بازدید 6652
بازتاب

خبرعجیب:برانکو دستور تمدید قرارداد مسلمان را داد!

سرمربی و کادر فنی تصمیم می گیرند. اگر ما دخالت کنیم منطقی نیست. برانکو هم امروز یکسری بازیکن جوان را در زمین گذاشت و تست کرد. برانکو چیزی به ما نگفته است و از ما خواست قرارداد مسلمان تمدید شود.
کد خبر: ۷۷۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 24 February 2018

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ خواستار تمدید قرارداد محسن مسلمان شده است، به شائبه های نیمکت نشینی عجیب این بازیکن موثر قرمزها طی چند هفته اخیر، افزود.

به گزارش تابناک ورزشی، به گزارش وبسایت نود، حمیدرضا گرشاسبی در پایان بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان که با برتری سرخپوشان همراه بود، گفت: این مسابقه با بارانی که بارید شبیه به «سُرسره بازی» بود. برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا به تعدادی از بازیکنان برای دربی استراحت بدهد. خدا را شکر با این برد فاصله ما با دیگر تیم ها بیشتر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازی با استقلال تهران گفت: انتظار داریم بازیکنان ما بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارند و با تمام وجود به زمین بروند و ان شاءالله نتیجه را هم از آن خود می کنند. گرشاسبی درباره جلسه مشترک بازیکنان پرسپولیس و استقلال قبل از دربی و ایجاد شائبه تساوی در این مسابقه، تاکید کرد: جلسه مشترکی درکار نیست. یک جلسه مطبوعاتی بین مدیران استقلال و پرسپولیس با اهالی مطبوعات است. این فکرها را نداریم و دنبال نتیجه در دربی هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل بازی نکردن پیاپی محسن مسلمان حتی در این بازی ها که نیمکت نشینان تیم هم به میدان می روند و اینکه آیا این بحث فنی است؟ گفت: سرمربی و کادر فنی تصمیم می گیرند. اگر ما دخالت کنیم منطقی نیست. برانکو هم امروز یکسری بازیکن جوان را در زمین گذاشت و تست کرد. برانکو چیزی به ما نگفته است و از ما خواست قرارداد مسلمان تمدید شود.

خبرعجیب:برانکو دستور تمدید قرارداد مسلمان را داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار