بازدید 6329

ضرب و شتم پزشک بنابی در بیمارستان

کد خبر: ۷۷۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 24 February 2018

به‌دنبال ضرب و شتم یک پزشک در اصفهان از سوی خانواده یکی از بیماران فوت شده؛ یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به‌دنبال انتشار خبری از رسانه‌ها مبنی بر ضرب و شتم پزشک، سوپروایزر و پرستار بیمارستان فارابی اصفهان توسط خانواده یکی از بیماران فوت شده، یک پزشک نیز در بناب در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان توسط همراه یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فرماندار بناب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب با اشاره به ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب اظهار کرد: فردی که برادر خود را به‌دلیل شکستگی از ناحیه سر به این بیمارستان آورده بود، با اخطار پزشک به علت دست زدن وی به وسائل استرلیزه با عصبانیت به پزشک معالج که خانم بوده حمله ور شده و پزشک معالج را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

امین رفیعی افزود: برادر فرد بیمار با مشت به ناحیه سر پزشک کوبیده که وی بعد از برخورد با دیوار بی‌هوش می‌شود.

به گفته وی، پزشک مصدوم و مورد ضرب و شتم قرار گرفته به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافته است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با تشریح وضعیت جسمانی پزشک مجروح تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت این پزشک مطلوب گزارش شده است.

رفیعی در عین حال افزود: هر دو فرد اخلالگر به دلیل برخورد غیرانسانی دستگیر و در بازداشت به سر می‌برند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی شهرستان که شبانه روز در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند؛ گفت: اقدام این افراد در ضرب و شتم پزشک هیچ توجیهی ندارد و از دستگاه قضایی نیز انتظار داریم برخورد قاطع و قانونی با این افراد بعمل آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۷
مردم ایران همه عصبانی هستند که چنین اتفاقاتی رخ میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
کسی که پزشک را کتک می زند بی فرهنگ است .
عصبیت در جامعه به اوج رسیده. لطفا برخورد قاطع کنن و قانون بگذارن که کسی دیگه جرات نکنه در اماکن حساس که با جان یا امنیت مردم سر و کار دارند جرات قلدر بازی دربیاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
قانون که داره
ولی شما هر روز خبر اشتباهات پزشکی پخش می کنید و مردم رو تحریک می کنید
خدا پدر و مادر تابناک رو بیامرزه که همونجور که خبر ضد پزشک کار میکنه این اخبار رو هم پوشش میده و این یعنی بی طرفی.اکثر رسانه ها که بدون هیچ اطلاعی فقط خبر پزشکی کار میکنند و الانم برای این اخبار هر روزه ضرب و شتم ساکت هستن.باز هم میگم اصلی ترین دلیل این ضرب و شتم ها رسانه ها و تلگرام هستن با اخبار یک طرفشون.من از طرحم چندین خاطره درگیری دارم که دو تاش رو دفعه قبل گفتم.ی بار ی اقایی بر روی یکی از همکار ها سلاح گرم کشید و تهدید کرد.بعدش هم اطلاعات طرف رو گرفت و التماس اون بنده خدا و در نهایت رضایت.یک بار شیشه های همه درمانگاه رو پایین اوردن.چرا؟چون ی بچه ۶ساله که توی عروسی اشتباهی تیر خورده بود،فوت شده بود.ضرب و شتم سه پزشک و دو بهیار و.....و باز هم فرداش اعلام کردن مست بودیم و رضایت داده شد.متاسفانه هیچکدوم خبری نمیشه این ها
واقعا جای تاسف داره.شب تا صبح تو اورژانس بیمارستانها جوانیمون رو تلف کردیم این هم از پاسخ مردم قدرناشناس.حق مردم ما همون پزشکای هندی و پاکستانی قبل از انقلاب اند
مردم از جای دیگر عصبانی هستند سر پزشک خالی میکنند
نباید صرفا با خواندن یک خبر قضاوت کرد. من دیشب در همان بیمارستان مریض داشتم. هر چند کار ضارب را تایید نمی کنم ولی وضعیت اورژانس شهرستان ها خیلی خیلی اسفناک هست.
مردم بیمار
الان سیل پزشکان کامنت گذار اینجا پیدا میشه که ببینید چقدر شغل ما سخته.
داداش اون کارانه نجومی که به شما می دهند را به ما می دادند ما هر روز حاضر بودیم کتک بخوریم :)))
ما روزی که تو اورژانس فحش نمیخوریم میگیم چه عجب چه طور شده امروز کسی توهین نکرد متاسفانه این حاصل سیاه نمایی های رسانه نسبت به کادر درمان هست
مردم بیخودی به پزشک حمله نمیکنن ببین چکار کردن که بیچاره مردم داغ میکنن
تابناک عزیزخودت خوب میدانی انتشاراین قبیل اخبارجلوی تکرارجرمرانمیگیردبلکه قبح آنرامیشگندوذکرآن زیادلطفی ندارد.
از بس که پزشکان پولکی شدن ، مردم هم از این قشر بسیار ناراضی هستن.
من که قید طبابت را زدم و به کار دیگر مشغولم.
اينكه ملت ازروي دلخوشي به بيمارستان نميرن كه بعضي از دكترا اونقدر رفتار زشتي ميكنن وانتظار دارن همراه بيمار با اين اوضاع روحي كه واسه عزيزانش اتفاق افتاده ساكت بمونن الكي كه اينكارو نكرده حتما يه توهيني بهش شده
متاسفم ما نهایت تلاش خودمان را کردیم کاری از دست ما برنمی امد بیمار شما فوت شد ......
همراه بیمار اول بشدت ناراحت میشود بعد دنبال مقصر اصلی میگردد و دستش به تنها کسی که میرسد پزشک است
شاید برخی میدانند اگر بیمارشان را به بیمارستان نمیبردند احتمال زنده ماندنش بیشتر بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل