بازدید 5226
۱
گزارش بازی

برتری قاطع کریمی بر دایی در روز آشتی کنان

این بازی بیش از هر چیز تحت‌الشعاع آشتی‌کنان علی کریمی و علی دایی بود که پیش از آغاز دیدار انجام شد. سپیدرود با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم جدول صعود کرد.
کد خبر: ۷۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 23 February 2018

دیدار حساس دو تیم سایپا و سپیدرود از بازی های هفته بیست و چهارم راس ساعت 15 امروز آغاز شد و در پایان با برتری قاطه تیم میزبان و فرار موقت از منطقه سقوط همراه شد. این دیدار علاوه بر اهمیت سه امتیاز ، نخستین تقابل علی دایی و علی کریمی در کسوت مربیگری بود که به سود کریمی تمام شد.

برتری قاطع کریمی بر دایی در روز آشتی کنان

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان علی کریمی توانستند با دو گل شاگردان علی دایی را از پیش‌رو بردارند.گل‌ اول سپیدرود را در دقیقه ۳۹ توحید غلامی با شوتی محکم به ثمر رساند و میثم تهی‌دست در دقیقه ۷۲ توانست دروازه سایپا را باز کند.این بازی بیش از هر چیز تحت‌الشعاع آشتی‌کنان علی کریمی و علی دایی بود که پیش از آغاز دیدار انجام شد. سپیدرود با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و موقتا به رده سیزدهم جدول صعود کرد. تیم سایپا هم با همان ۳۸ امتیاز موقتا در رده چهارم ماند.

عماد میرجوان بازیکن تیم سپیدرود رشت در دقیقه ۲۰ دچار شکستگی از ناحیه سر شد. محمدرضا مهدوی بازیکن کهنه‌کار سپیدرود هم در نیمه اول با سر بانداژ شده بازی کرد چرا که سر این بازیکن هم بر اثر یک برخورد دچار شکستگی شد.

در نیمه دوم بازیکنان سپیدرود چندین فرصت و موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و مدافعان سایپا توپ را از روی خط دروازه دور کردند.میر جوان در یک ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه محکم او از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت. در دقیقه ۶۰ روزبه شاه‌علیدوست ضربه محکمی را به سمت دروازه سپیدرود زد اما این توپ هم راهی به دروازه سپیدرود پیدا نکرد. در نیمه دوم بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه سردار جنگل حضور پیدا کردند.

داور: حسین زرگر/ کمک‌داوران:حسین ظهیری و اسد حاج‌محمدی - کارت زرد: مهرداد کفشگری از سایپا

برتری قاطع کریمی بر دایی در روز آشتی کنان

شرح گل

سپیدرود 1 سایپا 0 (دقیقه 40، توحید غلامی): در حالی که بازی موقعیت های کمتری در پیش بود یکی از کرنرهای سپیدرودی ها برای این تیم یک گل سه امتیازی در بر داشت. در این دقیقه توپ ارسالی رشتی ها از روی نقطه کرنر توسط مدافع سایپا برگشت داده شد اما شوت سرکش و دیدنی توحید غلامی از پشت محوطه جریمه دروازه سایپایی ها را باز کرد تا یکی از زیباترین گل های این هفته رقابت های لیگ به ثمر برسد.

سپیدرود 2 سایپا 0 (73، میثم تهی‌دست): یک بار دیگر حسین ابراهیمی برای سپیدرودی ها موثر واقع شد و این بار ارسال او از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم این تیم ادامه پیدا کرد و در حالی که تنها یک گام تا دروازه فاصله بود میثم تهی‌دست موفق شد دروازه سایپا را برای دومین بار باز کند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط کریمی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار