بازدید 5879
۴

بازداشت ضارب پزشک و پرستار بیمارستان اصفهان

کد خبر: ۷۷۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 22 February 2018
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان از پیگیری موضوع حمله فیزیکی و ضرب و شتم پزشک و پرستار و تخریب اموال عمومی توسط همراهان یک متوفی در بیمارستان فارابی اصفهان و بازداشت فرد مهاجم خبر داد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سرپرست مدیریت روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: همراهان بیمار 65 ساله ای که در بخش روانپزشکی بیمارستان فارابی بستری بود و به دلیل آمبولی ریه فوت کرد دیروز (سه شنبه) با حمله به کادر درمانی و تجهیزات بیمارستان، با ضرب و شتم پزشک و پرستار، پزشک را مجروح و بیش از یک میلیارد ریال خسارت به بیمارستان فارابی اصفهان وارد کردند.

کیانوش جهانپور گفت: باتوجه به اهمیت موضوع امنیت جانی و روانی کادر درمانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از همان ساعت های اولیه حادثه، دستور لازم برای پیگیری قضایی جهت شناسایی فرد یا افراد خاطی و برخورد قانونی با آنها را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع را از طریق دادستان اصفهان پیگیری کرده است، افزود: در این واقعه، تهاجم فیزیکی و گفتاری به کارکنان بهداشت و درمان، وارد کردن خسارت به اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت در فضای بیمارستان تنها به جمع محدودی از کارکنان و بیماران بیمارستان فارابی اصفهان وارد نشده است و در صورت عدم برخورد مناسب، می تواند احساس ناامنی و بی پناهی را در بین کارکنان بهداشت و درمان ایجاد کند و این امر، خدمت رسانی به بیماران را دچار اختلال خواهد کرد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان گفت: در این خصوص دادستان اصفهان نیز تاکید کرده که موضوع را پیگیری و اقدام مناسب قضایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری پرونده قضایی این مورد از سوی امور حقوقی دانشگاه با قاطعیت در حال انجام است، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده ضارب پزشک بیمارستان فارابی اصفهان شناسایی و بازداشت شده است.

مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی در شرق کلانشهر اصفهان بطور شبانه روز در زمینه های جراحی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و اورژانس خدمات پزشکی و درمانی ارائه می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
واقعا با این طرح تحول سلامت رفتار مردم در بیمارستانها با کادر درمانی خیلی زشت و زننده شده...مردم فکر میکنند که کادر درمانی بهشون بدهکارن..هر روز شاهد توهین و سرو صدا در محیط بیمارستان از طرف مردم و همراهان اونها هستیم...مخصوصا توی شهرهای کوچک.
عامل این ضرب و شتم ها رسانه های عزیز هستن که یک طرفه ضد پزشک ها و تیم پزشکی مینویسن.زمانی که طرح بودم ی بار ی مریض چند بار پشت سر هم هل داد منو و فحش میداد.یکی دیگه برای یک خانوم دکتر همکارم تیغ موکت بری دراورد و میگفت نوار قلب رو خوب بخونیا.اینا مهم نیست و رسانه ای نمیشه.ولی یک خطای پزشکی در هر دوماه یک بار میشه ی تیتر جذاب و طوفانی
خوبشون کردند
خواهشا مثل دفعات قبل رضايت ندهيد. اين افراد بي فرهنگ بايد تقاص اعمال زشتشون رو بدن .والا سنگ رو سنگ بند نميشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار