بازدید 5186

چرا تراكتورساغلام، در قلب دفاع تعطيل است؟

کد خبر: ۷۷۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 22 February 2018

تراکتورسازي تبريز نماينده ايران در ليگ قهرمانان قرار بود در تعطيلات نیم فصل خود را تجهیز کرده و بازگردد ولی این تیم همچنان با چالش‌های فنی جدی مواجه است واین در حالی است که انبوهی از بازیکنان مستعد را درترکیب تیم خود می‌بیند اما شاید توازن میان عقب وجلوی زمین این تیم حلقه مفقوده این باشگاه است.

به گزارش تابناك ورزشي، اتفاقاتی در بعد فنی تراکتور رخ داده که برای زیرسوال رفتن سرمربی خارجي کافی است. در حالی که آنها با جذب سرباز از تیم‌هایی مثل سیاه‌جامگان و ذوب حسابی با انتقاد مربیان این باشگاه‌ها مواجه شدند وحتی رضا عنایتی نفرین‌شان کرد که این باشگاه چوب رفتار خود راخواهد خورد اما خریدهای خارجی هم در کنار صید این جوان‌ها صورت گرفت تا جنس تیم جور شود. اما نه تنها جنس جور نشد که حالا عوامل خرید در این باشگاه زیر تیغ اتهام قراردارند.

گریکوف سیمه مدافع کروات این تیم مقابل الغراقه برای اولین بار به میدان رفت تا بالاخره ضعف بزرگ آنها در قلب خط دفاعی را پوشش دهد اما حاصل این تصمیم فاجعه بود. این بازیکن که گویی رفاقتی دیرینه با مهدی طارمی مهاجم حریف دارد بارها و بارها و با اشتباهات عجیب او را در موقعیت گلزنی قرارداد و روی دو گل از سه گل تیم مقصر شماره یک بود. طارمی از موقعیت‌های پیشکشی نگذشت تا شبی فاجعه بار برای تراکتور رقم بخورد شبی که البته ساغلام سرمربی تیم مدعی است اگر موقعیت‌های آنها درنیمه دوم گل می‌شد شاید شرایط آن فرق می‌کرد: «قانون فوتبال این است که برنده همیشه برنده است و کسی به اتفاقات بازی توجه نمی‌کند. کسی نمی‌گوید که ما 10 موقعیت گلزنی داشتیم و گل صحیح‌مان را داور نپذیرفت. همه می‌گویند که سه امتیاز به تیم الغرافه رسید. نتیجه‌ای که شاهدش بودیم، نتیجه‌ای نبود که باید به دست می‌آمد. این سرنوشت واقعی بازی با الغرافه نبود و من هیچ وقت دوست ندارم بازی دیگر مثل بازی امروز را تجربه کنم.»

او می‌خواهد به لیگ ایران بگردد و روی آن تمرکز کند اما آیا این به معنی نجات او از زیر فشار نتایج اخیرخواهد بود؟ «به هر صورت ما شکست خوردیم اما زندگی ادامه دارد. باید خودمان را آماده بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم اما باید بگویم از این مسابقه خاطره خیلی بدی در ذهن من مانده و هیچ وقت نمی‌خواهم آن را به یاد بیاورم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل