بازدید 3940
هشدارجمعی ازبازنشستگان صنعت مس نسبت به :

جریانی خزنده در حال تطهیر رژیم طاغوت و عناصر وابسته به رژیم طاغوت است

کد خبر: ۷۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 23 February 2018

قبل از پیروزی انقلاب، مدیران وابسته به آمریکا، صنعت را تحت وابستگی به سیستم امپریالیستی آمریکا وتبعیت کامل از آن سیستم وارد ایران کرده اند.

نمونه روشن وعینی آن، مجتمع مس سرچشمه می باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پس از سقوط دولت لیبرال بازرگان و مایوس شدن آمریکائی ها از ادامه یافتن سلطه آنها بر ایران، مس سرچشمه را نیمه کاره رها کرده و از ایران خارج شدند، به این امید که به دلیل سیستم های وابستگی شدیدی که در صنایع ایران بمانند مس سرچشمه ایجاد کرده بودند، تولید این صنایع بعلت تحریم متوقف شده و ایران ناچارا دوباره تسلیم آنها خواهد شد. آمریکائی ها در صنایعی که در ایران بمانند مس سرچشمه ایجاد کرده بودند در هنگام تولید اگر یک قطعه از ماشین آلات ویا تجهیزات کارخانه دچار اشکال می شد وقتی که به انبار کارخانه برای تامین آن قطعه مراجعه می شد در صورت عدم موجودی آن در انبار، اتوماتیک وار آدرس کمپانی های آمریکائی و غربی را برای سفارش دادن و خرید آن قطعه ارائه می شد و با توجه تحریم آمریکائیها و عدم فروش آن به ایران، طبیعتا کارخانه سریعا متوقف می شد.

در سال 1360 مهندس اردبیلی که تجربیات زیادی در صنایع متالورژیکی از جمله فولاد و ذوب آهن داشت به مدیر عاملی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد ایشان ابتدائا سیستمهای موجود در مس سرچشمه را که ایجاد وابستگی شدید به آمریکا می کرد را حذف و پایه های اقتصاد مقاومتی رابا برقراری سیستم هائی که عدم وابستگی به آمریکا را تضمین می نمود در صنعت مس پی ریزی نمود

(1- پیاده نمودن سیستم تعمیرات گراف 2- جایگزینی سیستم انبار و سفارشات ذوب آهن که بقطعه مشخصه فنی جهت ساخت می داد بجای سیستم خرید قطعه از آمریکا 3-ایجاد کارگاه های ساخت قطعات درسرچشمه 4-شناسائی سازنده های توانمند داخلی) وبیاری خداوند وبا همت مدیران و مهندسین و تکنیسینها و کارگران شریف صنعت مس پروژه نیمه کاره را تکمیل و در دی ماه 1360 معدن مس و کارخانه تغلیظ با یک برنامه ریزی دقیق راه اندازی و پس از آن کارخانه مولیبدن و در سوم خرداد سال 1361 همزمان بافتح خرمشهرکارخانه ذوب مس سرچشمه راه اندازی و اولین شمش مس تولید شد و کشور عزیزمان از وارد کننده مس به صادر کننده مس در جهان تبدیل شد .

کشور شیلی بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مس در جهان می باشد و کمپانی های بزرگ آمریکائی بمانند آناکاندا با کمک سازمان جاسوسی سیا با حاکم کردن حکومتهای وابسته به آمریکا در شیلی، معادن و صنایع مس این کشور را قبل از انقلاب مردمی آلنده تحت سلطه خود داشته و به غارت معادن مس شیلی مشغول بودند ، در حالی که ملت شیلی با درآمد ناچیزی که عایدشان می شد در سخت ترین شرایط زندگی می کردند .

در این دوران سخت ملت شیلی برهبری راد مردی بنام سالوادور آلنده قیام نمود و با بر پائی یک انقلاب مردمی به حکومت دیکتاتوری وابسته به آمریکا در شیلی خاتمه داده و صنایع مس شیلی را ملی اعلام کرده و کمپانی های آمریکائی بمانند آناکاندا را از شیلی اخراج کردند و اداره معادن و صنایع مس شیلی را خودشان در دست گرفتند .

در این حال که کمپانی آناکاندا در حال ورشکستگی بود ناگهان یک ایرانی به نجات این کمپانی استثمارگر بر می خیزد و تقاضای وقت ملاقات از مدیر عامل آناکاندا کرده و به او پیشنهاد می کند من کمپانی آناکاندا را از ورشکستگی نجات می دهم و کلیه کارشناسان آمریکائی اخراج شده از شیلی را با حقوق دلاری بیشتر از حقوقی که در شیلی می گرفتند آنها را در معدن مس سرچشمه ایران مشغول به کار می کنم.

کمپانی در حال ورشکستگی آناکاندابا پذیرش این پیشنهاد جان تازه ای گرفته و با نجات یافتن از بحران ورشکستگی ناشی از اخراج کلیه کارکنانش از شیلی و همچنین از دست دادن بزرگترین معادن مس جهان درشیلی فرصت خوبی پیدا می کند تا طراحی توطئه جدیدی را برای سرنگونی حکومت انقلابی آلنده و تسلط مجدد بر معادن مس شیلی فراهم نماید . آمریکائیها با کمک عواملشان در داخل کشور شیلی با ایجاد گروه های سوپر انقلابی و دادن شعارهای دو آتشه تر از آلنده طرح ایجاد آشوبهای خیابانی درسانتیاگو و دیگر شهرهای شیلی مانند تظاهرات معروف زنان در سانتیاگو که با قاشق بر بشقاب خالی می کوبیدند و شعار می دادند ملت گرسنه است غذا ندارد آلنده را نمی خواهیم . ازاین طریق جو نارضایتی را در بین مردم شیلی گسترش داده و بالاخره آمریکائیها با بمباران مقر ریاست جمهوری شیلی آلنده را به قتل رسانده و در نهایت یک دیکتاتور بنام پینوشه را جایگزین آلنده نمودند و مجددا کمپانی آنا کاندا با فرصتی طلائی که در دوران ورشکستگیش از طرف یک مدیرایرانی که از نزدیکان شاه بود بدست آورد توانست دوباره بر معادن و صنایع مس کشور شیلی سلطه غارتگرانه پیدا کند .

نکته مهمی که مردم شیلی را پس از سقوط آلنده شوکه نمود این بود که تمام رهبران سوپر انقلابی بر علیه آلنده در دولت دیکتاتوری پینوشه آمریکائی مسئوولیت هاو مناصب بالائی بدست آوردند !!! و تازه مردم شیلی فهمیدند چه فریبی خورده اند و چه کلاهی بر سرشان رفته است و بدین ترتیب رژیم شاه خائن با همکاری مدیران وابسته اش خدمت بزرگی به اربابان آمریکائیشان در ساقط نمودن انقلاب ملت مظلوم شیلی برهبری آلنده بعمل آوردند. و هم اکنون هم لیبرالها و غربگراها در دولت فعلی ما ، این مدیران وابسته را پس از سالها از آمریکا به ایران برگرداندند و با تبلیغات دروغین در نشریاتشان، آنها راچهره های موفق در صنعت و معدن کشور جلوه داده تا الگوی جوانان و نسل آینده قر ار گیرند و بدین ترتیب انقلاب اسلامی ایران را دچار انحراف از مسیر اصلی خود نمایند .

ومکرواو مکرالله والله خیرالماکرین

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر