بازدید 17143

آمریکا در باتلاق داعش گرفتار شده است

کد خبر: ۷۷۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 26 February 2018
معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی ایران در 4 سال اخیر ذلت دائمی و همیشگی استکبار را رقم زده و آمریکا از این مساله به شدت عصبانی است.

به گزارش ایسنا، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در اردبیل اظهار کرد: استیصال آمریکا به جایی رسیده که برای ایجاد رابطه با ایران به موضوع شعار مرگ بر آمریکا و نهی آن از سوی ملت‌ ایران تمرکز کرده در حالی که شعار مرگ بر آمریکا شعار انقلابی و همیشگی ملت ایران در نفی استبداد و استکبار است.

وی با بیان اینکه دشمنان از قدرت ایمانی، اعتقادی و روحیه شهادت‌طلبی این ملت در هراس و واهمه هستند، خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سران آمریکا و انگلیس هر بلایی که دوست داشتند بر سر این ملت آوردند اما به برکت انقلاب اسلامی همه این سیه‌روزی‌ها به پایان رسیده و ملت ایران دوران عزتمندی را با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تجربه می‌کنند.

معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه عظمت ملت ایران در این 40 سال تمام بدخواهان را به عصبانیت و غضب واداشته است تا به هر ترفندی این ابهت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند، تصریح کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای وارسته و ایثارگران پرصلابت نشان داد که حاضر نیست در این مقطع وجبی از خاک این کشور را در اختیار دشمنان بگذارد.

پورجمشیدیان اضافه کرد: کارنامه ننگین شاهان این کشور در واگذاری و جدا کردن خاک این کشور توسط هر بیگانه‌ای نمایشی از ذلت و سرافکندگی است در حالی که در مقابل همه این 200 سال بی‌کفایتی جمهوری اسلامی ایران در این 40 سال همه آنها را جبران کرده و نمایشی از اقتدار و صلابت را به دنیا عرضه کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان ما که خداوند آنها را از احمق‌ها قرار داده است با دیدن هر صحنه و رویدادی در این کشور به بازگشت مجدد خود امیدوار می‌شوند در حالی که فکر نمی‌کنند این نظام پشتوانه مردمی و قدرت ایمانی و اعتقادی دارد.

معاون هماهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران‌ به قلع و قمع داعشی‌ها در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: همان داعشی که آمریکا و اروپا نطفه آن را پرورش داد امروز بلای جانشان شده و خود آمریکایی‌ها از آنها در امان نیستند.

پورجمشیدیان دفاع ایران را در خارج از مرزها نماد و نشانی از قدرت نیروهای مسلح در صیانت از کیان این مرز و بوم خواند و بیان کرد: مدافعان حرم کارنامه‌ای درخشان از رشادت‌ها و ایستادگی را در دفاع از حریم اهل بیت به نمایش گذاشتند و زمینه‌ای را فراهم کردند تا امروز قدرت دفاعی ایران زبانزد عام و خاص شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار