بازدید 5098
نشست خبری

شفر:پرسپولیس؟ امشب در مورد فولاد حرف بزنیم

کد خبر: ۷۷۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 24 February 2018

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد شرکت کرد و گفت: تعریف بسیار بزرگی از تیمم می‌توانم داشته باشم. دو بازی سخت در لیگ قهرمانان داشتیم. در عمان و قطر بازی کردیم و امروز هم 90 دقیقه جنگیدیم و بازیکنان تمام کارهایی را که خواسته بودیم انجام دادند. روحیه تیمی در بازیکنان فوق العاده است. تمام بازیکنان شخصیت بالایی دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر افزود: درباره امید ابراهیمی باید بگویم غافلگیر نشدم. او امروز فرمانده تیم ما بود. همین طور در بازی‌های قبلی هم خوب بود. برخی بازیکنان دو کارته را عوض کردیم. حسینی و اسماعیلی دو کارته بودند. کارتی که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گیرانه بود. همه می‌دانستند دو کارته است و با این کارتی که گرفت بازی بعدی را از دست داد. آرمین سهرابیان اول دفاع چپ بازی کرد و بعد به جای پادوانی در وسط قرار گرفت. از اعتماد به نفس و عملکردش بسیار خوشحالم.

شفر:پرسپولیس؟ امشب در مورد فولاد حرف بزنیم

 سرمربی استقلال همچنین گفت: دو بازی بسیار مهم پیش رو داریم و فعلا تیم به ریکاوری و استراحت نیاز دارد. باید شرایط نورافکن را ببینیم. او شاید به داربی برسد، شاید نرسد. امروز برای هواداران روز خوبی بود. خوشحالم نسبت به حریف بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم. شفر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: باید کمی استراحت کنیم تا به حالت اولیه برگردیم. فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شده است.تیام عملکرد بسیار خوبی داشته است. او همچنین درباره بازی پرسپولیس گفت: امروز فقط درباره بازی با فولاد صحبت می‌کنیم. بازی پرسپولیس در ذهنم نیست و از فردا به آن فکر می‌کنیم. بازی با العین هم برای ما مهم است و باید روی آن تمرکز کنیم. باید ببینیم از بین مصدوم‌ها چه بازیکنانی به جمع ما اضافه می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل