بازدید 4998
گزارش

زلزله امروزدرترکیب پرسپولیس؛ورود نورالهی،نعمتی ومصلح فبل ازدربی!

منشا پس از نمایش دور از انتظار خود مقابل السد، به نیمکت ذخیره ها فرستاده شده و وحید امیری برای حفظ سلامت خود جهت حضور در شهرآورد پایتخت، به استراحت خواهد پرداخت تا فضا برای هافبک های متعدد پرسپولیس روی نیمکت از جمله نعمتی و نورالهی ایجاد شود
کد خبر: ۷۷۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 24 February 2018

برانکو در دیدار امروز تیمش در لیگ برتر، به چند بازیکن کلیدی پرسپولیس که به شدت از شکست سنگین مقابل السد مغموم هستند، استراحت خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران، پذیرای استقلال خوزستان خواهد بود. این دیدار از این حیث برای سرخپوشان حائز اهمیت است که در صورت پیروزی در آن، شانس های خود برای مسجل کردن قهرمانی لیگ هفدهم در پایان سال 96 را بالا نگاه خواهند داشت. از جهتی دیگر، شاگردان برانکو برای بازپروری روحی خود پس از شکست تلخ مقابل السد قطر و پیش از جدال حساس شهرآورد هشتاد و ششم در روز پنجشنبه، تنها به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل استقلال خوزستان می‌اندیشند.

برای این دیدار، پرسپولیس نمی‌تواند از کاپیتان خود به دلیل محرومیت بهره ببرد. سیدجلال با سه اخطاره شدن در دیدار نفت آبادان، مقابل استقلال خوزستان غایب خواهد بود و بدین ترتیب برای شهرآورد هشتاد و ششم که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، استراحت خواهد کرد. شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن پرسپولیس در این دیدار به حساب می‌آیند که در صورت دریافت کارت زرد، از حضور در شهرآورد پایتخت محروم می‌شوند. این دو بازیکن که در دیدار با السد هم عملکرد خوبی نداشته و آماج انتقادات قرار گرفتند، برای از دست ندادن شهرآورد و همچنین نتمرکز بر روی دیدار مهم سرخپوشان در مقابل استقلال، به استراحت خواهند پرداخت و در ترکیب اولیه قرار نخواهند گرفت. خبری که در کنفرانس خبری برانکو نیز مورد تایید قرار گرفت. با نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ که زمزمه هایی از امکان عدم تمدید قرارداد او از سوی مسئولان پرسپولیس شنیده می‌شود، امکان درخشش و عرض اندام پیدا خواهد کرد.

زلزله امروزدرترکیب پرسپولیس؛ورود نورالهی،نعمتی ومصلح فبل ازدربی!

صادق محرمی که مقابل السد نتوانست به میدان برود نیز با تشدید بیماری خود، احتمالا دیگر غایب سرخپوشان در مقابل استقلال خوزستان خواهد بود. محرمی در جلسه تمرینی روز گذشته در کنار سایر بازیکنان قرار گرفته ولی احتمالا با استراحت روبرو خواهد شد. با غیبت محرمی، خلیل زاده و حسینی، ساختار دفاعی پرسپولیس تغییر خواهد کرد و احتمالا برانکو زوج محمد انصاری و محسن ربیع خواه را در خط دفاعی خود امتحان خواهد کرد. بدین ترتیب حسین ماهینی بار دیگر به دفاع راست بازگشته و شایان مصلح پس از مدت ها فرصت حضور در ترکیب ثابت را به دست خواهد آورد.

با تغییر پست محسن ربیع خواه و حسین ماهینی، فضا برای بازگشت کمال کامیابی نیا فراهم خواهد شد و احمد نوراللهی می‌تواند نخستین فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیش از تقابل حساس مقابل استقلال تهران در شهرآورد پایتخت را تجربه کند. اتفاقی که انتظار می‌رفت پیش از این رخ دهد. در خط آتش، گادوین منشا پس از نمایش دور از انتظار خود مقابل السد، به نیمکت ذخیره ها فرستاده شده و وحید امیری برای حفظ سلامت خود جهت حضور در شهرآورد پایتخت، به استراحت خواهد پرداخت. با نیمکت نشینی احتمالی وحید امیری و گادوین منشا، فضا برای هافبک های متعدد پرسپولیس بر روی نیمکت ایجاد می‌شود تا به ترکیب اصلی بازگردند.

سیامک نعمتی نخستین بازیکنی است که مزد تلاش ها و نمایش های خوب اخیرش را گرفته و به ترکیب اضافه می‌شود. نعمتی که توانایی بازی در پست هافبک راست و مهاجم کاذب را دارد، احتمالا در کنار علیپور قرار خواهد گرفت و فرصت مناسبی برای اثبات توانایی های خود خواهد یافت.

با این حال، علامت سوال اصلی به انتخاب از میان سه گزینه بشار رسن، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده برای دو پست هافبک باقی می‌ماند. فرشاد احمدزاده که نمایش بسیار ضعیفی در مقابل نماینده قطر داشت، یکی از بازیکنان معتمد برانکو به حساب می‌آید و احتمال نیمکت نشینی‌اش به نسبت دو گزینه دیگر، کمی دور از انتظار به شمار می‌رود. بشار رسن که با درخواست برانکو به اردوی تیم ملی عراق ملحق نشده، به نظر شانس بالاتری به نسبت محسن مسلمان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.

محسن مسلمان که در چهار دیدار اخیر پرسپولیس در مقابل سپاهان، نفت آبادان، نسف قارشی و السد نیمکت نشین محض بوده و هیچ فرصتی برای حضور در میدان نداشته، بزرگترین دغدغه ذهنی او را شکل داده است. تردید پروفسور در بازگرداندن مسلمان به ترکیب اصلی، ادامه دارد و ظاهرا او هنوز درباره مسلمان تصمیمی نگرفته است. مسلمان در روز های گذشته تلاش و انگیزه بالایی در تمرینات نشان داده و خلاء یک بازیساز باتجربه در میانه میدان، احتمال بازگشت او به ترکیب را تقویت می‌کند. با این حال، وی برای بازگشتن به ترکیب، دو رقیب جدی به نام های فرشاد احمدزاده و بشار رسن دارد. دو رقیبی که البته رفاقت نزدیکی با آن ها دارد.

علی علیپور، دیگر فرد حاضر در ترکیب سرخپوشان خواهد بود. مهاجم مازندرانی که روند گلزنی هایش در مقابل السد متوقف شد، به دنبال آقای گلی با به ثمر رساندن 24 گل است و از این رو، انگیزه های بالایی برای گلزنی در دیدار پیش از شهرآورد دارد. با نیمکت نشینی گادوین منشا، وظیفه علیپور در مقابل استقلال خوزستان سنگین تر از گذشته می‌شود و انتظار بالایی از او برای گلزنی به وجود خواهد آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی