بازدید 12863
۴

هواپیمای ATR72 تهران - شاهرود به تهران بازگشت

کد خبر: ۷۷۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 22 February 2018
هواپیمای ATR72 شرکت هواپیمایی هما در مسیر تهران - شاهرود، نتوانست در شاهرود فرود آيد و به تهران بازگشت.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرتضی حمیدپور  مدیر فرودگاه شاهرود، با تایید این خبر گفت: به رغم مساعد بودن وضعیت جوی، خلبان این پرواز اعلام کرد نمی تواند باند را بدرستی ببیند و فرود نیامد.
 

وی افزود: این هواپیما با دوساعت تاخیر، ساعت  10:26 از فرودگاه مهر آباد بلند شد و قرار بود ساعت 11:20 در فرودگاه شاهرود بنشیند.

به گفته وی، این پرواز 14 مسافر از تهران به شاهرود داشت و قرار بود در پرواز بازگشت، 28 مسافر را از شاهرود به تهران منتقل کند.

مدیر فرودگاه شاهرود گفت: ساعت اصلی پرواز این هواپیما از تهران 18:55 بود که شرکت هواپیمایی هما در پیامکی به مسافران این پرواز اعلام کرد، هواپیما با دو ساعت تاخیر پرواز می کند که در نهایت این هواپیما ساعت 10:26 تهران را به مقصد شاهرود ترک کرد.

حمیدپور تاکید کرد: تصمیم گیرنده نهایی برای فرود هواپیما، خلبان است و درباره چرایی فرود نیامدن این هواپیما هم خلبان باید پاسخگو باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
این هواپیماها تکنولوژی خیلی قدیمی دارند. هر چقدر هم خلبان ماهر باشد نمی تواند با تکنولوژی روز برابری کند.
از قدیم گفتن:
مار گزیده از ریسمان سیله و سفید می ترسد.
یاد هواپیماهای توپولف افتادم خوب این ATR ها را جمع کنند دیگه . اونهایی که می گفتند هواپیما برای چی خریدید حالا بیایند جواب مردم را بدهند. بابا دوره این حرف ها گذشته به فکر به روز کردن افکار و امکانات باشید دیگه مثل قدیم از تلگراف و نامه استفاده نمی کنند که بدست طرف برسد امروز امکانات و فن اوری های زیادی وجود دارد. و صد البته اگر کسی سوار هواپیمای خوب شد این به منزله بی دینی او نخواهد بود.
هواپيمائي كه با 14 مسافر رفت و 28 مسافر برگشت داشته باشد ديگر نميشه اسمش هواپيما و فرودگاه گذاشت اين نشان ميدهد كه اغلب فرودگاهها غير كارشناسي و غير قابل توجيه ميباشد حالا اگر هواپيما هم جديد بود ديگه اصلا توجيه نداشت . بايدبعضي از اين فرودگاهها جمع كرد اين فرودگاهها فقط باعث اتلاف ثروت كشور و مردم شده است. مسافت دوسه ساعته تهران شاهرود كه نبايد از فرودگاه استفاده كرد آتهم با دوسه ساعت تاخير در پرواز . خيلي مسخره است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار