بازدید 7691
لیگ قهرمانان اروپا

بارسا باخوش شانسی وکمک تیردروازه، از چلسی مساوی گرفت

در دقیقه ۳۳ چیزی نمانده بود که چلسی به گل برسد، اما ضربه تماشایی ویلیان به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. در حالی که تیم میهمان تلاش می‌کرد تا راهی به سوی دروازه چلسی پیدا کند، این ویلیان بود که در دقیقه ۴۱، بار دیگر با یک شوت دیدنی، تیر دروازه بارسا را به لرزه در آورد
کد خبر: ۷۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 21 February 2018

 

بارسلونا در شب شکسته شدن طلسم گلزنی مسی به چلسی، با خوش شانسی از جهنم لندن با اندوخته‌ای مناسب از لندن خارج شد و بایرن‌مونیخ خیال خودش بابت صعود را راحت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا با تساوی یک بریک در زمین چلسی اندوخته مناسبی جمع‌آوری کرد و بایرن مونیخ با برتری قاطعانه ۵ بر صفر خانگی مقابل بشیکتاش به یک قدمی صعود رسید.

در بازی ورزشگاه استمفورد بریج لندن، چلسی پس از اینکه در ۴۵ دقیقه اول پرتب و تاب، برتری نسبی‌اش نسبت به بارسلونا را با ۲ تیرک دروازه ویلیان نشان داد، توسط این بازیکن برزیلی در دقیقه ۶۱ به گل رسید، اما اشتباه خط دفاعی چلسی به مسی اجازه داد با پاس اینیستا در دقیقه ۷۴ گل تساوی بارسلونا را به ثمر برساند و طلسم گلزنی مقابل تیم لندنی را بشکند. در ادامه تلاش ۲ تیم نتیجه‌ای نداشت و تساوی یک بریک، امید بارسلونا برای صعود در بازی برگشت را افزایش داد.

بارسا باخوش شانسي وكمك تيردروازه،ازچلسي مساوي گرفت

بارسا در اکثر دقایق بازی صاحب توپ بود، اما فرصت‌های طلایی نصیب میزبان می‌شد. در دقیقه ۳۳ چیزی نمانده بود که چلسی به گل برسد، اما ضربه تماشایی ویلیان به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. در حالی که تیم میهمان تلاش می‌کرد تا راهی به سوی دروازه چلسی پیدا کند، این ویلیان بود که در دقیقه ۴۱، بار دیگر با یک شوت دیدنی، تیر دروازه بارسا را به لرزه درآورد. یک دقیقه بعد نوبت هازارد بود که دروازه بارسا را به خطر بیندازد، اما ضربه او هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد تا کاتالان‌ها با خوش شانسی، امیدوار به بازی برگشت برسند.

بارسا باخوش شانسي وكمك تيردروازه،ازچلسي مساوي گرفت

در دیگر بازی، بایرن‌مونیخ با ارائه یک بازی برتر ۵ بر صفر میهمانش، بشیکتاش را برد و به صعود نزدیک شد. گل‌های بایرن توسط مولر در دقایق ۴۳، ۶۳، لواندوفسکی در دقایق ۷۹ و ۸۸ کومان در دقیقه ۵۲ زده شد تا این تیم خیال خودش بابت صعود را راحت کند. ضمن اینکه اخراج ویدا از بشیکتاش در دقیقه ۱۶، کار تیم ترکیه‌ای را مشکل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل