شده باشند؟؟؟
آقا از این ژیان خیلی کارا بر میاد. انقلاب ما انقلاب مستضعف ها بود. بازم خواهیم دید همین مستضعف ها امور رو در دست خواهند گرفت. ان شالله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار