بازدید 5969
۱

چمدان مسافران آتا در فرودگاه آتاتورک ماند

کد خبر: ۷۷۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 23 February 2018

پرواز ۶۶۰۴ روز سوم اسفند از استانبول به تهران انجام شد، اما زمانی که مسافران به فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدند، متوجه شدند که چمدان ‌آنها در فرودگاه آتاتورک جا مانده است.

یکی از مسافران این پرواز در این باره به خبرنگار فارس گفت: روز سوم اسفند با پرواز 6604 شرکت هواپیمایی آتا ساعت 23:10 از آتاتورک به سمت فرودگاه امام خمینی‌(ره) پرواز کردیم.

وی گفت: زمانی که وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شدیم متوجه شدیم که چمدان بسیاری از مسافران ناپدید شده و زمانی که علت از جامدان جویا شدیم، اعلام شد که احتمالاً چمدان‌های شما در فرودگاه آتاتورک جا مانده است.

این مسافر آتا ایر افزود: چمدان‌های 13 نفر از مسافران جا مانده بود و متأسفانه هیچ کس پاسخگوی ما نیست.

وی اظهار داشت: اینجانب به همراه همسرم از استانبول به تهران آمده، سپس در پرواز تهران - شیراز به شهر خود برگردیم؛ در حالی که مدارک، سوئیچ ماشین و حتی سند ازدواج ما در چمدان بود و حال امکان اینکه با در هتل بمانیم، تا چمدان‌های ما که قرار است، ظاهراً تا یکی دو روز آینده بیاید تحویل بگیریم، زیرا سند ازدواج ما در چمدان جا مانده و امکان اخذ هتل هم نداریم.

این مسافر آتا ادامه داد: فعلاً رسیدی مبنی بر مفقود شدن چمدان‌ها دریافت کردیم، اما هیچ کس پاسخگو نیست، چه زمانی چمدان‌های ما برمی‌گردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
این شرکت یکی از بی کیفیت ترین خطوط هوائیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی