بازدید 2897

برخورد با عاملان کوتاهی در بازسازی مناطق زلزله‌زده

استاندار کرمانشاه از برخورد قاطع و قانونی با عاملان اصلی کوتاهی در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 22 February 2018

استاندار کرمانشاه از برخورد قاطع و قانونی با عاملان اصلی کوتاهی در بازسازی مناطق زلزله‌زده استان خبر داد.

به گزارش فارس، هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان که امشب در کرمانشاه برگزار شد از اجرای عملیات ساخت 32 مدرسه در مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: تمام مدارس این مناطق قبل از فرا رسیدن سال تحصیلی جدید باید به بهر‌برداری برسند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به 8 هزار واحد جایگاه دام روستایی احداثی در مناطق زلزله‌زده استان، تصریح کرد: برای یک‌هزار و 261 واحد، جایگاه دام روستایی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل برای این اقدام معرفی شدند، افزود: بودجه لازم برای ساخت حدود 4 هزار و 800 جایگاه دام روستایی به‌ شکل بلاعوض و تسهیلات مورد نیاز به جهاد کشاورزی اختصاص یافته است.

این مسؤول متذکر شد: به منظور جذب سریع اعتبارت باید فرمانداران شهرستان‌های زلزله‌زده با همکاری جهادکشاورزی زمینه لازم را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دلیل کوتاهی در بازسازی مناطق شهرهای زلزله‌زده تا روز دوشنبه هفته آینده باید از سوی فرمانداران بیان شود و مشخصا به استانداری کرمانشاه اعلام کنند که در این راستا شهرداران یا نظام مهندسی مقصر هستند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر نظام مهندسی مقصر این کوتاهی در بازسازی مناطق زلزله‌زده است ما نیز از دیگر نظام‌های مهندسی استان‌ کمک می‌گیریم، اظهار داشت: اگر شهرداران در این ماجرا کم‌کاری انجام داده‌اند در درجه نخست باید پاسخگو باشند و سپس از شورای شهر برای جایگزینی آنان و استفاده از مسؤولان چالاک‌تر کمک می‌گیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار