بازدید 4508

صندلی‎های جدید آزادی تا دربی و حضور رییس فیفا نصب می‎شود

کد خبر: ۷۷۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 23 February 2018

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صندلی سکو های در دست بازسازی مجموعه ورزشی آزادی برای دربی اسفند ماه نصب خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازسازی مجموعه ورزشی آزادی گفت: تمام تلاش ما مهیا کردن شرایط مناسب و درشان تماشاگران فوتبالدوست برای دیدن دربی استقلال و پرسپولیس در روز دربی ماه اسفند است. بخش در دست بازسازی استادیوم آزادی برای استفاده دربی اسفند ماه آماده می شود و صندلی های سکوهای این بخش تا روز دربی نصب و برای بهره برداری آماده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه و منزلت تماشاگران و جوانان عزیز تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش است. انشاالله در برنامه ما پذیرایی و اسکان مناسب تماشاگران شهرستانی که برای دیدن دربی راهی تهران می شوند قرار دارد. تمام همت و برنامه من و همه همکارانم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میزبانی شایسته از علاقمندان پر شمار ورزش و فوتبال در روز دربی خواهد بود وامیدوارم در کنار هم بازی خوب و با نشاطی را شاهد باشیم. دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ۱۰ اسفندماه برگزار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر