بازدید 4821

فرارسپاهان از منطقه سقوط با آتشبازی پدیده ابراهیم زاده

با این نتیجه سپاهانی ها 24 امتیازی شدند و تا حدودی از قعر جول فاصله گرفتند و در سوی دیگر سیاه جامگان با 15 امتیاز هفته های دشواری را برای فرار از سقوط پیش رو خواهد داشت.
کد خبر: ۷۷۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 23 February 2018

اولین پیروزی سپاهان با ابراهیم‌زاده به بردی پرگل در خارج از خانه تبدیل شد که می تواند روحیه ای تازه برای بقای تیمی بدهد که با هزینه ای بسیار گزاف برای قهرمانی فصل جاری پا به مسابقات گذاشته بود.با این نتیجه سپاهانی ها 24 امتیازی شدند و تا حدودی از قعر جول فاصله گرفتند و در سوی دیگر سیاه جامگان با 15 امتیاز هفته های دشواری را برای فرار از سقوط پیش رو خواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بیست‌وچهارمین هفته از لیگ برتر هفدهم با برد پرگل سپاهان ادامه یافت. سپاهان در مشهد مقابل میزبانش تیم مشکی‌پوشان که نیازمند امتیاز برای بقا است، به یک برد پرگل دست یافت تا اخراج عنایتی این بار قطعی به نظر برسد.

گل‌های سپاهان را رضا دهقان (3 و 74)، ساسان انصاری (21)، مهدی شریفی (35) و میلاد سرلک (86) به ثمر رساندند تا این نخستین برد تیم سپاهان با منصور ابراهیم‌زاده در یک دیدار رسمی باشد و موقتا طلایی های نصف جهان را از منطقه قرمز سقوط جدا کند.گل رضا دهقان هافبک 20 ساله ی اصفهانی ها که محبوب سرمربی جدید تیم است در دقیقه ی 2 کار را برای آنها آسان کرد تا آنها در ادامه جشنواره ای از گل در مشهد به راه بیاندازند. هر چند عنایتی پس از گل دوم سپاهان که در دقیقه 34 توسط ساسان انصاری سعی بر تغییر روند بازی داشت، اما ورود عمران زاده هم مثمرثمر نبود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار