بازدید 7744
۲
پاسخ حشمت ماجرانی به این سوال قدیمی:

آیا ناصرحجازی پای پله هواپیمای جام جهانی پول خواست؟

شدقیقا یادم هست روزی که می خواستیم به آرژانتین برویم درخواست مالی مرحوم حجازی 25هزارتومان بود. البته این ماجرا عقبه داشت یعنی فکر نکنید گرو کشی پای پله های هواپیما بود. ناصر چند بار قبل از این اتفاق به من گفته بود که ...
کد خبر: ۷۷۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 24 February 2018

حشمت مهاجرانی پس از دهه ها و حالا که دست دروازه بان افسانه ای تیمش از دنیا کوتاه شده، یادی از او کرده و درباره ماجرای معروف ناصرحجازی که قبل از اعزام به جام جهانی آرژانتین گفته بود «تا پول نگیرد سوار هواپیما نمی شود؟» خاطراتی را به زبان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی معروف فوتبال ایران در دهه 50 شمسی گفت: آن دوره از باشگاه داری در ایران کمتر به مادیات اهمیت داده می شد و بیشتر بازیکنان به خاطر عشق و علاقه ای که به فوتبال و تیم ملی داشتند بازی می کردند. عامیانه بگویم، اگر بیزنس دیگری را انتخاب می کردم خیلی راحت تر به پول می رسیدم.

ماجرانی ادامه داد: یادم هست بیشتر درخواست ها در آن دوره این بود که فلان بازیکن یک کار دولتی در کنار فوتبال داشته باشد تا آخر ماه پولی در حسابش باشد. دقیقا یادم هست روزی که می خواستیم به آرژانتین برویم درخواست مالی مرحوم حجازی 25هزارتومان بود. البته این ماجرا عقبه داشت یعنی فکر نکنید گرو کشی پای پله های هواپیما بود. ناصر چند بار قبل از این اتفاق به من گفته بود که 25 هزار تومان برای خرید خانه یا شایدم هم ازدواج (یادم نیست) نیاز دارد. در آن دوره فدراسیون فوتبال درباره مسائل مالی قوانینی داشت چرا که با یک سری محدودیت ها روبه رو بودیم. ناصر هم از این ماجرا مستثنا نبود وقتی که پای پله های هواپیما رسیدم چند نفر از بچه ها آمدند و گفتند: ناصر بد خلقی می کند و می گوید 25هزارتومانم را می خواهم، این مبلغ در آن دوران پول کمی نبود. من همان جا با حجازی صحبت کردم و به او تعهد دادم که این پول پرداخت خواهد شد. ایشان به حرف من اعتماد داشت و قبول کرد.

Image result for ‫حشمت مهاجرانی‬‎

 عکسی کمتر دیده شده از ناصرحجازی با سری تراشیده مقابل حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا در زمان حیات مرحوم حجازی این مطلب بیان نشده؟
اگر هم درخواست مادی داشت حقش بود تا این لحظه هم فوتبال ایران حق مطلب را در مورد بازیکنان سال ۷۸ میلادی هنوز ادعا نکرده است .
بازیکنانی مثل غفور جهانی و حجازی و قاسم پور و روشن و .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی