بازدید 7846
۲

واکنش دایی به ادعای یک بازیگر سینما دررشت!

کد خبر: ۷۷۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 23 February 2018

سرمربی سایپا روز پر خبری را سپری کرد. گفته می شود او قبل از آشتی با علی کریمی بعد از سالها در استادیوم رشت، در هتل کتک کاری کرده و یک بازیگر تلویزیون را زده!

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش مقابل سپیدرود در مورد ضرب و شتم یک هنرپیشه به نام علیرضاشجاعی توسط او و برادرش گفت: عذر می‌خواهم اصلاً علیرضا شجاعی چه کسی هست؟ شما که نمی‌توانید شنیده‌های تان را بدون اینکه صحت و سقم‌اش را بدانید بیان کنید. این چه حرف‌هایی است که می‌زنید هر کسی می‌تواند هر حرفی بزند. سوال بعدی... من این سوال شما را جواب نمی‌دهم!

علی دایی در شرایطی این خبر را تلویحا تکذیب کرده که این بازیگر نه چندان مشهور سینما از دایی و همراهان او شکایت کرده و برگ شکایت او که از سوی نیروی انتظامی به ثبت رسیده نیز منتشر شده و حالا باید منتظر واکنش شجاعی و البته پس لرزه های این اتفاق برای سرمربی سایپا در روزهای پیش رو باشیم.

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
البته باآتش بیاری شماهرکاری میتونه پیش بیاد.
دایی بارها نشان داده ادم با شخصیتی است و روح بزرگی دارد هم در ایران محبوبیت بالایی دارد هم دنیای فتبال او را میشناسد .با این حاشیه سازیهاو نقش بازی کردن یک بازیگر از محبوبیتش کم نمی شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر