بازدید 5579
فوتبال اروپا

رئال مادرید4-آلاوز0/باورنکردنی:رونالدو پنالتی هت تریکش رابه بنزمابخشید

در دقیقه 88 رئال مادرید با متوقف شدن گرت بیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که بر خلاف تصور، کریس رونالدو بجای تکمیل هت تریک خود و نزدیک شدن به مسی، آن را به کریم بنزما تقدیم کرد تا شاهکار مثلث بی بی سی بعد از مدتها کامل شود
کد خبر: ۷۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 24 February 2018

رئال مادرید احیاشده موفق شد با درخشش مجدد رونالدو، 0-4 آلاوس را مغلوب کرده و به چهارمین پیروزی متوالی خود در لالیگا دست یابد و به چهار امتیازی اتلتیکو برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دقیقه 88 رئال مادرید با متوقف شدن گرت بیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که بر خلاف تصور، کریس رونالدو بجای تکمیل هت تریک خود و نزدیک شدن به مسی، آن را به کریم بنزما تقدیم کرد و مهاجم فرانسوی پشت توپ ایستاد و موفق به زدن گل چهارم و روحیه بخش خودش شد تا در نهایت رئال مادرید 0-4 حریف خود را مغلوب کند. این حرکت کاپیتان رونالدو، با تشویق یکصدای برنابئو همراه شد.

شرح گل ها
کریس رونالدو - 44 (رئال مادرید): پاسکاری بازیکنان رئال از سمت راست آغاز شد و با یک ارسال زمینی، توپ به بنزما رسید. این بازیکن فرانسوی هم با پشت پا توپ را به رونالدو سپرد. مهاجم پرتغالی هم با یک چرخش سریع، توپ را به کنج دروازه میهمان رساند.

گرت بیل - 46 (رئال مادرید): به محض اینکه بازیکنان آلاوز نیمه دوم را آغاز کردند، بنزما با یک توپ ربایی یک حمله سریع برای سپیدپوشان رقم زد. او در موقعیتی خوب توپ را به بیل سپرد و وینگر ولزی رئال هم بدون معطلی گل دوم رئال را به ثمر رساند.

کریس رونالدو - 61 (رئال مادرید): وازکز از سمت راست وارد باکس پنالتی حریف شد و توپ را در موقعیتی مناسب برای رونالدو آماده کرد. مهاجم گلزن رئال هم از راه رسید و با یک بغل پای دقیق گل دوم خودش را ثمر رساند.

کریم بنزما - 89 (رئال مادرید): بیل در موقعیتی مناسب برای گلزنی، با تکل بازیکن آلاوز در محوطه جریمه حریف سرنگون شد. داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. رونالدو ضربه را به بنزما سپرد و این مهاجم فرانسوی توپ را دور از دستان دروازه بان در گوشه سمت راست دروازه جای داد. بدین ترتیب او با 1گل و 2پاس گل روز درخشانی را پشت سرگذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل