بازدید 2059

همدستان نتانیاهو علیه وی شهادت می دهند

یکی از ۲ همدست «نتانیاهو» در پرونده های فساد، که ظرف روزهای گذشته از سوی پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده، قرار است علیه نخست وزیر این رژیم شهادت دهد.
کد خبر: ۷۷۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 21 February 2018

یکی از ۲ همدست «نتانیاهو» در پرونده های فساد، که ظرف روزهای گذشته از سوی پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شده، قرار است علیه نخست وزیر این رژیم شهادت دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که قرار است یکی از ۲ نفری که در ارتباط با پرونده های فساد «بنیامین» نتانیاهو بازداشت شده اند علیه وی شهادت دهند.

هنوز نام ۲ فرد بازداشت شده از سوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام نشده است.

روز گذشته اعلام شد که ۲ فرد نزدیک به کابینه نتانیاهو در ارتباط با پرونده خرید زیردریایی از آلمان بازداشت شدند.

این ۲ نفر در ارتباط با پرونده ۳۰۰۰ که به پرونده «ارتباطات زیردریایی» نیز مشهور است بازداشت شدند. رادیو ارتش اسرائیل با اعلام این خبر گزارش داد که این دو فرد نزدیک به نتانیاهو برای بازجویی بازداشت شده‌اند.

پرونده مذکور مربوط به تحقیقات درباره خرید زیردریایی‌های ساخت آلمان است. افراد بازداشت شده دو وکیل نزدیک به کابینه رژیم صهیونیستی معرفی شده‌اند.

نتانیاهو مدت‌هاست که به دریافت رشوه و فساد مالی متهم شده و از سوی پلیس و دادستان این رژیم مورد بازجویی قرار گرفته و اتهامات او هم به اثبات رسیده است. به همین دلیل بازداشت دستیاران و اطرافیان او موجب شده که به هر اقدامی برای نجات از این بحران و رسوایی دست بزند. نتانیاهو به دریافت رشوه از هواداران میلیاردرش متهم شده است.

یک روز پس از بازداشت مقام‌های ارشد شرکت تلفن رژیم ‌اشغالگر قدس در قالب بخشی از بازرسی در زمینه اتهام‌های فساد مالی، رسانه‌های این رژیم گفتند دستیاران نزدیک نتانیاهو در زد و بند با رشوه‌دهندگان دخالت داشته و بازداشت شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان