بازدید 12970

افشای راز یارانه ای احمدی‌نژاد

کد خبر: ۷۷۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 20 February 2018
محمود بهمنی گفت: احمدی نژاد نمی خواست به همه ایرانی ها یارانه بدهد.

به گزارش خبرآنلاین، محمود بهمنی، رییس کل سابق بانک مرکزی با اعلام این مطلب افزود: امروز همه منتقد طرح هدفمندی یارانه ها شده اند اما اگر کمی به عقب برگردید می بینید چطور در آن سالها همه کشور بسیج شده بودند که این طرح اجرایی شود. همه می پرسیدند چرا طرح هدفمندی یارانه ها را اجرایی نمی کنید. در مجلس دائم به دولت تذکر می دادند. حالا همه بسیج شدند که چرا اجرا کردید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شیوه اجرا نادرست بود یا خیر، گفت: شاید شیوه اجرا خوب نبود.

او در پاسخ به این سئوال که چرا به همه مردم، به این شیوه یارانه پرداخت شد که راه اصلاح دشوار باشد، توضیح داد: من یک چیزی می گویم. مگر مجلس تصویب نکرده که پرداخت نقدی یارانه ها قطع شود. چرا دولت این کار را نمی کند؟ برای اینکه نمی خواهد مردم از دستش ناراحت شوند.

وی اضافه کرد: در ضمن همان سالها آقای احمدی نژاد هم گفت به همه یارانه نقدی ندهید؛ اما از نظر حقوقی گفتند پول نفت متعلق به همه مردم است و حق نداری از این بگیری و به دیگری پرداخت کنی.

وی در توضیح این مطلب افزود: حقوقدانها می گفتند همه ملت باید از این پول نفع ببرند و نمی شود قانونی وضع کنی تا برخی از این پول محروم بمانند. تنها در صورتی می شود به کسی پول نداد که خودش رضایت دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
قرار بود از محل یارانه ها حمل و نقل عمومی بهبود پیدا کنه و بیمارستان و مدرسه ساخته بشود چطور شد ؟
با همین یارانه ملت بدبخت نشدند اینو بگو
اگر یه جو ایمان عدالت دارید باید یارانه محدود کسانی که قطع شده و بزور هم قطع شده و نیازمند هست مثل ینده مجدد وصل گردد.
راستش همین دیروز وقتی دوستم از کارت یارانش فراموش کرده بود و رفت نگاه کرد و دید توش پول داره و گفت خدا پدر و مادر احمدی نژاد رو بیامرزه که تنها کسی بود که به مردم پول داد و براشون خونه ساخت دیدم راست میگه.خودمون رو زدیم به نفهمیدن و هی میگیم خراب کرد خراب کرد.بابا چهل سال یه ارگانی به نام بنیاد مستضعفان وجود داره که پولدارترین ارگانهاست.بودجه هم هر سال بهش میدن.یک واحد آپارتمانی تو این چهل سال برای تبلیغم که شده نساخته بده دسته یه بنده خدایی.بابا این احمدی نژاد یه طرحی اجرا کرد بالاخره تو هر شهری برای قشر ضعیف.وزیر و وکیل که نرفتن تو این خونه ها.همشون مردم ضعیف بودن.احمدی نژادم نگفت که بابا تویی که داری میسازی دزدی کن و بد بساز.گفت یه همچین پولی میزاریم که اینها خونه دار بشن.کدوم سازمانی قبلش اینکارو کرده بود؟بنیاد مستضعفان؟اداره راه و شهرسازی؟بنیاد مسکن؟بانک مسکن؟کی دلش قبلا در همین حد سوخته بود برای مردم؟اصلا طرح یارانه ها بد بد بد.طرح مسکن مهرم بدبدبد.شماها چیکار کردین؟چهل سال منهای هشت سال احمدی نژاد میشه سی و دو سال.چیکار کردین تو این سی ودوسال برای مردم؟دلارم که تو همین دولت عزیز برادر روحانی شد پنج تومن.غیر ازاینه که همه چیزم داد رفت؟غیر از اینه که میگفت بعد برجام همه چیز درست میشه؟الان که فاتحه کاسب و کارمند و کارگر خونده شده که.همه بدبخت تر از هم هستیم.البته اینم بگم کلا احمدی نژادم قابل دفاع نیست ها.ولی در مقابل شماها که برای مردم هیچی نمیخاین و همه چیز رو برای خودتون میخاین احمدی نژاد خداست.شماها حتی همین چهل و پنج هزار تومن رو که یعنی نه دلار در ماه همین رو هم برای مردم نمیخاین.حاضر هستین تو بودجه هزار گند و کثافت کاری رو برای خودتون و ارگانهاتون بیارین ولی برای مردم عمرا.
احمدی نژاد مرد بود دهانتان را آب بکشید بعد اسم ایشان رابیاورید
باید ازمردم بخواهند بارضایت انصراف دهند وگرنه حرف درستی است یارانه مال همه است .
احسنت کاملا درسته
فکر عاقلانه ی بود اگر همه یارانه نگیرن چرا که همه به یارانه نیاز ندارن چه اون زمان و چه الان
درود بر احمدی نژاد
تمام سیاست های احمدی نژاد در زمینه اجرائی غلط و اشتباه بود و هنوز ملت داره تاوان کارهای اشتباه او و دولت ناتوانش را میدهد.
نفرین بر بی کفایت ها
اجرای قانون هدفمندی یارانه ها باعث شد بهای تمام شده تولید افزایش و قدرت خرید مردم به واسطه تورم کاهش و کشور دچار هرج و مرج اقتصادی ناشی از افزایش نقدینگی گردید و کل اقتصاد به سمت نابودی پیش رود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار