بازدید 6792
۱

بي احترامي سعودي ها به جان باختگان سقوط هواپيماي ايراني

کد خبر: ۷۷۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 21 February 2018

مامه تیام مهاجم سرشناس استقلال در پايان بازي از رفتار الهلالی‌ها در شروع بازی إظهار تاسف كرد.

به گزارش تابناك ورزشي، اشاره مهاجم تیم استقلال به بي توجهي بازيكنان الهلال در ابتداي مسابقه و يك دقيقه سكوت اعلام شده درورزشگاه مسقط براي ياد درگذشتگان سقوط هواپيماي ايراني بود كه با رفتار عجيب حريف سعودي مواجه شد. بازيكنان تيم ملي عربستان سال گذشته نيز با مشابه همين رفتارها در بازي مقابل استراليا مرتكب شدند كه اعتراض شديد مردم استراليا و همچنين فدراسيون اين كشور به كنفدراسيون آسيا را در پي داشت. گويا سعودي ها بويي از احترام به همنوعان خود نبرده اند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مامه تیام بهترین بازیکن دیدار استقلال و الهلال در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که برنده شدیم. بازی سختی داشتیم اما سرمربی و کادرفنی ما تیم را به خوبی اماده کرده بودند. در جلسات فنی و آنالیز راجع به حریفان صحبت کردیم و می دانستیم باید چه کاری انجام بدهیم و چه راهکاری داریم. تیم بسیار خوبی داریم و بابت این پیروزی خوشحال هستیم.

وی با ابراز تاسف از رفتار الهلالی ها در ابتدای بازی، خاطر نشان کرد: فقط بابت یک اتفاق متاسف هستم. زمانیکه یک دقیقه سکوت اعلام می شود، بهتر است همه بازیکنان در وسط زمین حاضر شوند اما این اتفاق رخ نداد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر ادای احترام میکردن تعجب داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس