بازدید 9660

بازگشت پرواز هواپیمایی آسمان به فرودگاه اهواز

مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت: پرواز هواپیمایی آسمان به مقصد اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی در مسیر پرواز، به فرودگاه مبدا بازگشت.
کد خبر: ۷۷۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 22 February 2018

 مدیر کل فرودگاه های خوزستان گفت: پرواز هواپیمایی آسمان به مقصد اصفهان به دلیل شرایط نامساعد جوی در مسیر پرواز، به فرودگاه مبدا بازگشت.

محمدرضا رضایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرواز شماره 3872 هواپیمایی آسمان،ساعت 19:30 دقیقه امروز از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد اصفهان پرواز کرد ولی شرایط بد جوی در طول مسیر ، این هواپیما را مجبور به فرود دوباره در فرودگاه اهواز کرد.
وی یادآور شد: این هواپیما در ساعت 20:00 در فرودگاه اهواز به زمین نشست و در حال حاضر خلبان منتظر اعلام وضعیت جوی و امکان پرواز دوباره یا لغو آن است.
فرودگاه بین المللی اهواز با مساحتی بالغ بر 280 هکتار و یک باند پرواز در شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده‌ و میانگین پروازهای داخلی و خارجی - ورود و خروج این فرودگاه روزانه 90 پرواز است.
هر سال بیش از 32 هزار و 850 پرواز در این فرودگاه انجام شده و در 6 ماهه نخست امسال یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر جابجا شده که پیش بینی شده تا پایان سال حدود سه میلیون نفر از طریق فرودگاه اهواز تردد کنند.
در سال 2015 نزدیک به 2 میلیون و 300 هزار نفر مسافر و در سال 2016، 2 میلیون و 600 هزار نفر از طریق این فرودگاه جابجا شده که رتبه چهارم جابجایی در کشور است.
در حال حاضر مسافران 180 کشور با ویزای فرودگاهی می‌توانند بدون ویزا وارد فرودگاه اهواز شده و مجوز ویزای 90 روزه را در خوزستان بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر