بازدید 4046

سهام آسیایی به رهبری ژاپن تقویت شد

امروز، چهارشنبه، سهام ژاپن پس از یک شروع ضعیف، رشد کرد و موجب بالا رفتن سهام آسیایی شد.
کد خبر: ۷۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 21 February 2018

امروز، چهارشنبه، سهام ژاپن پس از یک شروع ضعیف، رشد کرد و موجب بالا رفتن سهام آسیایی شد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه سهام ژاپن پس از یک شروع ضعیف، رشد کرد و موجب بالا رفتن سهام آسیایی شدن. این درحالی اتفاق می‌افتد که به لطف بالا رفتن نرخ سود اوراق آمریکا که نزدیک به بالاترین مقادیر ۴ ساله خود قرار دارند، دلار در برابر ین تقویت شده است و شرکت‌های صادرات محور ژاپنی، سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کنند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه خارج ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی با تاثیرپذیری از ضررهای شبانه وال‌استریت، اوایل امروز را با ۰.۱ درصد افت سپری کرد اما در نهایت ۰.۵ درصد رشد کرد.

سهام استرالیا ۰.۱ درصد و شاخص سهام کوسپی کره‌جنوبی ۰.۳ درصد رشد کردند.

نیکی ژاپن که ابتدای امروز را با افت سپری کرده بود، وضعیت خود را تغییر داد و در نهایت ۰.۶۵ درصد سود کرد. نیکی ژاپن در ۵ جلسه از ۱۰ جلسه قبلی سود کرده است و درحال بهبود یافتن از پایین‌ترین سطح چهارماهه خود می‌باشد که با سقوط جهانی بازارهای سهام در چند هفته اخیر به آن رسیده بود.

داو و اس‌اندپی روز سه‌شنبه افت کردند. بازارهای آمریکا تحت تاثیر سنگین، افت شدید وال‌مارت روند رشد متوالی خود در ۶ جلسه پیاپی را از دست دادند.

سود سهام آمازون و شرکت‌های تولید تراشه کامپیوتری به شاخص نزدک کمک کرد تا نزدیک به علامت «بدون تغییر» باقی بماند.

شاخص دلار با استفاده از سود بالای اوراق خزانه‌داری آمریکا و شاخص آن در برابر سبدی از ارزهای مهم خارجی به بالاترین میزان یک هفته‌ای ۸۹.۸۰۲ واحد، دست یافت.

شاخص دلار پس از این که هفته گذشته ۱.۵ درصد سقوط کرد و به کمترین میزان ۳ ساله خود رسید، این هفته تا به اینجای کار ۰.۷ درصد بالا آمده است.

قیمت لحظه‌ای طلا به پایین‌ترین میزان یک هفته‌ای ۱۳۲۷.۹۰ دلار برای هر اونس رسید. طلا این هفته ۱.۴ درصد افت کرده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر