بازدید 5232

تامین اجتماعی مدیریت رایتل را پیمانی کرد

کد خبر: ۷۷۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 25 February 2018

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با مدیریت رایتل در قالب پیمان مدیریت و به عبارتی برون سپاری آن موافقت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگهای کشور فراخوانی را برای واگذاری مدیریت اجرایی اپراتور تلفن همراه در قالب پیمان مدیریت منتشر کرده است.

این شرکت گفته در چارچوب رعایت قوانین و مقررات حاکم و در جهت اصلاح ساختارهای شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم همراه، توانمندسازی این بنگاه اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای این اپراتور، اداره اجرایی این اپراتور را در قالب قرارداد پیمان مدیریت به مدت سه سال به اشخاص واجد صلاحیت به شرح بندهای زیر واگذار کند:

1.اشخاص حقیقی یا حقوقی پیشنهاد دهنده می بایست دارای توان مالی مناسب و تابعیت ایرانی باشند.

2. اشخاص حقیقی می بایست دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل سه سال باشند.

3. اشخاص حقوقی ( به غیر از اپراتورهای صاحب پروانه از رگولاتوری) می بایست یکی از اعضای هیئت مدیره آن شرکت دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل سه سال باشد.

همچنین گفته شده اشخاص واجد صلاحیت می بایست ظرف حداکثر یک هفته کاری، اسناد و مدارکی که موید این مراتب باشد و پیشنهادات فنی (پاکت شامل تعهدات در حوزه های رشد تعداد مشترک، افزایش درآمد و رشد سود عملیاتی) و مالی (پاکت ب حق الزحمه متغیر براساس شاخصهای رشد تعداد مشترک، افزایش درآمد و رشد سود عملیاتی و حق الزحمه ثابت) خود را به آدرس تهران خیابان گاندی کوچه سوم پلاک 11 تحویل و رسید أخذ کنند.

همچنین در صورت انجام تعهد و رضایت کارفرمااز پیمانکار، قرارداد تا پنج سال با رضایت طرفین قابل تمدید است و در صورت عدم انجام تعهدات کارفرما پس از گذشت یک سال می تواند قرارداد را فسخ کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان