بازدید 2592

عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود

مدیر عامل تامین اجتماعی با اعلام پرداخت عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفندماه، از دریافت ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 24 February 2018

مدیر عامل تامین اجتماعی با اعلام پرداخت عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفندماه، از دریافت ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایبِنا، سیدتقی نوربخش در جلسه ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهارداشت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می شود و حدود ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: محدودیتی برای تعامل با تشکل های بازنشستگی و کارگری نداریم و آماده دریافت نظر این عزیزان هستیم. نوربخش با بیان اینکه رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و ارتقاء خدمات به این عزیزان همواره در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: نمایندگان و اعضای تشکل های بازنشستگان نیز بهترین ارتباط را با این سازمان دارند و همواره خواسته ها و دغدغه های اقشار مختلف بازنشستگان را به مدیریت سازمان منتقل می کنند.

نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی به جامعه زیرپوشش هزینه می کند، اظهارداشت: منابع مربوط به دریافت حق بیمه در این سازمان ماهیانه ۵۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای بخش مستمری و تعهدات کوتاه مدت بخش اصلی هزینه های سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می دهد، گفت: ماهانه ۴۵۰۰ میلیارد تومان مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان پرداخت می شود و خوشبختانه این تعهدات به شکل مناسب و بدون هیچگونه تاخیری درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: مقرری بیمه بیکاری، مرخصی زایمان، غرامت دستمزد ایام بیماری و وسایل کمک پزشکی مهمترین تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می دهند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی