بازدید 2508

کنکور دکتری ۹۷ با رقابت بیش از ۲۳۴ هزار نفر برگزار شد

کد خبر: ۷۷۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 23 February 2018

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ امروز جمعه ۴ اسفند ماه ۹۶ با حضور ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب در ۵۵ شهر و ۱۱۷ حوزه امتحانی کشور به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش مهر، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۷ از روز سه شنبه اول اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

همراه داشتن کارت آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون دکتری ۹۷ الزامی بود.

در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر ثبت نام کرده اند.

فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۴ اسفند ۹۶ در ۵۵ شهرستان مختلف کشور آغاز شد.

براساس ضوابط تعداد ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۲۲ نفر زن و ۱۳۳ هزار و ۸۳۲ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۲.۹۹ درصد داوطلبان را زنان و ۵۷.۰۸ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می دهند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در ۷ گروه آموزشی و در ۲۴۶ کد رشته امتحانی برگزار شده است و نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ به صورت کارنامه تنظیم می شود و هفته آخر فروردین ماه ۹۷ منتشر می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان