بازدید 36112
هزار و صد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد همزمان جلیلی از روحانی و احمدی نژاد/حمله تند روزنامه اصولگرایان کیهان به فرخ نژاد/صداوسیمایی داریم که دراویش در آن حرف بزنند؟/کنایه صریح مشاور روحانی به احمدی نژاد

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند:انتقاد تند محمدعلی رامین از نامه احمدی‌نژاد به رهبری/زیباکلام: چرا از مجلس وشورای نگهبان انتقادنکنیم؟/انتظار دادستان کل کشور از روحانی/ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 22 February 2018

علیرضا پارسا-  تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد همزمان جلیلی از روحانی و احمدی نژاد

سعید جلیلی در بخش  با تأکید بر اینکه «نباید سبک ‌زندگی ما معطوف به انتخابات باشد»، گفت: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر اسلام ناب، «مستمر و همیشگی» است.وی افزود: همین الان می‌بینید که برخی وارد انتخابات می‌شوند و قدرت را هم به‌دست می‌آورند ولی می‌گویند این کافی نیست و من باید اختیارات بیش‌تر داشته باشم و مراجعه به آرای عمومی را مطرح می‌کنند.جلیلی با بیان اینکه انتخابات؛ مراجعه به آرای عمومی بود تصریح کرد: شما که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کردید امروز باید بگویید در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چند سال چه کرده‌اید؟ قبل از آن که شما مراجعه به آرای عمومی را مطرح کنید، انتخابات خود مراجعه به آرای عمومی است، لذا بگویید در برابر اعتماد مردم و مراجعه به آرای عمومی چه کردید؟عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: وقتی مقام معظم رهبری کسی را در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌کند برای آن است که آن فرد نظراتش را بگوید و در آن بستر برای اصلاح امور به رهبری کمک کند.وی افزود: نمی‌شود سکوت کنید، گاهی در جلسات باشید، گاهی نباشید، آنجایی که باید حضور داشته باشید حضور نداشته باشید و بعد در نهایت مدعی هم بشوید./ایلنا

کنایه صریح مشاور روحانی به احمدی نژاد


حسام الدین آشنا در مطلبی احمدی نژاد را مخاطب کنایه های خود قرار داده است.
وی نوشته است:

به سیاق کلام آن سخنران همیشه در صفحه:اگر به خدا،پیامبر، امیرالمومنین،امام زمان،امام راحل، رهبر معظم، مردم جهان، مردم ایران یا هر کس دیگری نامه نوشت؛

اگر در نامه اش دستور اصلاح عالم، تغییر مدیریت جهان، رفراندوم تغییر قانون اساسی، تغییر رؤسای سه قوه و فرماندهان نیروهای مسلح و شهرداری تهران و استانداری اردبیل را صادر کرد.

بگوئید: تو راست می گویی! حق کلا با توست. فقط در باره عملکرد 8 ساله ات هم پاسخگو باش. در مورد حامیان قبلی و منتقدان فعلی ات هم سخن بگو.

انتقاد تند محمدعلی رامین از نامه احمدی‌نژاد به رهبری

محمدعلی رامین درباره نامه ‌احمدی‌نژاد به رهبر انقلاب معتقد است: احمدی‌نژاد به وعده فروپاشی نظام اسلامی و حمایت شیطان دل خوش کرده است. او فقط یک شیطان حقیر و ابله است که خودش را ناپلئون بناپارت پنداشته تا میوه انقلاب را بچیند.بخشی از یادداشت رامین که در کانال تلگرامی اش منتشر شده، به شرح زیر است:

محموداحمدی نژاد درنامه ای که ابتدا از رسانه های صهیونیستی انگلیس و آمریکا منتشر شد، ضمن تشکیک ابلهانه در صداقت بیانات امام خامنه ای (29بهمن96)، خودش را در جایگاه نماینده ملت، قطب ایران، منجی انقلاب و مصلح نظام اسلامی فرض کرده و انحلال فوری مجلس شورای اسلامی، حذف شورای نگهبان، ابطال انتخابات ریاست جمهوری، برکناری رئیس قوه قضائیه، آزادی تمام مجرمان و بستن تمام پرونده های قضائی و تعیین مرجع حکمیت مورد قبول خودش را، شرط همراهی رهبری با مردم در اصلاح اداره کشور معرفی کرده است! و در پایان نوشته: «امیدوارم اجرای صحیح و سریع این پیشنهادها بتواند در بازیابی اعتماد عمومی مؤثر واقع شود»؛ یعنی تازه این موارد، آغاز مطالبات اوست که صرفاً «راهگشای اصلاح امور در جهت خواست مردم» است و اگر رهبری نظام حسب این دستورات «در اتخاذ تصمیمات اساسی و به موقع» موفق بشود، مابقی دستورات خودش را صادر خواهد کرد.

اتهاماتی نظیر «غیرآزاد-غیرمردمی-مهندسی» بودن انتخابات ها با دخالت شورای نگهبان و نیروهای نظامی و امنیتی، تکرار مواضع سران فتنه88 است که دولت دهم را فلج کرد و ایران را تا آستانه فروپاشی و قتل عام ملی در اردوکشی های خیابانی سوق داد.

محتوای نگارش نامه بخصوص درخواست برکناری ریاست قوه قضائیه که او را ظالم و نامشروع و غاصب می داند، تقلیدی کور از بیانیه های مسعود رجوی، قبل از قیام مسلحانه علیه مملکت و نیز تکرار بیانیه های میرحسین موسوی و کروبی علیه دولت خودش است...

درخواست برای برخورد با احمدی‌نژاد

یک نماینده مجلس خواستار برخورد با احمدی‌نژاد شد و گفت:‌ آقای احمدی‌نژاد در نامه‌ای به ساحت شورای نگهبان و رهبر معظم انقلاب توهین کرده است.عبدالحمید خدری در پایان جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) مجلس در تذکری به قوه قضاییه، گفت: از وزیر اطلاعات و قوه قضاییه استدعا داریم که با این شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کنند. اگر آن روزی که او در خانه ملت و از طریق خانه ملت به مردم و نمایندگان توهین می‌کرد، مجلس در حرکت انقلابی طرح عدم کفایت او را تقدیم می‌نمود امروز کار به اینجا کشیده نمی‌شد.نماینده مردم بوشهر در مجلس احمدی‌نژاد را شخصی «معلوم‌الحال» و «ناقص‌العقل» خواند و گفت: او امروز هر کاری می‌خواهد می‌کند اما هیچ یک از مسئولان و نهادهای امنیتی با او برخوردی نمی‌نمایند. این اتفاقات همچون مثال معروف است که «خوبی که از حد بگذرد نادان گمان بد ‌برد» انتظار ما این است که با این فرد برخورد صورت گیرد./ایسنا

زیباکلام: چرا از مجلس وشورای نگهبان انتقادنکنیم؟

زیباکلام گفت: باید از آنچه مقام معظم رهبری گفتند استفاده کرد و به تندروها گفت که وقتی مقام معظم رهبری قائل به انتقاد هستند و حتی می‌گویند از من هم باید انتقاد کرد چرا نباید ما بتوانیم از دیگر مسئولان حکومتی انتقاد کنیم.صادق زیباکلام، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب مبنی بر لزوم انتقاد گفت: «وقتی مقام معظم رهبری می‌گویند می‌توان حتی از ایشان انتقاد کرد دیگر تندروها نباید کاسه داغ‌تر از آش شوند؛ البته انتقاد با تخریب و توهین تفاوت دارد و کسی موافق تندروی نیست.»او در پاسخ به این سؤال که آیا فضا برای انتقاد باز است گفت: «ما نباید بنشینیم که فضا برای انتقاد باز شود بلکه باید خودمان اقدام کنیم.»زیباکلام با بیان اینکه «اینکه ما بنشینیم که دری به تخته‌ای بخورد و فضا باز شود چنین چیزی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد» تأکید کرد: «باید فضا را باید باز کرد. باید از آنچه مقام معظم رهبری گفتند استفاده کرد و به تندروها گفت که وقتی مقام معظم رهبری قائل به انتقاد هستند و حتی می‌گویند از من هم باید انتقاد کرد چرا نباید ما بتوانیم از دیگر مسئولان حکومتی انتقاد کنیم.»این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با طرح این سؤال که «وقتی مقام معظم رهبری قائل به انتقاد هستند و حتی می‌گویند از من هم باید انتقاد کرد چرا ما نباید بتوانیم از قوه قضائیه، مجلس، شورای نگهبان و ائمه جمعه انتقاد کنیم؟» افزود: «چرا ما نباید از موضع‌گیری روحانیون حکومتی انتقاد کنیم؟ این‌ها که بالاتر از مقام معظم رهبری نیستند. بنابراین این ما هستیم که باید از روزنه‌هایی که به وجود می‌آید استفاده کنیم و آن را از دست ندهیم.»/اعتمادآنلاین 

انتقاد نماینده مجلس از سریال‌های تاریخی تلویزیون

نماینده الیگودرز، امروز در مجلس شورای اسلامی، در تذکری از محتوای سریال‌های تاریخی تلویزیون انتقاد کرد و آن را ناشی از بی‌اطلاعی سازندگان دانست.محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، پنج‌شنبه سوم بهمن، در تذکری گفت: «در شرایطی که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کشورمان وجود قومیت‌های گوناگون با آداب و فرهنگ مختلف است، این روزها شاهد تولید سریال‌هایی در صداوسیما هستیم که به این مهم توجهی نمی‌کند.»او افزود: «صداوسیما اقدام به تولید سریال‌های تاریخی می‌کند که به نظر می‌رسد تولیدکنندگان آن یا اطلاعی از تاریخ اقوام ندارند یا نمی‌خواهند اطلاعی از آن پیدا کنند که شاهد تحریف در سریال‌های تاریخی هستیم، لازم است به این موارد توجه شود.»/خانه ملت

چهار سال است که سازمان مدیریت بحران نداریم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه باید اعلام کنم در کشور سازمان مدیریت بحرانی داریم که نه قانون و نه بودجه و نه حضور ملموس برای پیشگیری، مقابله و آمادگی برای بازسازی و بازتوانی در مدیریت شرایط اضطراری را ندارد.طیبه سیاوشی عنایتی در تذکری شفاهی ضمن تسلیت و همدردی با خانواده بازماندگان سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: در سال‌های اخیر متوجه تکرار سوانح فاجعه‌بار هم از نوع طبیعی و هم از نوع انسان ساختگی در کشور هستیم. متاسفانه نزدیک به چهار سال است که سازمان مدیریت بحران به شکل قانونی نداریم و اصلا در این زمینه قانون مورد قبول متخصصان وجود ندارد.وی در ادامه گفت: تاسف‌آور است که اعلام کنم در کشور سازمان مدیریت بحران داریم ولی نه قانون و نه بودجه و نه حضور ملموس برای پیشگیری، مقابله و آمادگی با بازسازی و بازتوانی در مدیریت شرایط اضطراری را ندارد. در این شرایط لایحه قانون این سازمان نیز به دلایلی از اولویت کاری مجلس شورای اسلامی خارج شده است./ایسنا

انتظار دادستان کل کشور از روحانی

دادستان کل کشور گفت: از رییس جمهور انتظار داریم همانطور که برای حوادث مختلف هیاتی تشکیل می‌دهند، برای شناسایی عناصر نفوذی و دو تابعیتی ها به جد وارد شوند و هیاتی را تشکیل دهند./ایسنا

توریست‌ها با ایرا‌ن‌ایر و آسمان پرواز نکنند!
در پی سقوط هواپیمای ATR متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که در مسیر تهران به یاسوج در حرکت بود خبرهایی مبنی بر اعمال محدودیت برای توریست های اروپایی که به ایران سفر می کنند برای پروازهای داخلی با دو ایرلاین آسمان و ایران ایر منتشر گردید. بر این اساس برخی شرکت های بیمه مسافرتی در اروپا به موسسات و آژانس های گردشگری توصیه نموده اند که گردشگران اروپایی در سفر به ایران از مسافرت بین شهری از هواپیماهای دو ایرلاین یاد شده بدلیل ریسک بالای آن استفاده نکنند . این در حالی است که ابراهیم پورفرج رئیس جامعه تورگردانان ایران که متولی اجرای تورهای داخلی برای گردشگران خارجی است با رد این خبر به خبرنگار یورونیوز در تهران گفت: تا کنون از طرف شرکت های زیر مجموعه ما و موسسات توریستی خارجی که طرف قرارداد ما در اروپا و آمریکا یا جاهای دیگر هستند، چنین چیزی درخواست نشده است. نکته قابل تامل در سخنان رئیس جامعه تورگردانان ایران این است که اصولا تورگردانان در ایران تمایل چندانی به استفاده از پروازهای داخلی برای جابجایی توریست های خارجی ندارند. آقای پورفرج در توضیح این مساله می گوید : ما خودمان را درگیر برنامه ریزی برای پروازهای داخلی نمی کنیم. نه به دلیل اینکه سانحه هوایی روی داده و یا خطرناک است، بلکه به دو دلیل عمده برنامه های خودمان را کمتر با تکیه بر پرواز داخلی تدارک می بینیم، دلیل اول آنکه پروازها عمدتا تاخیر دارند و این تاخیرها همه برنامه ریزی های ما و گروه را بر هم می زنند و دلیل دوم آنکه به جهت گستردگی آثار تاریخی و فرهنگی در بین راه های جاده ای، برای مثال حد فاصل اصفهان تا تهران که شهرهای نطنز، کاشان و قم وجود دارند، کمتر از پروازها استفاده می کنیم ./ایران

صداوسیمایی داریم که دراویش در آن حرف بزنند؟
قاسم میرزایی نیکو، یک عضو فراکسیون امید گفت: قوه عاقله امنیتی-اطلاعاتی باید حوادث گلستان هفتم را کالبدشکافی کند. تفاوتی ندارد که این اقدامات از سوی دراویش باشد یا طرف دیگر، سوال این است که این تدبیر چیست که باید حاصلش این باشد. لامعلی جعفرزاده نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس: اگر ما صدا و سیمایی داشتیم که دراویش می توانستند در آن حرف‌هایشان را بزنند و ما نیز حرفمان را بزنیم، مخالفین هم حرفشان را می زدند هیچ وقت به خشونت نمی گرایید. آنقدر به گروه‌ها وصله منافق و فتنه‌‌گر و ... زده ایم وصله کم آورده ایم که به این دراویش دیگر نمی دانستیم چه بگوییم. چون اغتشاشگر، منافق را قبلا مصرف کرده بودیم و فتنه‌گر هم تمام شده بود و آخر هم نمی دانستیم به دراویش چه باید بگوییم. امیدوارم یک روزی این وصله زدن‌ها تمام شود./اعتماد آنلاین

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به نامه احمدی‌نژاد به رهبری
عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود چنین نوشت: ضاهرا دوشنبه ۲۵ خرداد ۸۸ بعد از ظهر از دفتر رئیس جمهور وقت اطلاع دادند که آقای رئیس جمهور ساعت ۲۱:۳۰ منتظر شماست. تعجب کردم چون ارتباط و رفت و آمدی نداشتم. سوال کردم از دفتر ایشان بپرسند موضوع چیست؟ پاسخ این بود که برخی مسائل روز. علیرغم شلوغی کارها، با مشورت دبیر محترم و در ساعت مقرر به دفتر ایشان رفتم. در دفتر با آقای الهام مواجه شدم. به شوخی گفتم معلوم شد موضوع چیست و کار، کار چه کسی است؟ اظهار بی اطلاعی کرد. به همراه رئیس جمهور به یکی از اطاق ها رفتیم. بعد از تعارفات گفت چرا نتیجه انتخابات را اعلام نمی‌کنید؟ - منظور اعلام صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان بود - گفتم هنوز شکایت‌ها بررسی نشده است و در زمان دریافت و بررسی شکایات هستیم. قطعا بعد از بررسی شکایات، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. اصرار از ایشان که نتیجه را زودتر اعلام کنید و مقاومت از سوی من مبنی بر اینکه تا زمانی که شکایات رسیدگی نشود، امکان اعلام صحت انتخابات نیست، البته موضوع دیگری نیز مطرح شد که فعلا از حوصله این متن خارج است. یادآوری این نکته ضروری است که این نظر از سوی سایر اعضای محترم شورا نه تنها مورد قبول واقع نگردید، بلکه مهلت قانونی رسیدگی به شکایات با موافقت رهبر معظم انقلاب تمدید هم شد. حالا باید دید چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ شورای نگهبان و یا مهندسی در کسوت مقام اجرایی. آیا شورای نگهبانی که حتی حافظه و خاطره شخص ایشان از این واقعه هم می تواند شهادت دهد که در انجام وظایف نظارتی خود به مر قانون عمل کرده است و علی رغم اصرار یک مقام اجرایی کشور تن به اعلام پیش از موعد صحت انتخابات نداده است، تا چه رسد به اینکه اجازه دهد به آرای مردم به مثابه حق الناس توسط مجریان انتخابات خیانت یا تعرضی شود و خدای ناکرده نتیجه انتخابات تغییر کند، مهندسی کرده است؟

یک نماینده: اخباري از ضرب و شتم بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه داريم
غلامعلي جعفرزاده‌ايمن‌آبادي، نايب‌رئيس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس، نيز درباره اين جلسه به گفت: «اتفاقات تلخي در روزهاي اخير افتاده و با عنوان درويشان دخالت‌هايي شد و آشوب‌هايي ايجاد گرديد. من با هرگونه اقدام خشونت‌آميز و خلاف جريان قانون مخالف هستم و آن را محکوم مي‌کنم و به تبع آن همين اقدام را هم محکوم مي‌کنم. همه بايد تابع قانون باشيم و با قانون‌گذار، مجري قانون و ضابط قانون همراهي کنيم».?«از سوي ديگر، انتظاراتي هم داريم. البته واقعا بايد از خويشتنداري پليس و اينکه بدون اسلحه آمد تشکر کنم و از اينکه آسيب ديد متأثر شديم و به آن احترام مي‌‍‌گذاريم. اما بعد از همه اينها تأكيد ما بر رعايت حقوق شهروندي است. اخباري داريم که برخي از بازداشت‌شدگاني که آسيب‌هاي جسماني ديده‌اند، بعضا با همان وضعيت در بازداشتگاه هستند. اولا بعد از دستگيري نبايد مورد تعرض قرار بگيرند. اخباري که داريم اين است که برخي از آنها بعد از بازداشت مثل آن راننده اتوبوس مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته‌اند. اين کار، کاري خلاف است. همان‌طور که ما مي‌گوييم کار درويشان و آشوبگران خلاف است، اگر احيانا چند پليس هم احساساتي شدند و بازداشتي‌ها را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند، اين هم خلاف است. من از رئيس‌پليس تهران و فرمانده نيروي انتظامي تقاضا مي‌کنم همان‌طور که با اين مسائل عاقلانه برخورد و رفتار کردند، همين روند را ادامه دهند»./ شرق

پاسخ به شایعه زنده بودن مسافران هواپیمای آسمان‌
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر: پس از کشف لاشه هوپیما عکس ماهواره ای از محل سقوط منتشر شد که از یک ماهواره اروپایی گرفته شده بود. در تصویر نقاط سیاهی وجود دارد که باعث شده عده ای ادعا کنند این نقاط اجساد مسافران است که سالم از هواپیما خارج شده اند. در بررسی های تخصصی و اعلام شرکت ماهواره ای مشخص شد این نقاط قطعات لاشه هواپیما است که اندازه ای بین ۲.۵ تا ۵ متر دارد. متاسفانه در محل سقوط هواپیما پیکر سالمی تاکنون کشف نشده است. شدت حادثه به حدی است که قطعات هواپیما هم متلاشی شده است/ میزان

حمله تند روزنامه اصولگرایان کیهان به فرخ نژاد
کیهان در مطلبی در خصوص توئیت های حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تئاتر نوشت: این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و توئیت بازی کند.


قالیباف بر مسند يك بنگاه اقتصادى بزرگ خواهد نشست؟
طبق شنیده ها محمد باقر قالیباف، شهردار سابق تهران، به زودی به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره ) منصوب میشود. حال اين سوال مطرح است با وجود مطرح شدن پرونده‌های مشکوک به فساد و تخلف در دوران او در شهرداری تهران، چرا خبر حضور قاليباف در مدیریت ستاد اجرایی فرمان امام؛ یک بنگاه بزرگ اقتصادی تا اين حد جدى شده است./کانال اصلاحات

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷۹
نترس در وصله زنی خودکفا هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
وصله ضد انقلاب وصله منافق و عامل اسرائیل مقابل ساندیس خور مزدور عباراتی که از گفتن آن شرم دارم وقتی به حجاب ناموس ما میگیند کلاغ سیاه و عقب افتاده تو سری خور توقع داری ما به یک فرد غیر محجه با احترام صحبت کنیم
سعید جلیلی :نباید سبک زندگی ما معطوف به انتخابات باشد
سالهاست میدانیم رای مردم ارزش ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این نماینده تهران میگه دراویش نعمت الهی تریبونی در صداو سیما ندارن خب مسئله اینجاس اگر روزی یک طیف هم جنس گرا و یا شیطان پرست نیز اقدام به راهپیمایی و تشنج کرد باز بگویم تریبون ندارن مسئله ما این است اگر به دراویش بی عدالتی شده آیا اگر آنها مرتکب آشوب تخریب و قتل شون توجیه کنیم آیا برای رضایت انها بگویم خب همه مقصریم و تمام! دراویش حق ایجاد تشنج و تخریب و کشتار ندارن من با بی عدالتی مخالفم اما اگر امروز کسی حق من را نداد باید با تشنج اشوب تخریب و برهم زدن آرامش کشور انتقام بگیرم انتقامم را از نیروهای انتظامی بگیرم اگر هر جناحی سر بر آورد و گفت در حق من بی عدالتی شده باید به ان بی چون و چرا تریبون داد اگر اینطور است پس باید یک تریبون به شیطان پرستان، وهابیت، داعش و.. هم داد پس داعش هم حق دارد وهابیت هم حق دارد مارکسیسم و بی دین هم حق دارد اگر هر جریانی باشد باید حتما تائید شود و گرنه آشوب میکند. این حرف شماست؟
اینقدر علیه احمدی نژاد بگویید و بنویسید تا خسته بشید.
درود بر دکتر احمدی نژاد مرد انقلابی
پاسخ ها
امین بدیعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
بهتر بود میگفتید تا احمدی نژاد دونتون در بیاد !!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
حداقل شهامتش ستودنی است
به اندازه کافی اعصابمان از همه چیز خورد و ناراحت هست نظرات برخی هم نزدمان اهمیت ندارد پس لطفا بیش از این روی اعصاب متشنجمان نروید
آقای جلیلی گویا هنوز از اینکه مردم بهشما رای نداده اند ناراحت هستید. نگران نباشید به شما هم خواهد رسید.
آقای جلیلی ! شما و دوستان به نتیجه رای مردم احترام گذاشته و در کار دولت کارشکتی نفرمایید تا آقای رئیس جمهور بتواند به قول هایش عمل کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
جناب آقای جلیلی در مورد روحانی باشه شما هر چه بگویی درست ، اما چرا در مورد احمدی نژاد اینقدر با ایما و اشاره حرف میزنید یکبار با شجاعت بگویید نظرتان در باره این شحص چیست و تکلیف ملت با چگونه است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
جناب جلیلی مردم ایران یک بار برای همیشه نظرشان را به شما اعلام کردند که شما را صالح نمیدانند لذا نظرتان را در محافل خود بیان کنید که برای جمع کثیری قابل اعتنا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
سناتور جلیلی چهار ملیون رای با ارفاق اینهمه اهن و تولوپ نداره
به آقای رامین بفرمایید لطف فرموده از اظهار نظرهای سیاسی خودداری نمایند.
نمیدانم چرا آدمها هرچه از کنار سیاست پولدارتر میشوند قوه جذب سیاسی آنها بالاتر میرود؟ مگر ظرفیت چقدر است؟
واقعا قالیباف میخواهند مسئولِ ستاد اجرایی فرمان امام شود؟!!! افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
عجب!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
حالا بقیه اونایی رو که به مقامات بالا منصوب کردن فکر میکنی سابقه بهتری دارن؟
قالیباف از پاکدست ترین مسئولان نظام است
جهادی عمل کرد
وزاهدانه زندگی کرد
چرا یاد نداریم از خوبی ها دفاع کنیم ؟
چرا هنر یک عده در بی هنر نشان دادن دیگران است
پاسخ ها
حامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دوست عزیز اینکه باید از خوبیها هم گفت کاملا درست به شرطی که مکات منفی وبدی طرف نچربد
احمدی نژاد در حال دست وپا زدن در بی کفایتی های خودش است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اگر قرار بود مجلس رای عدم کفایت احمدی نژاد بده خیلی موارد قانونی دیگه هم باید اتقاق بیفته که نمیفته مثل سوال و استیضاح رئیس جمهور در افزایش نرخ ارز در دولت قبل و فعلی!
روحانی صریحا به دوربین میگه خیالتون راحت باشه و همزمان نرخ رو میذارن تا 5000 بالا بره
آقای قالیباف به دو منظور در چنین جایگاهی برای ایشان میمون و مبارک هست یکی اینکه در چنین منصبی از خرج و مخارج پرس و جو نمیشود و دوم سکوی پرتاب دوباره به مقام ریاست جمهوری البته در آینده دور خواهد اینکه مردم داد میزنند همه شرکت ها و بنگاها حتی صنعت خودرو سازی را خصوصی مردمی کنید
آقای جلیلی برادر جان به علت فقدان احزاب قوی و با شناسنامه که در کشور وجود چند اشکال هم وجود دارد . افرادی سیاسی مثل جنابعالی و احمدی نژاد و دیگران باید اینقدر زحمت بکشند و تلاش کنند تا به سطحی برسید که مردم افکار و آرا و نظرات شما را قبول و از داخل رقابت حزبی به سطوح سیاسی بالاتر ارتقا یابید ولی چون احزاب وجود ندارد هر کسی هر شعار دهن پرکنی خصوصا در موقع انتخابات صرفا جهت گرم کردن تنور انتخابات حرفهای را میزنید ولی بعدا فروکش میکند . شما یقه روحانی و احمدی نژاد را نگیرید چون آنها ابتدا خود احراب که بر گرفته از مردم هستند رییس جمهورها را بازخواست کنند نه جنابعالی . شما نماینده کدام طیف جامعه هستید . فایده اش چیست . فقط برای بازار گرمیو و چوب تو چرخ دولت مستقر هست
سخنگوی شورای نگهبان در مورد جلسه با احمدی نژاد گفت همه مسایل را دوباره نگفت . ایشان گفتند حرفهایی زدند که بماند متاسفانه باید بگویم که دوباره حرفی که سر وقت و بموقع باید بیان میشد بیان نمیشود و این کارها درست نیست . چون احمدی نژاد از زمین و زمان طلب کار هست شاید بعدا دیر شود . ایشان تمام ساختار را در این نامه زیر سوال میبرد پس رای مردم چی میشود . ما که مثل ممالک دیگر انتخابات زود هنگام نداریم .
در تکمیل برادر رامین باید گفت که وقتی افراد سیاسی پخته فکری نشوند متاسفانه این حرفها و کارهای غیر معمولی از بعضی افراد جهت رسیدن به مطامع قدرت وجود دارد . بنظرم خیلی از افراد سیاسی باید اینقدر تحمل را بالا ببرند که ساختار قانونی را بعد از انتخاب نشدن یا شکست بپذیرند . از کلینتون و بوش پدر و پسر و اوباما در دخالت دولت مستقر خبری نیست. . بد نیست بعضی از تجربه ها ی دمکراسی را بیاموزیم
هم احمدی نژاد و جلیلی . ضرغامی و ...تمام افرادی که میخواهند موضع گیری سیاسی در مورد انتقاد به دولت و دیگر دستگاها ابتدا باید از خودشان شروع کنند . احمدی نژاد از کارکرد خودشان در هشت سال که بر سر اقتصاد و سیاست خارجی و فرهنگی بررسی مجدد کند . اتفاقا من نظرم ابن هست که هر چه گرفتاری هست دست پخت احمدی نژادهست همین یارانه که با هیچ معادله اقتصادی جهانی جور نیست حال و فصلش سالها طول میکشد و آقای جلیلی هم عملکرد خودش را به چالش و افکار عمومی بگذارد . بصرف انتقاد از روحانی دردی را دوا نمیکند کار دولت با مجلس هست نه با نظر جلیلی و این حق را قانون به مجلس داده است و همین مجلس قانون این حق را بهش داده است
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
حرف خوبی زدید که کار دولت با مجلس است. فراموش نکنیم طرح هدفمندی طرحی بود که در مجلس های قبل از زمان احمدی نژاد هم بود و مجلس زمان او به او حکم کرد این کار را بکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
مردم حودشان بهترین قاضی ها هستند توده مردم احمدی نزاد را قلبا دوست دارند
سعید جلیلی بسیار دقیق گفت.
قالیباف خودی هست زیاد مهم نیست قبلا چه کرده ؟؟؟ او همیشه در حال ترقی است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!@
آقای سعیدجلیلی با انتقاد از روحانی فرار رو به جلو . آقا بهتراست اول شماها که احمدی نژاد را روی کارآوردیدوتا آخرهم از اوحمایت کردید پاسخگوی این همه عقب ماندگی کشور و مردم باشید تا نوبت به روحانی برسد . احمدی نژاد که با تشویق وپشتیبانی شماها 700 میلیارد دلار پول نفت این مملکت وبا خالی کردن تمام صندوقهای ذخیره و تامین اجتماعی و بازنشستگی تنها هنرش ساخت مسکن مهرو برقراری یارانه برای مردم ایران بود که هردوی اینها بلا ومصیبت برای کشورشده معیشت مردم را درهمین میدانید و بس . آنقوقت از دیگران می خواهید پاسخگوی معیشت مردم باشند . البته باید باشند اما به نوبت .
این ستاد اجرایی چرا توسط دولت اداره نمیشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
آنوقت برخی در سایه چگونه اختلاس کند؟
آقای جعفرزاده صدات از جای گرمی در می یاد.اگر فرزند تو را به بدترین شکل عمدا با اتومبیل له و لورد می کردند باز هم توقع داشتید قاتل فرزندتان را با سلام و صلوات دستگیر می کردند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
حرف بعضی از این نمایندگان اشتباهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این قوم هر چه بدی باشد را ندیده می گیرن و زورشان به مظلومان میرسد. آخه مردم حسابی ریخت خیابان رو داغون کردن شده بود میدون جنگ هرچی ماشینه رو با قمه پکوندن بعد میگه تریبون ندارن اخه انصافم حدی داره اگر یکی از این قمه ها توی بدن عزیزت میخورد اینجوری تز دموکراسی و روشنفکری میگرفتی اگر با کوکتول ملوتوف آتیش میزدنت آیا بازم اینجوری حرف میزدی آخه اینی که اونها ندیده گرفته میشن آیا باید با جنایت دیده بشن... چرا اینقدر ظلم میکنید چرا اینقدر بی انصافید چرا اینقدر لا پوشانی میکنید جریان و اتفاقات دی ماه رو کی راه انداخت جز ری استاری ها کور کردن عذاران امام حسین توی محرم الصفر با تفنگ ساچمه ای و سوزوندن چند خیمه صلواتی .. همش رو یادتون رفت بابا به قران دارید بی انصافی و ظلم میکنید . سایت تابناکم فعلا داره یکه تازی میکنه والا خدایم هست همه ما آخری باید توی 2 متر جا بخوابیم اون وقت برای حوادث فرانسه بردید تسلیت بگید و پروفایلتون رو پرچم فرانسه کنید برای خودمون هی بی انصافی و سانسور کنید
اینهم از معجزه هزاره سوم!
کاش اقای جلیلی سکوت کنن فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
جعفر جان! فقط شما حق سخن گفتن دارید؟
احمدی نژاد یک نامه نوشتن برای ورود به بعضی از مسائلی که حق طبیعی ایشان است شما هم نامه بنویسید به رهبری و دفاع کنید چرا اینقدر دوست دارید جلو آزادی بیان را بگیرید . وقتی کشوری ادعای دموکراسی داره زیبنده نیست که برای یک نامه اینطور ارکان دموکراسی کشور را زیر سوال ببرید . پس منطق و عقل و اندیشه کجا کاربرد دارد . من متنفرم از کسی که نتوانست با بیشترین درآمد نفتی وضعیت کشور را به سمت توسعه سوق دهد ولی مخالف هستم که نامه نوشتن در این کشور اینهمه سرو صدا کنه و اینقدر به قبای بعضی بر خورد . وقتی رهبری جوانان کشورهایی اروپایی را با نامه خطاب میدهند و الگویی برای ماها ست و لذا برای رفع مشکلات و کاستن از مسائل و دغدغه های مردم بهترین کار و عمل ارائه راهکار و مشاوره است
اگه این مثبت و منفیا درست بود که وضعمون این نبود.
جلیلی جان.فعلا که سبک زندگی جنابعالی چند سالی هست که انتخاباتی شده برادر.
قالیباف عزیز شما که حساب بانکیت فقط ۳میلیون دارد اینروزها چه میکنی؟کمکی چیزی لازم نداری برادر؟
جناب اشنا.شما هم که مدام در لفافه سخن میگویی.چرا خودت راجع به حامیان قبلی وفعلی احمدی نژاد سخن نمیگویی برادر؟نکند شما هم در جیبت چیزی داری؟
جناب رامین.امروز جهت وزش باد از شمال است یا جنوب؟
جناب کدخدایی.انصافا حرفهای امروز شما همان حرفهای سال ۸۸بود؟
احمدی نژاد نسخه فارسی زبان نتانیاهو است. نامه اخیر ایشان موید این موضوع است.
در سالهای بعد از انقلاب و دهه 60خیلی عظیم از بچه محل های من چه در مدرسه و کوچه محل با رهگذران بحث میکردند و بیشتر بحث اینها این بود که باید چنان شود و چنین شود و اگر نشود نمیگذاریم . بعد من سوادم دوم راهنمایی بود و در بحث و جدل این افراد نظاره گر بودم اکثر حرفشان به ایسم خطم میشد . امپرایا لیسم . فیودالیسم . پوپولیسم . رادیکالیسم .. استثمار . استعمار . استبداد بعد من میپرسیدم چرا اینقدر این کلمات حرف میزنید میگفتند شما چون سیاسی نیستید این کلمات را نمیفهمید یعنی آیا سیاسی بودن نیاز به تجربه و کار سیاسی نبود ؟ بنابراین امثال احمدی نژاد و جلیلی ... از همین طیف فکری بالا امدند . و ایده فکری و منش سیاسی و تجربه انها از کوچه و خیابانها بوده نه در کلاس آکادامیک سیاسی و اقتصادی
اینها که که اینقدر بد و بیراه به احمدی نژاد میگویند که البته سزای اوست چرا در ان ۸ سال هر چه او ابروریزی کرد ساکت بودند؟
این اقای حسام الدین آشنا صحبت های ایشون را ببنید ایشون حتی اینکه تعداد از موهای سرشون ریخته شده را بگی عامل چی هست میگه احمدی نژاد هست ،
حسام الدین آشنا احمدی نژاد خیلی وقته رفته بگو تو این مدت تو یک مشاوره ای درست دادی یک کلمه حرف منطقی زدی ،روحانی اصلاحات آن را بزرگ کرد فراموش کردی .
همه مردم خوب شاید فهیم نباشند و علم نداشته باشند اما قشر فهیم خوب می دونند روحانی به ظاهر اصلاحات ی بود و علت رای ما نیز این نیست که فریب خوردیم این هست چاره دیگری نداشتیم به هر حال باید در انتخاب شرکت کنیم و برای نبود قالی باف و رئیسی ما از روحانی استفاده کردیم.
آقای جلیلی بزرگوار مناظره شما را در مواقع انتخاباتی دیدم یعنی فرق چندانی با تز فکری رییسی واحمدی نژاد و قالیباف و .. وجود ندارد وتقربیا حرفهای شماها عین همدیگر بود یعنی باور کنید چون هیچ تفاوت فکری در سیاست داخلی و خارجی و حوزه اقتصادی وجود ندارد بنابراین چه شما باشید چه کس دیگر برای مردم و ملت فرقی نمیکند و شما فکر میکنید اگر من نباشم و دیگری باشد کار پیش نمیرود نه برادر اشکال از این هست که شماها میخواهید تجربه علمی در حوزه اقتصادی را که اقتصاد فقط و فقط مربوط به مردم هست نه نهاد های دولتی را به جد قبول و باور ندارید
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت
در چنین جایگاهی دوباره استخدام دور کاری خواهند داشت . استخدام دوستان همگروه . همفکر . و یکدست شدن . کسانی که در شهر داری تهران دیگر بخاطر نداشتن تخصص تا چند ماه دیگر کنار گذاشته شوند بهرحال چه جای بهتر از اینجا . بهره وری با تخصص بالا میرود . در چنین جایی نیازی به مداح و مرثیه خوان و روضه خوان نیست . مگر برای منظور سیاسی در مراحل انتخاباتی باشد
اقای قالیباف مدیر شایسته ی هستن در دوران اتنخابات هم خیلی سعی کردن تا یه وصله ی به ایشان بچسبانند موفق نشدن الان هم مدیران جدید شهر داری هر از گاهی تهمتی از جمله فساد مالی به ایشان نسبت میدن ولی وقتی کاملا پخش شد خودشان سریع تکذیب میکنن حالا حی منفی بدین ولی حقیقت عوض نمیشه!!
بدبختی اینجاست هرکی انتقاد میکنه با از روی عصبانیت میگیم منحرف خب نظرش داد هرکسی نظرش بده فقط به دین توهین نکند
قالیباف مرد عمل است و این را در زمانی که شهردار تهران بود، ثابت کرد. به نظر من باید به این مرد فرصت داده بشه تا تمامی ایده های عالی خودشو در مورد سازندگی ایران لبه اتمام برسونه. یکی از این ایده ها، توسعه مترو از تهران به سواحل شمال ایران و دیگری ایجاد رودخانه در تهران است. بعلاوه می توان مدیریت ساخت بزرگراه تهران شمال را هم به ابشون سپرد.
آقاي قاليباف رفت توي تيم ٩٦ درصدي تر ها.
گوش اگر گوش مسئولین و ناله اگر ناله مردم بیچاره آنچه البته بجایی نرسد فریاد است. انگار پستها فقط برای یه عده خاص سند منگوله دار خوردند.
از آقای شریعتمداری در کیهان خواهشمندیم به جای مطرح کردن مسائلی که جواب داره و به جای حرص دادن مردم ، از خط اصلی خودشون ینی انتقاد همه جانبه از دولت خارج نشن
مگر برای فریاد اعتراض ملت صدا وسیمائی وجود دارد که برای انعکاس درد دلهای دروایش یا اقلیت هاهم تریبون یا مکانی در نظر گرفته باشند فعلا این روش تک صدائی جواب میدهدودولتمردان راضی هستند
جلیلی بهتر نیست پات رو از کلیم رای ات بیشتر دراز نکنی!؟ بقول ولایتی تو که در مذاکرات هسته ای قصه پایان نامه ات رو تعریف می کردی چه به نقد مسئولان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
جلیلی پاش رو برا دین و مملکتش داده؛ من و شما چی؟
آقای کدخدایی حافظه مردم اینقدر هم ضعیف نیست. در این 6 انتخابات اخیر ریاست جمهوری، انتخابات 88 تنها انتخاباتی بود که به سرعت و در کمترین زمان ممکن تایید شد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اگه به اسناد مراجعه کنید میبینید که حافظتون خیلی هم خوب نیست.
احمدي نژاد واقع بين شده دليلش رفت و امد بين مردم است...
من هم قبول دارم احمد نژاد در مقطعی خوب کار کرد و در مقاطعی هم خیلی بد کار کرد خوب حالا شما چکار می کنید فقط گردن دولت قبل انداختن کار درستی نیست ، امیرکبیر بزرگ را ببینید ظرف3/5سال کاری کرد که تا آخرالزمان یاد مردم ایران می ماند.
حرف بزن شاید بخت بهت رو کرد و رئیس جمهور شدی .
حسن روحانی معادل 1 تریلیون دلار رو سوزوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
معلومه که طرفدار احمدی نژادی . وقتی خاتمی بالای 20 میلیون رای آورد رای احمدی نژاد درسال 88 هم 24 میلیون شد برای پوززنی . وحالا که احمدی نژاد 800 میلیارددلاررو نابودکرد باید روحانی هم یک تریلیون دلارو بسوزونه که معجزه هزاره سوم بی لیلاقت ترین نباشه . بساز برادر بساز از این آمارها تو می توانی و می شود ....
آقای خدری! شخصی را که معلوم الحال و ناقص العقل میخوانید هشت سال مورد حمایت شما قرار داشت! هر چه گفت به به کردید و هر چه کرد مورد حمایتتان بود! چرا در همان سالها لب فرو بسته بودید و فقط در مدحش سخن میگفتید. اگر او خطا کار است شما و همفکرانتان بدلیل حمایت از او بار گناهانتان سنگینتر است!
قبول دارید احمدی نژاد نمرده است و یا تمام نشده است ؟ چون اگر تمام شده بود شما اینقدر بهش نمی پرداختید . موضوع دیگر اینکه افکار مدیران با سیاسیون خیلی فرق میکنند .
آقای احمدی‌نژاد باید خودش اول پاسخو باشه، بعد بخواد که پاسخگویی رو به این و اون یاد بده. سیاسیون خوب پولدار میشن واسه همین شاید اقای جلیلی هم سخنرانی میکنه و انتقاد از دکتر روحانی و دکتر احمدی نژاد. شاید تلافی ریاست مذاکراتش رو میخواد بندازه گردن این بنده خداها. خیلی ها خارج از حوزه وظایف خودشون به کار این و اون دخالت می‌کنند حالا بهتر هی دنبال خرید هواپیما های قراضه سوم نباشند و تاسیس ایر لاین و تاسیس ایر اتومبیل. اونوقت هی حادثه پیش میاد
آقای فرخ نژاد رازی را فاش کرد که هم صدا سیما و هم روزنامه کیهان دقیقا خلاف آنرا گفته بودند آتشبیار معرکه برخی بودند که متاسفانه منجر به تلفات از نیروی انتظامی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اکثر مردم میدونن هر چقدر هم سانسور کنند
جناب اقای جلیلی
برو خدا را شکر کن که رئیس جمهور نشدی
و الا غیر از سختی مسئولیت و پاسخ گویی در دنیا و اخرت
الان هم مورد همجمه و انتقاد همه بودی !
خاتمی و احمدی نژاد و روحانی را نگاه کنید
و دیگر کاندید نشوید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
اشتباه منفی دادن
این کیهان چقدر دکتر روحانی تلاش کرده برای هواپیمای جدید. کیهان خدا وکیلی کی حمایت کردی. اما اتفاقی افتاده وعزیزان این خاک، می افتند بعد میندازی گردن ایشان. چند تا ایر لاین درست میکنند با طیاره های دست سوم و قراضه ،اما به اونها چیزی نمی گی که عین قارچ داره سبز میشه. مبارک پست جدید قالیباف، چه گلی به سر شهرداری زده که هر جای تهرون میری و سرت رو بالا میگیری از دست برجها، نمیشه آسمان را دید که آبی یا چیز دیگه.
آقای جلیلی شما حیلی دیر فهمیدی آقای احمدی نژاد همان است که بود شما عوض سدید.ضمنا شما حامی سر سخت آحمدی نژاد بودی... .واقعا بعضیا اصولا هیچ اندیشه ای ندارند هرجا قدرت باشد آنسو غش میکنند
محمود احمدی نژاد تو کاری کردی که من که روزی طرفدارت بودم با این مواضع اخیر و عدم تمکین از مقام عظمای ولی فقیه تو را باطل و مانند بلکه بدتر از سران فتنه 88 میدانم و بدان اکثریت مطلق کسانی که روزی تائیدت میکردند حالا مفسدی بیش حسابت نمئکنند.
فضا رو طوری کردند که دختران محجبه ما رو به سخره می گیرند و چقدر غربت از این بالاتر که عمامه به سرما بجای بجای حمایت از بانوان محجبه به حمایت از بی حجابان می پردازد.. غربت مسلمانان در کشور ایران اسلامی؟؟؟؟ برخی آقایان و سلبریتی ها به جای حساس بودن به جاسوسان کشورشان سپر حمایتی آنان می شوند؟ من اگر جای آن مادر شهید بودم که زیر ماشین دراویش فرزندش را مثله کرده بودند می دانستم جواب اون آقا را چطور بدم که دم از اختصاص صدا و سیما برای سخنان دراویش وحشی صفت می زند ...خدایا حال دانستم چرا امامم را پنهن کرده ای ؟این ها حتما امامم را در غربت و تنهایی رها خواهند کرد..خون جگر خواهیم خورد تا جمع شدن یاران غیور امام زمان عج.. چقدر غربت ..به مغازه برای خرید می رویم دخترک نوار بر سرش را به روی گردن می اندازد و کمربند شلوارش که برجستگی بدنش را به شکل فجیع تر از برهنگی نمایان تر از قبل می کند؟ می گویند حجاب اجباری است؟؟آه خداااایا ‌...دخترکان محجبه مارا مادر جان صدا می زنند ..یا کلاغ سیاه ..آقای طباطبایی در این ۴۰ سال چرا زیبایی عفاف را تبلیغ نکرده ای که هر بی دینی را هم جذب کنی؟ چرا حکایت چادر مادرت زهرا را شرح نداده ای براط دخترکان نو نهال امروز...تو چه کرده ای که دشمنان دین ستیز اینچنین به چادر زنان و دخترکان وطن اسلامیم هجوم می برند ؟چه می کنید که اینچنین قاتلان فرزندان ما جسور شده اند و دم از خفقان می زنند چه می کنید در قبال اینهمه مسامحه در قبال جاسوسان مبدل وطنی...شما در جهان آخرت در مقابل زهرای مرضیه خواهید بود ...پاسخ دهید پاست مادر شهید را بدهید ..راحت طلبان دنیا طلب امروز
اقای رامین چرا ۸سال پیش طبل دشمنیتان به صدا در نیامد که حتی دیگر بعنوان یک دوست مورد اعتماد نیستید تا چه رسد به انکه نظرتان در سایتها مقبول بیفتد
خیلی جالبه یک عده می خواهند بعد از آن اتفاقات از فرقه دروایش حمایت کنند وهی بر طبل تو خالی می کوبند !!

لطفا" با کمی خجالت (( هم مراعات حال خانواده شهدای پلیس را بکنید))
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی