بازدید 4309

۵۵ نماد بورسی در بهمن ماه متوقف شد

۸۸ نماد معاملاتی بورس در دومین ماه زمستان امسال بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۸۲ نماد بوده و نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس دارد.
کد خبر: ۷۷۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 27 February 2018

۸۸ نماد معاملاتی بورس در دومین ماه زمستان امسال بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۸۲ نماد بوده و نشان از کاهش رفت و آمدهای بورس دارد.

به گزارش ایبِنا، در بهمن ماه زمستان امسال، تعداد ۸۸ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹۱ و ۸۲ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۹۰ و ۸ نماد بوده است.

همچنین در نخستین ماه زمستان امسال، تعداد ۶۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۳ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۱ و ۷۰ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۶ نماد بوده است.

در آخرین ماه پاییز امسال هم تعداد ۴۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۸ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۴۹ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۱ و ۱۸ نماد بوده است.

همچنین در آبان ماه گذشته تعداد ۷۷ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۷۹ و ۸۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۴ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۴ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۰ و ۱۸ نماد بوده است.

در نخستین ماه پاییز امسال نیز، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۵۰ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۵ و ۴۶ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۱ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۷ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۹ و ۳۰ نماد بوده است.

همچنین در آخرین ماه تابستان امسال، تعداد ۵۳ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۵۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۸۳ و ۱۶ نماد بوده است.

در مردادماه امسال، تعداد ۱۱۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۱۹ و ۵۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۳ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۵ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۶ و ۲۱ نماد بوده است.

در تیرماه امسال نیز ۹۵ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۵۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۰۸ و ۱۶۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۷۶ نماد در بازار اول بورس باز و ۵۲ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۳۵ و ۶۲ نماد بوده است.

همچنین در خردادماه تعداد ۱۲۴ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۱۰۹ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۱۲۷ و ۱۲۱ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۲ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۶ نماد در این بازار بسته بوده‌ که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۷ و ۲۹ نماد بوده است.

از سویی در اردیبهشت ماه امسال ۷۲ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۸۵ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۸۴ و ۸۳ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۰۸ نماد در بازار اول بورس باز و ۲۰ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۶۴ و ۳۳ نماد بوده است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه امسال هم ۳۹ نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۳۶ نماد متوقف شده‌ که این آمار در مدت مشابه سال ۹۵ به ترتیب ۴۶ و ۴۸ نماد بوده است. همچنین در این مدت تعداد ۱۱۵ نماد در بازار اول بورس باز و ۱۳ نماد در این بازار بسته بوده که تعداد نمادهای باز و بسته در بازار دوم نیز در این مدت به ترتیب ۱۷۲ و ۲۵ نماد بوده است.

گفتنی است، در ۱۱ ماه گذشته تعداد ۸۰۵نماد معاملاتی در بورس بازگشایی و ۷۳۲ نماد متوقف شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸۵۴ و ۸۵۹ نماد بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر