بازدید 5879
۱
واکنش

جواب دایی به ادعای هنرپیشه کتک خورده:ازاین فرد معلوم الحال شکایت می کنم

کد خبر: ۷۷۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 25 February 2018

علی دایی نسبت به ادعای یک بازیگر نه چندان مطرح در تلویزیون ایران مبنی بر ضرب وشتم او واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سایپا گفت: برای برخی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که اظهارات یک فرد معلوم‌الحال را از دیروز پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ برخی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچگونه ارزشی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی مناسبی ندارد. خوشبختانه دوربین‌های هتل همه تصاویر را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و بعد از آنکه من سوار بر اتوبوس شدم آنها نیز حرکت کردند.

این آقا حالت روحی مناسبی نداشته است. مطمئناً برخی افراد فکر می‌کنند با این روش‌ها خودشان را مطرح می‌کنند. اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به طور کامل نشان می‌دهد و حاضرم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببینند.

جواب دایی به ادعای هنرپیشه کتک خورده:ازاین فرد معلوم الحال شکایت می کنم

در جلسه فنی من به این آقا گفتم چرا اینجا نشسته‌اید گفت دوست دارم اینجا بنشینم آقای دایی هرجا دلم بخواهد می‌نشینم من هنرپیشه هستم، به او گفتم هرکه هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور داشته باشی وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او گفت به کسی ربطی ندارد. محمد دایی اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌های تیم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود. این آقا دنبال ایجاد مسئله بود. موهای من دیگر سفید شده و دوره و زمانه هم به گونه‌ای نیست که کسی بخواهد فرد دیگری را کتک بزند یا کار دیگری بکند.

اینکه این آقا گفته من او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام و او را هول داده‌ام برای من خیلی تمام شد. من از این آقا به قوه قضاییه شکایت می‌کنم اما اگر من یا کسی از اطرافیان من به او توهین کرده باشد نه ضرب و شتم فقط توهین هرچه خواستید به من بگویید. اگر این آقا مدعی است که من او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم چرا به پزشک قانونی مراجعه نکرده تا یک عکس بگیرد یا به دنبال طول درمان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صحبتهای علی دائی یکجوری هست که آدم مطمئن میشه یه کاری کرده ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان