بازدید 2470

ثبت‌نام بیش از ۲۰ هزار زوج در بیست ویکمین مراسم ازدواج دانشجویی

کد خبر: ۷۷۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 23 February 2018

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور از نام نویسی بیش از ۲۰ هزار زوج دانشجو در بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید رضایی، با اشاره به پایان مهلت نام نویسی در بیست ویکمین دوره ازدواج دانشجویی گفت: طی حدود دو ماه، بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ زوج برای شرکت در این مراسم نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه روند تکمیل مدارک، تأیید ثبت نام و انتخاب کاروان ۱۷هزار و ۱۰۰ زوج تاکنون نهایی شده است، افزود: از این تعداد، تاکنون ۶ هزار و ۲۵۷ زوج در قالب ۹ کاروان به مشهدالرضا مشرف شده و در مراسم شرکت کرده اند و حدود ۱۱ هزار زوج دیگر نیز تا پایان سال در مراسم حضور می یابند.

رضایی با اشاره به ادامه روند تکمیل مدارک و تأیید ثبت نام دانشجویان متقاضی، خاطرنشان کرد: از میان ۲۰هزار و ۶۰۰ زوج ثبت نام کننده در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی، بیش از ۲۰۰ زوج، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها هستند.

مدیر پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور یادآور شد: دهمین کاروان مراسم ازدواج دانشجویی امسال، با بیش از ۸۰۰ زوج امروز وارد مشهدالرضا می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی کشور، بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سوم بهمن ماه تا پایان سال جاری در مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان